時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 20-2-9 16:55 |只看該作者
個個都問超過3題。
尋日有記者問好多,比人stop仲cher住話想問埋。

點評

特派員  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 20-2-10 09:51


大宅

積分: 2712


2#
發表於 20-2-9 17:00 |只看該作者
幫公眾知清楚唔覺得有問題,對邊個有損失?


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


3#
發表於 20-2-9 17:02 |只看該作者
黑仔僱主 發表於 20-2-9 17:00
幫公眾知清楚唔覺得有問題,對邊個有損失?

佢問既也未必係公眾所知。
規矩定出黎係要對每個記者公平。
你問晒,人地就冇機會問。
你問完,人地可以問。
所以唔存在損唔損失問題。


大宅

積分: 3408


4#
發表於 20-2-9 17:07 |只看該作者
如果某位記者問得太多問題或者佢問嘅問題其他人吾想知,相信在座記者會出聲或者官員可以選擇只答三題有建設性嘅問題,so far記者會好和平暢順,所以JM你吾需要咁擔心,放鬆啲。


大宅

積分: 2712


5#
發表於 20-2-9 18:41 |只看該作者
seaman1982 發表於 20-2-9 17:02
佢問既也未必係公眾所知。
規矩定出黎係要對每個記者公平。
你問晒,人地就冇機會問。

公眾有知情權,呢條問題你唔想知,但我想知!

規矩係死,記者會目的係比記者盡本份幫市民知悉事態發展,唔係考驗記者守唔守呢啲人定出來可調節而又非必要的規矩對邊個有損失?
問出答案令事件公開透明等市民大眾知清楚先係真正公平,呢個公平係對全港市民的,而唔係謹限於記者會對某一兩位記者不公平。

今時今日香港政府咁對待港人,作為香港人我會好感激鍥而不捨爭取發問的每一位記者!


水晶宮

積分: 58739


6#
發表於 20-2-9 19:15 |只看該作者
黑仔僱主 發表於 20-2-9 18:41
公眾有知情權,呢條問題你唔想知,但我想知!

規矩係死,記者會目的係比記者盡本份幫市民知悉事態發展, ...

垃圾妓者


大宅

積分: 2712


7#
發表於 20-2-9 19:47 |只看該作者
BKsquare 發表於 20-2-9 19:15
垃圾妓者

只系討論記者會記者發問數目,你個人質素職業背景唔需要講出黎


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 20-2-9 20:11 |只看該作者
老實講我覺得好多問題都係白痴先會問

點評

c9709394    發表於 20-2-10 07:26


侯爵府

積分: 22366

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 20-2-9 20:23 |只看該作者
阿紫 發表於 20-2-9 20:11
老實講我覺得好多問題都係白痴先會問

係!成日重複又重複咁問!正一垃圾記者!


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


10#
發表於 20-2-9 20:29 |只看該作者
黑仔僱主 發表於 20-2-9 18:41
公眾有知情權,呢條問題你唔想知,但我想知!

規矩係死,記者會目的係比記者盡本份幫市民知悉事態發展, ...

你又點知下一位記者問既唔係你想知?


珍珠宮

積分: 32595


11#
發表於 20-2-9 20:32 |只看該作者
阿紫 發表於 20-2-9 20:11
老實講我覺得好多問題都係白痴先會問

Agree

正常人都問唔出


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


12#
發表於 20-2-9 20:32 |只看該作者

回覆樓主:

警察記招都見識過啦,問完仲要追問再追問,以為自己做 talk show


大宅

積分: 2712


13#
發表於 20-2-9 23:51 |只看該作者
seaman1982 發表於 20-2-9 20:29
你又點知下一位記者問既唔係你想知?

唔知,要聽咗佢問咩先知!


子爵府

積分: 12268


14#
發表於 20-2-9 23:52 |只看該作者
噤簡單既規矩都守唔到,垃圾


男爵府

積分: 7915


15#
發表於 20-2-10 00:21 |只看該作者
規矩係死<<這句對黃絲特別鏗鏘

最好一個記者,問晒所有問題,問足24小時,問足365日,兼問極都係同一個問題,而最好問果個仲叫利xx,好似全香港睇佢個人表演咁

規矩係死,係架,到時唔好有人投訴,某傳媒問唔到野,俾某記者霸住晒(如該記者不是利xx,而是其他包括中資報),

而搞笑係,全世界包括歐美,都不容許某些記者壟斷,會鼓勵各個不同記者問,反而是極權既就只准某幾個問晒


珍珠宮

積分: 39297

畀面勳章


16#
發表於 20-2-10 01:03 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 banbanmm 於 20-2-10 01:04 編輯

睇得多記者會就知,外國記者通常問兩句起三句止,而且問嘅都係open question,香港記者每條問題都水蛇春咁長,而且所有問題都有前設, 唔知係去問問題, 定去表達自己嘅觀點。


大宅

積分: 4166


17#
發表於 20-2-10 02:10 |只看該作者
黑仔僱主 發表於 20-2-9 19:47
只系討論記者會記者發問數目,你個人質素職業背景唔需要講出黎



珍珠宮

積分: 46551


18#
發表於 20-2-10 02:33 |只看該作者

回覆樓主:

規距係人守,至於唔守果D叫乜


大宅

積分: 3295


19#
發表於 20-2-10 02:36 |只看該作者
黑仔僱主 發表於 20-2-9 18:41
公眾有知情權,呢條問題你唔想知,但我想知!

規矩係死,記者會目的係比記者盡本份幫市民知悉事態發展, ...

知情櫂好重要!


男爵府

積分: 9951


20#
發表於 20-2-10 03:09 |只看該作者
我好憎d記者,一發問就一串問題咁問,都唔知答你邊條好。我做聽眾,完全記唔到佢問過乜,只係記得最後嗰題!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo