立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1129
candychan987654 發表於 21-3-7 15:18 回覆 mercurycc 的帖子 我剛在農曆前東華照到有7mm大的瘤,即去馬國權醫生處做抽針和化驗,共6300元。保險 ...
積分: 4769
rello 發表於 21-3-7 13:57 若擔憂,不如直接睇乳腺科(例如柳醫生)。 但若要考慮埋保險,可能要先看普通科寫轉介信去專科。
積分: 4791
翡翠宮
積分: 91777
心中有貓 發表於 21-3-7 12:31 已痛左一排但冇理,最近就越嚟越痛甘
伯爵府
積分: 18386
ccc@@ccc 發表於 請教一下 2D 同 3D 有咩唔同? 係咪最好做 3D ... Thanks
珍珠宮
積分: 30983
rello 發表於 21-3-7 22:37 好似話清楚及無咁痛。
ocarebear 發表於 21-3-7 23:02 3d 影像清D 兩種都做過, 痛嘅程度唔覺大分別 都係好痛
積分: 30898
心中有貓 發表於 21-3-8 08:13 吖,好痛。。都要忍!
男爵府
積分: 5001
積分: 1002
積分: 1892
珊瑚宮
積分: 117759
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy