立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8017
in.carry 發表於 20-4-15 00:10 我都試過買呢啲整叉燒,簿身好味,但唔知點解去到厚肉位就好un,咬唔到
珍珠宮
積分: 30535
觀音娘娘 發表於 20-4-15 00:31 可能 你拍得唔夠鬆 你亦都可以試下用一個方法 少少食用梳打粉 手指尾指甲咁少就得喇 加啲水 放埋一件豬扒 ...
觀音娘娘 發表於 20-4-15 00:36 用豬腩肉都得 都係用叉燒醬 變咗半肥瘦叉燒好好味
in.carry 發表於 20-4-15 06:58 哈哈!我係完全無拍架 好吖,呢個方法我下次試下先,謝謝分享 ...
觀音娘娘 發表於 20-4-15 09:31 你試吓!效果相差好遠!好軟綿口感
珊瑚宮
積分: 118509
子爵府
積分: 11544
sambebe 發表於 20-4-16 22:29 好強呀,我兩人餐餐都好貴,要向你學習!
大宅
積分: 4582
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy