自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 138528

馬年勳章


21#
發表於 22-9-13 15:13 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cbeyond 於 22-9-13 15:15 編輯

公司所有都正常番晒
返工的返工, 去外國公幹的公幹
中左就SL
同事怕坐位密,唔夠空間,自己可以自行去其他位置做野, 無人會理你
香港office暫時無人中, 反而去公幹同事, 9成中招。


複式洋房

積分: 201


22#
發表於 22-9-14 12:52 |只看該作者
klsabb 發表於 22-9-13 10:21
又上到過萬呢段時間, 大家公司有無又做返WFH, (定係一直都WFH無停過?)我公司上星期有同事中左, WFH左一星期 ...

大部份識嘅朋友已經改晒WFH, 除左有d工作係唔能夠WFH之外
終於唔使為左1萬晚晚都做同一樣野,就係去https://hk.carryon.today/ctn睇下有無上榜


珊瑚宮

積分: 111974


23#
發表於 22-9-15 01:05 |只看該作者

回覆樓主:

有WFH,揀返工既同事都好自律,而每日返工前要做快測,有task force 做管控,so far 冇咩問題


珍珠宮

積分: 30502

母親節2025勳章


24#
發表於 22-9-15 06:49 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mymarigold 於 22-9-15 06:50 編輯

老公公司老闆繼續要求員工打3針,否則炒人,而且員工喺公司要戴口罩,每朝做快測。

我心目中嘅正常番生活,係唔再要求針數同唔需要戴口罩咁...


珍珠宮

積分: 41330


25#
發表於 22-9-15 07:13 |只看該作者

回覆樓主:

公司還是挺嚴格防疫,沒有人敢不戴口罩、不做快測。


水晶宮

積分: 67591


26#
發表於 22-9-15 07:55 |只看該作者
mymarigold 發表於 22-9-15 06:49
老公公司老闆繼續要求員工打3針,否則炒人,而且員工喺公司要戴口罩,每朝做快測。

我心目中嘅正常番生活 ...

我公司已大致回復正常,老闆冇要求員工戴口罩,亦冇再迫針。


珍珠宮

積分: 44400


27#
發表於 22-9-15 08:03 |只看該作者

回覆樓主:

冇嘜新防疫措施 有同事中招,只簡單消毒office, 派下口罩,消毒啫喱同快測。該同事要行隔離令。


伯爵府

積分: 17818


28#
發表於 22-9-15 08:20 |只看該作者
cbeyond 發表於 22-9-13 15:13
公司所有都正常番晒
返工的返工, 去外國公幹的公幹
中左就SL

去邊公幹咁易中?


珍珠宮

積分: 30041


29#
發表於 22-9-15 08:27 |只看該作者
什麼也沒有

很自由


男爵府

積分: 7558


30#
發表於 22-9-15 08:44 |只看該作者
公司輪住有人中,只係中的放SL。同部門的出去撩鼻等結果先可以wfh一日。(因而家好快出result)
其他人如常返工。


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


31#
發表於 22-9-15 08:45 |只看該作者
冇事發生咁左好耐
有人中都係求其消毒下佢個位就算


子爵府

積分: 14743


32#
發表於 22-9-15 09:55 |只看該作者
cbeyond 發表於 22-9-13 15:13
公司所有都正常番晒
返工的返工, 去外國公幹的公幹
中左就SL

去到外國,個個都唔戴口罩


子爵府

積分: 14743


33#
發表於 22-9-15 09:56 |只看該作者
Elenalan 發表於 22-9-15 07:55
我公司已大致回復正常,老闆冇要求員工戴口罩,亦冇再迫針。

公司無要求,但啲同事有冇帶口罩


水晶宮

積分: 67591


34#
發表於 22-9-15 10:01 |只看該作者
bhamcy 發表於 22-9-15 09:56
公司無要求,但啲同事有冇帶口罩

大部份喺自己座位都冇戴,入meeting room會戴。


已刪除用户

積分: 21542


35#
發表於 22-9-15 11:45 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 108885

畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 22-9-15 11:46 |只看該作者
回覆 klsabb 的帖子

我公司無
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


男爵府

積分: 8569


37#
發表於 22-9-15 12:10 |只看該作者
共存,有同事確診,已無再搵人消毒,當感冒咁


子爵府

積分: 11973


38#
發表於 22-9-15 15:40 |只看該作者
從來都無wfh過


男爵府

積分: 5541


39#
發表於 22-9-15 15:59 |只看該作者
行共存了. 咩防疫措施都冇哂!


子爵府

積分: 11693


40#
發表於 22-9-15 16:34 |只看該作者
已經冇好似第四波日日可以WFH
係公司一定要帶口罩
每星期一次快測

明顯已經唔緊張個病毒

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo