自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珊瑚宮

積分: 100499

2024年龍年勳章 牛年勳章


21#
發表於 22-3-4 21:26 |只看該作者
中亦唔出奇.. 平常心... 做好個人衛生


子爵府

積分: 10870


22#
發表於 22-3-4 21:32 |只看該作者
我都超憎中咗嗰班人成日咁講,sorry 我真係極盡力去抗疫去保護自已及家人。如果咁都真係中就冇辦法。但我唔認同遲早一定中囉!


水晶宮

積分: 68478


23#
發表於 22-3-4 21:40 |只看該作者
ilovematthew 發表於 22-3-4 20:03
我都有做好你所講既,但都中,無辦法,聽天由命囉

agree


水晶宮

積分: 68478


24#
發表於 22-3-4 21:41 |只看該作者
cancan^^ 發表於 22-3-4 20:38
你講到中咗嗰啲人都冇打針、有聚會、冇做好清潔衛生咁
我見bk 好多做齊都中咗喎

agree


珍珠宮

積分: 48581


25#
發表於 22-3-4 22:33 |只看該作者
Ol0314 發表於 22-3-4 19:52
我好守規矩 打齊針
無出街 無聚餐
勤消毒 勤洗手

雖然難聽但係你要有心理準備

我極守規矩過年沒有外出拜年,沒有聚餐不敢堂食, 仲要係 wfh 最後都確診
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


大宅

積分: 1573


26#
發表於 22-3-4 22:37 |只看該作者
cancan^^ 發表於 22-3-4 20:38
你講到中咗嗰啲人都冇打針、有聚會、冇做好清潔衛生咁
我見bk 好多做齊都中咗喎

無錯呀


公爵府

積分: 27305


27#
發表於 22-3-4 22:40 |只看該作者
candy4me 發表於 22-3-4 21:32
我都超憎中咗嗰班人成日咁講,sorry 我真係極盡力去抗疫去保護自已及家人。如果咁都真係中就冇辦法。但我唔 ...

愈拖得耐,中嘅機會愈大,因為總有幾隻自私精喺附近


象牙宮

積分: 235782


28#
發表於 22-3-4 22:47 |只看該作者

回覆樓主:

我哥話咁既環境,捱到4月先強檢,到時都唔中係奇蹟


翡翠宮

積分: 86112


29#
發表於 22-3-4 22:53 |只看該作者
Ol0314 發表於 22-3-4 19:52
我好守規矩 打齊針
無出街 無聚餐
勤消毒 勤洗手

遲早都死㗎啦,佢躺平等死啦,食咩飯痾咩c吖?!


翡翠宮

積分: 86112


30#
發表於 22-3-4 22:54 |只看該作者
無話可說 發表於 22-3-4 22:47
我哥話咁既環境,捱到4月先強檢,到時都唔中係奇蹟

諗住個個中曬,到時唔駛做


大宅

積分: 4073


31#
發表於 22-3-4 22:54 |只看該作者
回覆 Ol0314 的帖子

同感


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


32#
發表於 22-3-4 22:55 |只看該作者
討厭


男爵府

積分: 6168


33#
發表於 22-3-4 23:01 |只看該作者
政府咁唔合理嘅處事速度遲早中係事實 幾唔鐘意都要面對事實 現況係除非處於密室 一係中咗一係等中無人可以獨善其身


象牙宮

積分: 235782


34#
發表於 22-3-4 23:02 |只看該作者
20162016 發表於 22-3-4 22:54
諗住個個中曬,到時唔駛做

政府2個8婆既想法


大宅

積分: 3025


35#
發表於 22-3-4 23:13 |只看該作者

回覆樓主:

same

上年12月已打齊3針

1月頭已經冇再堂食,直到現在。

新年冇去過拜年,包括四大長老都只係視訊拜年。

小朋友除左跟我一星期一次回學校交收功課,就冇出過街,之後不用回校交收功課,小朋友已經幾個星期冇出過門了。

堅守防線好辛苦,真心抗疫疲勞,希望疫情快啲過


珍珠宮

積分: 32000


36#
發表於 22-3-4 23:45 |只看該作者
Stella.b 發表於 22-3-4 23:01
政府咁唔合理嘅處事速度遲早中係事實 幾唔鐘意都要面對事實 現況係除非處於密室 一係中咗一係等中無人可以 ...

你呢類先係消極的想法
返工中左無人想
就算不幸中左
同住家人只要可以好好保護自己及家人
好多都能未被受感染

正正因為「遲早都中」呢類無責任心的想法
係其中一個令件事變成咁差的原因

我絕對唔覺「遲早都中」係事實


珍珠宮

積分: 32000


37#
發表於 22-3-5 00:21 |只看該作者
candy4me 發表於 22-3-4 21:32
我都超憎中咗嗰班人成日咁講,sorry 我真係極盡力去抗疫去保護自已及家人。如果咁都真係中就冇辦法。但我唔 ...

無錯 我地唔會放棄


男爵府

積分: 7835


38#
發表於 22-3-5 00:35 |只看該作者
Ol0314 發表於 22-3-4 19:52
我好守規矩 打齊針
無出街 無聚餐
勤消毒 勤洗手

我同你一樣好守規矩,堅守住自己家庭


伯爵府

積分: 18551


39#
發表於 22-3-5 00:43 |只看該作者
Herobear 發表於 22-3-4 19:57
係囉
特別係中咗個d人咁講
我哋一早打哂針就係為咗保護小朋友同老人家

特別係中咗個d人咁講——》excatly呀
識人明知家中老人都係長期病患,疫情開始到而家一直唔注重衞生,返屋企又唔洗手,換完啲污糟衫又四圍放etc. 卒之呢排中咗,自我隔離又做唔足,噴下火酒都懶⋯⋯話家中兩老遲早都中喎

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo