自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 32000


1#
發表於 22-3-4 19:52 |只看該作者
本帖最後由 Ol0314 於 22-3-4 19:54 編輯

我好守規矩 打齊針
無出街 無聚餐
勤消毒 勤洗手
我家有老有嫩
我唔想中 唔想迫醫院 唔想無藥食
唔好成日同我講而家唔中遲下就中


大宅

積分: 4648


2#
發表於 22-3-4 19:53 |只看該作者
Ol0314 發表於 22-3-4 19:52
我好守規矩 打齊針
無出街 無聚餐
勤消毒 勤洗手

我都係,聽到同事咁講,還要除罩同我講嘢


伯爵府

積分: 18346


3#
發表於 22-3-4 19:57 |只看該作者
係囉
特別係中咗個d人咁講
我哋一早打哂針就係為咗保護小朋友同老人家
一直買消毒,貴價口罩,避免聚會,就係希望將感染機會減低
小朋友同姐姐一直冇出街
我哋要有信念抗疫


伯爵府

積分: 18149


4#
發表於 22-3-4 20:03 |只看該作者
而家仲好D, 我試過2003年有人咁同我講


珍珠宮

積分: 43608

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 22-3-4 20:03 |只看該作者
Ol0314 發表於 22-3-4 19:52
我好守規矩 打齊針
無出街 無聚餐
勤消毒 勤洗手

我都有做好你所講既,但都中,無辦法,聽天由命囉


珍珠宮

積分: 39297

畀面勳章


6#
發表於 22-3-4 20:03 |只看該作者

回覆樓主:

唔好激親自己,最多你祝返佢早日得天然抗體


已刪除用户

積分: 33407


7#
發表於 22-3-4 20:03 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42386

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


8#
發表於 22-3-4 20:08 |只看該作者
Ol0314 發表於 22-3-4 19:52
我好守規矩 打齊針
無出街 無聚餐
勤消毒 勤洗手
我家有老有嫩
我唔想中 唔想迫醫院 唔想無藥食
唔好成日同我講而家唔中遲下就中


好討厭!

會否是已中咗的人講?
有啲黑心。

如果小孩及長者中咗,可能會好大鑊㗎。


寶石宮

積分: 257469

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


9#
發表於 22-3-4 20:09 |只看該作者
菜宝宝 發表於 22-3-4 19:53
我都係,聽到同事咁講,還要除罩同我講嘢

我會叫佢彈開
放下自在


珍珠宮

積分: 36827

醒目開學勳章


10#
發表於 22-3-4 20:10 |只看該作者
本帖最後由 carollam310 於 22-3-4 20:10 編輯

我身邊有親戚朋友真係咁講,佢已經中左,好返。


子爵府

積分: 11089


11#
發表於 22-3-4 20:14 |只看該作者
仲有一句都係好憎好憎
「唔明有乜好驚,重感冒都驚,死嗰啲都係長期病患者,怕乜嘢呀」


公爵府

積分: 27305


12#
發表於 22-3-4 20:24 |只看該作者
Herobear 發表於 22-3-4 19:57
係囉
特別係中咗個d人咁講
我哋一早打哂針就係為咗保護小朋友同老人家

你呢啲我屋企全部有做,
但c6 office人人中招,中剩佢一個,
佢快測陰性,但已出現病徵


伯爵府

積分: 18346


13#
發表於 22-3-4 20:29 |只看該作者
feifei_baby 發表於 22-3-4 20:24
你呢啲我屋企全部有做,
但c6 office人人中招,中剩佢一個,
佢快測陰性,但已出現病徵
返工真係冇辦法
我同老公都返工
我仲要放工買餸同日用品


侯爵府

積分: 22479


14#
發表於 22-3-4 20:38 |只看該作者
Herobear 發表於 22-3-4 19:57
係囉
特別係中咗個d人咁講
我哋一早打哂針就係為咗保護小朋友同老人家

你講到中咗嗰啲人都冇打針、有聚會、冇做好清潔衛生咁
我見bk 好多做齊都中咗喎

唔係靠信念去抗疫
我自己未中,但都做好心理準備中咗要點處理


公爵府

積分: 26225

2024年龍年勳章


15#
發表於 22-3-4 20:38 |只看該作者
痴根! 我吾信囉! 佢哋中好啦!


侯爵府

積分: 22479


16#
發表於 22-3-4 20:40 |只看該作者
甘道夫 發表於 22-3-4 20:14
仲有一句都係好憎好憎
「唔明有乜好驚,重感冒都驚,死嗰啲都係長期病患者,怕乜嘢呀」

係難聽,有啲風涼說話嘅感覺
但第一句我認同,有乜好驚?驚對成件事有咩幫助?我都平常心面對


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


17#
發表於 22-3-4 20:42 |只看該作者
身邊無人咁講
我就平常心
自己做好防疫就算


珍珠宮

積分: 32000


18#
發表於 22-3-4 21:00 |只看該作者
cancan^^ 發表於 22-3-4 20:38
你講到中咗嗰啲人都冇打針、有聚會、冇做好清潔衛生咁
我見bk 好多做齊都中咗喎

真係唔小心中左
尤其要返工嗰班
絕對明白身不由己

只係不滿部份中左嗰班
覺得都唔明有乜好驚咁
仲話做咁多野都係中
唔明做乜要做


侯爵府

積分: 22479


19#
發表於 22-3-4 21:16 |只看該作者
Ol0314 發表於 22-3-4 21:00
真係唔小心中左
尤其要返工嗰班
絕對明白身不由己

我明白,我都唔係話你


子爵府

積分: 13116


20#
發表於 22-3-4 21:23 |只看該作者
要搵林太計數

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo