網購天地

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   13


珍珠宮

積分: 45821


21#
發表於 20-2-15 20:33 |只看該作者
Biggie 發表於 20-2-15 11:08
我淘寶天貓都改咗默認香港地址,但入到天貓超市,佢仍然係集運地址,我click香港地址,佢都變返集運地址, ...

本帖最後由 平平常常 於 20-2-15 20:35 編輯

去淘寶app更改你的默認地址

我的淘寶-右上角螺絲-我的收貨地址-

更改地址後,你重新再按進去看看默認地址是否你的香港地址。


翡翠宮

積分: 86483


22#
發表於 20-2-15 20:35 |只看該作者
Biggie 發表於 20-2-15 20:26
京東有玩開呀!都係好耐之前睇你介紹的!不過2.5kg太少

食品方面,乾貝、竹苼、香菇等呢啲又係又貴又輕;再跨啲,買部手機都可以搭包米。


伯爵府

積分: 15465


23#
發表於 20-2-15 21:23 |只看該作者
Biggie 發表於 20-2-15 14:26
你呢度係咪show香港?我改唔到!

我用電腦登入淘寶網,在收貨地址一項默認返自己住址才去天貓超市買野。
你試下得唔得。


大宅

積分: 3575


24#
發表於 20-2-15 21:54 |只看該作者
平平常常 發表於 20-2-15 20:33
本帖最後由 平平常常 於 20-2-15 20:35 編輯

去淘寶app更改你的默認地址

係!進入後係默認了香港地址,但入返天貓超市,就會照舊係集運地址,又唔俾我改!


大宅

積分: 3575


25#
發表於 20-2-15 21:54 |只看該作者
ipcs 發表於 20-2-15 21:23
我用電腦登入淘寶網,在收貨地址一項默認返自己住址才去天貓超市買野。
你試下得唔得。
...

試咗,唔得


伯爵府

積分: 15465


26#
發表於 20-2-15 21:59 |只看該作者
Biggie 發表於 20-2-15 21:54
試咗,唔得

其實我都係咁,但結算時就見到係送去我屋企香港地址。


伯爵府

積分: 15465


27#
發表於 20-2-15 22:03 |只看該作者
Biggie 發表於 20-2-15 21:54
試咗,唔得

我剛剛重新試過分別默認香港住址和大陸集運倉地址,真係要去到結算先會show到配送去邊,你應該都得嘅,快d再試過。


珍珠宮

積分: 45821


28#
發表於 20-2-15 22:10 |只看該作者
Biggie 發表於 20-2-15 21:54
係!進入後係默認了香港地址,但入返天貓超市,就會照舊係集運地址,又唔俾我改!
...

如果最後都係唔得,試下logout and login again, update 個app去最新版本。又或者刪除其他地址只剩下香港地址。


侯爵府

積分: 21430


29#
發表於 20-2-15 22:12 |只看該作者

回覆:天貓超市訂米

有沒有人最近成功從天猫超市買 5 kg 米? 天猫超市每次都說不運大米到香港。


大宅

積分: 3575


30#
發表於 20-2-15 22:14 |只看該作者
ipcs 發表於 20-2-15 21:59
其實我都係咁,但結算時就見到係送去我屋企香港地址。

結算時變失效寶貝,不能購買


大宅

積分: 3575


31#
發表於 20-2-15 22:15 |只看該作者
平平常常 發表於 20-2-15 22:10
如果最後都係唔得,試下logout and login again, update 個app去最新版本。又或者刪除其他地址只剩下香港 ...

好!試下妳嘅方法!


大宅

積分: 3575


32#
發表於 20-2-15 22:16 |只看該作者
restahaus 發表於 20-2-15 22:12
有沒有人最近成功從天猫超市買 5 kg 米? 天猫超市每次都說不運大米到香港。

...

就係見唔少人都得,但又有唔少人唔得,包括我,所以上來問下!

大家提供咗不同方法!暫時都未得!我再試一試


伯爵府

積分: 15465


33#
發表於 20-2-15 22:17 |只看該作者
restahaus 發表於 20-2-15 22:12
有沒有人最近成功從天猫超市買 5 kg 米? 天猫超市每次都說不運大米到香港。

...

我剛剛買到呀!
但有d款已經失效,可能無貨?
1581776253852.JPEG


伯爵府

積分: 15465


34#
發表於 20-2-15 22:19 |只看該作者
Biggie 發表於 20-2-15 22:14
結算時變失效寶貝,不能購買

再揀過其他款,我頭先都試左幾個款嘅米先搵到呢一隻得
1581776349400.JPEG


男爵府

積分: 8232


35#
發表於 20-2-16 14:01 |只看該作者
本帖最後由 bbchai 於 20-2-16 14:11 編輯
Biggie 發表於 20-2-15 22:16
就係見唔少人都得,但又有唔少人唔得,包括我,所以上來問下!

大家提供咗不同方法!暫時都未得!我再試 ...

得, 但冇免運費

十月稻田长粒王5kg寒露秋香 东北大米长粒香米伴手礼新米


子爵府

積分: 10158


36#
發表於 20-2-16 15:51 |只看該作者
香港仲有大把米賣,點解要上大陸網買? 大陸米十幾年前流行過一輪,當年我姨媽送咗包俾我老媽子,粒粒好似倒模咁大細形狀,冇飯味口感又怪,之後電視報導原來係假米,係塑化劑生產而成,食得多好嚴重影響健康,之後我仲有大半包都扔咗唔要!


翡翠宮

積分: 86483


37#
發表於 20-2-16 17:59 |只看該作者
smart_lam 發表於 20-2-16 15:51
香港仲有大把米賣,點解要上大陸網買? 大陸米十幾年前流行過一輪,當年我姨媽送咗包俾我老媽子,粒粒好似倒 ...

本帖最後由 lyh80115 於 20-2-16 17:59 編輯

今時唔同往日,我近年已經轉大陸買,京東、貓超都買過,好靚好好食,你都可以買啲油粘米、東北米試下。
1581847194999_sign.JPEG
1581847195002_sign.JPEG


大宅

積分: 3465


38#
發表於 20-2-16 19:44 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-2-16 17:59
本帖最後由 lyh80115 於 20-2-16 17:59 編輯

今時唔同往日,我近年已經轉大陸買,京東、貓超都買過,好 ...

請問食過多種米後,油粘米和五常米邊隻最好食?五常米是否比東北米更好吃?


翡翠宮

積分: 86483


39#
發表於 20-2-16 20:32 |只看該作者
lamlamdad2009 發表於 20-2-16 19:44
請問食過多種米後,油粘米和五常米邊隻最好食?五常米是否比東北米更好吃?
...

靚米就得,唔同品種我都鍾意。

五常係東北黑龍江一個地方,出産嘅大米特别靚。另外呢隻吉林出嘅都唔錯:https://u.jd.com/NXYUtO


子爵府

積分: 10158


40#
發表於 20-2-16 21:52 |只看該作者
本帖最後由 smart_lam 於 20-2-16 21:56 編輯
lyh80115 發表於 20-2-16 17:59
本帖最後由 lyh80115 於 20-2-16 17:59 編輯

今時唔同往日,我近年已經轉大陸買,京東、貓超都買過,好 ...

但我地香港食嘅米主要係泰國米,已經好少人買大陸米食,大陸米含有無機砷 (俗稱砒霜),本身係致癌,勸大家都係少食為妙!




白米為何含無機砷?

究竟白米或有機米為何含無機砷(俗稱砒霜)?有機米方面,負責白米研究的浸會大學香港有機資源中心總監黃煥忠估計,農夫種植有機米時,會以雞糞及豬糞作有機肥料,如他們將含無機砷的抗生素落入飼料餵飼,而雞或豬排出的糞便混和再造成的肥料,將含無機砷等重金屬,繼而污染種植的稻米,致無機砷含量容易超標。


新聞連結
http://shorturl.at/dqszW



首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo