心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 206


1#
發表於 23-1-14 23:17 |只看該作者
本帖最後由 JHSY_123 於 24-3-9 00:08 編輯

Del


侯爵府

積分: 20785


2#
發表於 23-1-15 02:53 |只看該作者
JHSY_123 發表於 23-1-14 23:17
每天返工面對變態上司, 真的很精神緊張! 每天不停提自己放鬆, 盡量放工後不想公事.12月不幸中過COVID, 但發 ...

但其實返緊工都難轉工,要請假去見工


複式洋房

積分: 206


3#
發表於 23-1-15 10:38 |只看該作者
回覆 MLSiu 的帖子

其實係, 我之前都係邊做邊搵既, 同埋之前公司比較易請假, 依家就難講D了
所以都有諗過直接辭職, 不過需要很大勇氣和信心。。


侯爵府

積分: 20785


4#
發表於 23-1-15 17:10 |只看該作者
JHSY_123 發表於 23-1-15 10:38
回覆 MLSiu 的帖子

其實係, 我之前都係邊做邊搵既, 同埋之前公司比較易請假, 依家就難講D了

要自己衡量經濟,同心理承受程度,幾樣重要D, 好難雙贏


伯爵府

積分: 15887

2023年兔年勳章 虎到金來勳章


5#
發表於 23-1-16 14:11 |只看該作者
我之前中covid,39度幾,上司都要我跟公事,心情好差

唯有搏你上司快啲退休啦,換個好上司


複式洋房

積分: 106


6#
發表於 23-1-17 18:32 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


複式洋房

積分: 206


7#
發表於 23-1-20 22:18 |只看該作者
回覆 obligation118 的帖子

好難啦, 因為佢當正自己係老SEAFOOD! 覺得自己好威好勁


複式洋房

積分: 206


8#
發表於 23-1-20 22:19 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


子爵府

積分: 11048


9#
發表於 23-2-13 04:40 |只看該作者
JHSY_123 發表於 23-1-14 23:17
每天返工面對變態上司, 真的很精神緊張! 每天不停提自己放鬆, 盡量放工後不想公事.12月不幸中過COVID, 但發 ...

我同你一樣遇着變態上司,海量工作,放假都要你工作,有錯永遠捨責任,搞到我精神緊張,要做心理輔導。


複式洋房

積分: 206


10#
發表於 23-2-19 20:08 |只看該作者
回覆 little_kid 的帖子

你在哪做心理輔導? 效果如何?
我最近睡眠麻麻, 心跳又偏快, 應該是壓力所致......


複式洋房

積分: 460


11#
發表於 23-2-21 13:02 |只看該作者
JHSY_123 發表於 23-2-19 20:08
回覆 little_kid 的帖子

你在哪做心理輔導? 效果如何?

我覺得你可以睇中醫,食中藥調理。我最近都因為屋企事,搞到睡眠質素差,心跳加速,睇中醫,會開d靜心神嘅藥飲


子爵府

積分: 11048


12#
發表於 23-2-22 06:54 |只看該作者
JHSY_123 發表於 23-2-19 20:08
回覆 little_kid 的帖子

你在哪做心理輔導? 效果如何?

政府做過一段時間評估,聽你呻下,教你一些放鬆活動,評估下你係咪真係需要再進一步輔導或治療。
在私家則做過心理輔導。
對我case來說,輔導實際幫助不太。其實叫你同老闆反映,或轉換環境。工作都心跳加快,頭暈時做下放鬆活動等等。

當公司有其他人一齊不滿上司,有人一齊互相呻下,日子快過啲,心情係會好啲。但我最後都決定轉工作環境。


複式洋房

積分: 203


13#
發表於 23-3-3 16:16 |只看該作者
樓主, 我同你處境一樣, 我辭左職了, 我精神壓力大到脫髮, 生勁多白頭髮, 幽閉恐懼症發作,等等等等等等等等等等, 我真心支持你QUIT!


伯爵府

積分: 17350


14#
發表於 23-3-5 23:27 |只看該作者

回覆樓主:

唉,明天又要面對恐怖上司


侯爵府

積分: 21132


15#
發表於 23-3-8 09:50 |只看該作者
yaubb2014 發表於 23-3-5 23:27
唉,明天又要面對恐怖上司

我日日都要俾佢發皮4,係咁質


侯爵府

積分: 21132


16#
發表於 23-3-8 09:55 |只看該作者
pompomza 發表於 23-3-3 16:16
樓主, 我同你處境一樣, 我辭左職了, 我精神壓力大到脫髮, 生勁多白頭髮, 幽閉恐懼症發作,等等等等等等等等 ...

我都脫髮,日日都脫好多
白頭髮又多
我成日諗
點解成世人都咁,衰人小人成日痴住我
日日都大壓力


複式洋房

積分: 206


17#
發表於 23-3-11 09:20 |只看該作者
回覆 flowerbabe 的帖子

有時只不過大家做法不同 如果佢唔滿意 可以直接講 有時覺得有需要咁兜圏嗎?我都好憎被人質問的感覺


複式洋房

積分: 206


18#
發表於 23-3-11 09:23 |只看該作者
回覆 flowerbabe 的帖子

我有段日子都出得多白髮呀!最近染左 唉 但自己都係30頭 我係到諗 都唔知幾時出到老呀!真係唔好比咁大壓力自己呀!


複式洋房

積分: 206


19#
發表於 23-3-11 09:28 |只看該作者
回覆 pompomza 的帖子

恭喜你己辭職 上月我都有見幾份 但應該都係做得唔長時間就轉 比人感覺唔太好所以都無消息
我有同呀姐講工作上的情況 暫時好像有改善
所以我會再看看情況


複式洋房

積分: 203


20#
發表於 23-3-11 11:23 |只看該作者
JHSY_123 發表於 23-3-11 09:28
回覆 pompomza 的帖子

恭喜你己辭職 上月我都有見幾份 但應該都係做得唔長時間就轉 比人感覺唔太好所以都 ...

good,加油

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo