自由講場

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   21


珍珠宮

積分: 31726


21#
發表於 22-4-23 23:58 |只看該作者
避開所有

點評

wjt    發表於 22-4-24 01:52


珍珠宮

積分: 39076

好媽媽勳章


22#
發表於 22-4-23 23:59 |只看該作者

回覆樓主:

扮講英文


大宅

積分: 2448


23#
發表於 22-4-23 23:59 |只看該作者
Minijen 發表於 22-4-23 23:55
晒命,成日覺得自己啲仔女好叻果啲,最怕。

本帖最後由 chiubbbb 於 22-4-23 23:59 編輯

我覺得小朋友真係好叻而低調嘅家長真係買少見少!但我覺得真正有實力天才型嘅小朋友,果d家長反而好低調


大宅

積分: 2448


24#
發表於 22-4-24 00:00 |只看該作者
lamlam0710 發表於 22-4-23 23:47
愛比較、事非當人情、八卦、show off

same


大宅

積分: 2448


25#
發表於 22-4-24 00:00 |只看該作者
zitzai 發表於 22-4-23 23:45
愛收風,好怕。自己個女 target 報女校,仲要搏命問埋 d 男同學報乜,唔通同你個女爭咩
...

咁真係好8


大宅

積分: 2448


26#
發表於 22-4-24 00:01 |只看該作者
hnh_mami 發表於 22-4-23 23:57
講是非,呢類家長好多時會加鹽加醋,聽聽埋埋同原有版本係兩件事

最憎係大人唔正面回答,剩機見到小朋友 ...

最怕呢d, 童言無忌,真係好衰


禁止訪問

積分: 12573


27#
發表於 22-4-24 00:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2448


28#
發表於 22-4-24 00:03 |只看該作者
aigoma 發表於 22-4-23 23:43
愛曬命和愛比較的家長,喜歡曬小朋友學什麼、取什麼獎、點樣叻,其實冇興趣知,甚至講人哋小朋友是非,來襯 ...

我真人反而少接觸呢類型,但面書就成日見到晒獎post


大宅

積分: 2448


29#
發表於 22-4-24 00:04 |只看該作者
mysterious22 發表於 22-4-23 23:22
自來熟既家長

有個家長同一站校車接放學,開頭都有打下招呼傾幾句,點知後來日日見到我都走埋黎傾,仲成日 ...

呢類家長,通常係做某行業 我都接觸過


禁止訪問

積分: 12573


30#
發表於 22-4-24 00:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2448


31#
發表於 22-4-24 00:05 |只看該作者
mamachan2018 發表於 22-4-23 23:33
跟風,跟到連個細女個名都抄埋我大女

呢個都好離譜喎


大宅

積分: 2448


32#
發表於 22-4-24 00:11 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-24 00:02
哦,如果你係呢類型,咁就真係唔啱傾了!
咁你小朋友成績係都好?還是差?
好難相信有唔做練習的,通常都 ...

小朋友成績ok, 我要求不高,最緊要小朋友盡左力。


大宅

積分: 2448


33#
發表於 22-4-24 00:15 |只看該作者
daijuju 發表於 22-4-23 23:58
避開所有

無晒煩惱


寶石宮

積分: 459284

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


34#
發表於 22-4-24 00:17 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Vin仔媽 於 22-4-24 00:18 編輯

八卦
唔鍾意比較
以為自己好叻
講話唔在乎,但實情超在乎


男爵府

積分: 5931


35#
發表於 22-4-24 00:27 |只看該作者
chiubbbb 發表於 22-4-23 22:57
如題
我自己會避開鐘意愛比較,愛收風,是非當人情嘅家長 仲有日日都話做練習果d, 我覺得 ...

是非精


男爵府

積分: 6529


36#
發表於 22-4-24 00:29 |只看該作者
chiubbbb 發表於 22-4-23 22:57
如題
我自己會避開鐘意愛比較,愛收風,是非當人情嘅家長 仲有日日都話做練習果d, 我覺得 ...

以前幼稚園時會有幾個家長傾得埋,會約埋一起玩,但去到小學同d家長唔熟,見到識嘅最多都係打下招呼。


伯爵府

積分: 16704


37#
發表於 22-4-24 00:33 |只看該作者
chiubbbb 發表於 22-4-24 00:01
最怕呢d, 童言無忌,真係好衰

問完小朋友8左啲野咪算,仲要同其他家長講先最黑人憎。我家事都唔知關佢乜事?

知道左我地係單親家庭後,仲扮關心我地,實則想套料睇下有咩津貼及支援,睇下r唔r到著數。有時仲單打我,話社工&老師咁好,會打黎關心我地,佢地就百無,我真係忍唔住回佢,咁你咪做單親囉,到時我叫社工關心你地多d, 佢先識死唔出聲,以後唔敢招惹我。


珍珠宮

積分: 36507


38#
發表於 22-4-24 00:35 |只看該作者

回覆樓主:

有個同學阿媽成日whatsapp佢小朋友D相來,唱歌跳舞食飯畫畫做功課小提琴玩滑板車玩具!做咩whatsapp比我啫,無興趣知囉!


水晶宮

積分: 54910


39#
發表於 22-4-24 00:41 |只看該作者
有個家長成日喺gp 講到自己囡點勁、點叻,次次講都冇人so佢,都仍然樂此不疲!
    


大宅

積分: 3004


40#
發表於 22-4-24 00:44 |只看該作者
chiubbbb 發表於 22-4-23 22:57
如題
我自己會避開鐘意愛比較,愛收風,是非當人情嘅家長 仲有日日都話做練習果d, 我覺得 ...

我遇過一個ftm勁得閒搞是搞非,仲要搞我99,係我99面前講我壞話,勁賤格。

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo