自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7232


21#
發表於 20-2-22 01:49 |只看該作者
mypineapple 發表於 20-2-21 22:49
身邊好多朋友都留小朋友係家, 唔出街, 怕菌。

大家有帶小朋友落街晒太陽?

因為係Ftm除左幾日買1次餸就唔落街,屋企有露台,會每日比佢坐住睇YouTube 食零食曬太陽一陣,露出手腳曬十幾廿分鐘就夠


水晶宮

積分: 62292

畀面勳章


22#
發表於 20-2-22 11:08 |只看該作者
qq6a 發表於 20-2-22 01:21
本帖最後由 qq6a 於 20-2-22 01:22 編輯

1.由北潭涌行到萬宜水庫,人不多,平日,全程可推bb車

謝謝你,平日的確係少人d
星期六日就真係另一個世界


珍珠宮

積分: 34734


23#
發表於 20-2-22 11:13 |只看該作者

回覆樓主:

在家已經曬到太陽,隔日會落球場放下電,一個鐘左右,都係自己玩,我覺得唔同屋企人以外嘅人食飯或者聚會已經足夠,否則拎個玻璃罐裝住自己好了


水晶宮

積分: 57272


24#
發表於 20-2-22 12:11 |只看該作者
mypineapple 發表於 20-2-21 22:49
身邊好多朋友都留小朋友係家, 唔出街, 怕菌。

大家有帶小朋友落街晒太陽?

有,一定要出去曬下,吸收維他命,呼吸新鮮空氣,唔好日日困在家,有時唔知隔離上下左右會唔會中招,打開窗一樣有機會流入屋,出外揀唔好多人地方,空曠地方,世上冇百分百,適當去處理


珍珠宮

積分: 39485


25#
發表於 20-2-22 12:15 |只看該作者
esther_fong 發表於 20-2-21 23:47
屋企下晏有太陽,唔駛落街晒

屋企正南,朝早到現在中午都有太陽,我鼓勵阿囡曬下,我自己都會


珍珠宮

積分: 39485


26#
發表於 20-2-22 12:36 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 20-5-10 16:30 編輯

-


象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


27#
發表於 20-2-22 12:37 |只看該作者

回覆樓主:

只限樓下公園。


公爵府

積分: 28042


28#
發表於 20-2-22 12:53 |只看該作者
一星期一次返下娘家,逛下附近,樓下公園都封住左,可能怕小朋友聚集玩



公爵府

積分: 25953


29#
發表於 20-2-22 13:07 |只看該作者
家有陽光,不需要外出曬


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 20-2-22 15:40 |只看該作者
去空曠的郊外地方曬太陽


侯爵府

積分: 24127


31#
發表於 20-2-22 15:58 |只看該作者

回覆樓主:

有,日日去公園

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo