心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21132


21#
發表於 23-3-11 19:51 |只看該作者
JHSY_123 發表於 23-3-11 09:23
回覆 flowerbabe 的帖子

我有段日子都出得多白髮呀!最近染左 唉 但自己都係30頭 我係到諗 都唔知幾時出到 ...

多謝你呀
要好好減壓


大宅

積分: 4266


22#
發表於 23-3-11 21:00 |只看該作者
MLSiu 發表於 23-1-15 02:53
但其實返緊工都難轉工,要請假去見工

老闆好敏感,隨時知


大宅

積分: 4266


23#
發表於 23-3-11 21:01 |只看該作者
JHSY_123 發表於 23-1-15 10:38
回覆 MLSiu 的帖子

其實係, 我之前都係邊做邊搵既, 同埋之前公司比較易請假, 依家就難講D了

想清楚先


大宅

積分: 4266


24#
發表於 23-3-11 21:02 |只看該作者
MLSiu 發表於 23-1-15 17:10
要自己衡量經濟,同心理承受程度,幾樣重要D, 好難雙贏

適應新環境


大宅

積分: 4266


25#
發表於 23-3-11 21:02 |只看該作者
obligation118 發表於 23-1-16 14:11
我之前中covid,39度幾,上司都要我跟公事,心情好差

唯有搏你上司快啲退休啦,換個好上司

良心上司


大宅

積分: 4266


26#
發表於 23-3-11 21:03 |只看該作者
JHSY_123 發表於 23-1-20 22:18
回覆 obligation118 的帖子

好難啦, 因為佢當正自己係老SEAFOOD! 覺得自己好威好勁 ...

最難頂


大宅

積分: 4266


27#
發表於 23-3-11 21:04 |只看該作者
little_kid 發表於 23-2-13 04:40
我同你一樣遇着變態上司,海量工作,放假都要你工作,有錯永遠捨責任,搞到我精神緊張,要做心理輔導。
...

咁好唔值


大宅

積分: 4266


28#
發表於 23-3-11 21:04 |只看該作者
JHSY_123 發表於 23-2-19 20:08
回覆 little_kid 的帖子

你在哪做心理輔導? 效果如何?

訓訓下會醒?


大宅

積分: 4266


29#
發表於 23-3-11 21:06 |只看該作者
little_kid 發表於 23-2-22 06:54
政府做過一段時間評估,聽你呻下,教你一些放鬆活動,評估下你係咪真係需要再進一步輔導或治療。
在私家則 ...

最緊要做得開心,轉轉環境好


大宅

積分: 4266


30#
發表於 23-3-11 21:07 |只看該作者
pompomza 發表於 23-3-3 16:16
樓主, 我同你處境一樣, 我辭左職了, 我精神壓力大到脫髮, 生勁多白頭髮, 幽閉恐懼症發作,等等等等等等等等 ...

做到有病,都係唔好做,搵命搏咩,有錢都冇命享


大宅

積分: 4266


31#
發表於 23-3-11 21:08 |只看該作者
flowerbabe 發表於 23-3-8 09:50
我日日都要俾佢發皮4,係咁質

當佢唱歌得唔得?


大宅

積分: 4266


32#
發表於 23-3-11 21:11 |只看該作者
JHSY_123 發表於 23-3-11 09:28
回覆 pompomza 的帖子

恭喜你己辭職 上月我都有見幾份 但應該都係做得唔長時間就轉 比人感覺唔太好所以都 ...

阿姐肯聽你講又唔錯


子爵府

積分: 11048


33#
發表於 23-3-12 06:52 |只看該作者
little_kid 發表於 23-2-22 06:54
政府做過一段時間評估,聽你呻下,教你一些放鬆活動,評估下你係咪真係需要再進一步輔導或治療。
在私家則 ...

我離開咗呢個地獄環境,心情開朗哂。其他同事都登我高興!


珊瑚宮

積分: 100499

2024年龍年勳章 牛年勳章


34#
發表於 23-3-12 10:20 |只看該作者
如果影響情緒, 最好就轉工了..

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo