自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 11606


21#
發表於 23-6-11 15:25 |只看該作者
本帖最後由 dmyoyo 於 23-6-11 15:35 編輯
him-bb 發表於 23-6-11 15:20
上月買切開咖啡色 無得食 再切第二個又系甘

我都有試過 表面好靚仔 入邊個心係啡色


公爵府

積分: 27239

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


22#
發表於 23-6-11 15:28 |只看該作者
dmyoyo 發表於 23-6-11 14:29
喺邊度有得買?
Aeon, 一田,惠康都有。 好似要7,8月先有。王林綠色底,有d 紅色,1達達胭脂紅色。


男爵府

積分: 8187


23#
發表於 23-6-11 15:32 |只看該作者

回覆樓主:

我中意modi,超巿有賣


水晶宮

積分: 62380

父親節2025勳章 母親節2025勳章


24#
發表於 23-6-11 15:44 |只看該作者
dmyoyo 發表於 23-6-11 14:29
喺邊度有得買?

超市買過,但只買過兩三次,係近幾年共兩三次。


水晶宮

積分: 62380

父親節2025勳章 母親節2025勳章


25#
發表於 23-6-11 15:46 |只看該作者
Tabo63 發表於 23-6-11 15:22
土岐好食,夠香爽甜,但每年得1造,過左要等下年。

唔怪之得好少見,我個人覺得呢隻真係最好食,但好奇怪,好耐之前食過想再買又冇,去果欄問d人竟然唔知有呢種蘋果…


公爵府

積分: 27239

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 23-6-11 15:49 |只看該作者
LekGirl 發表於 23-6-11 15:46
唔怪之得好少見,我個人覺得呢隻真係最好食,但好奇怪,好耐之前食過想再買又冇,去果欄問d人竟然唔知有呢 ...

呢隻係日本混種出黎(好似係王林溝富士). 如果當造期去開日本,係超市就實見到有得賣, 仲要平過香港好多。


子爵府

積分: 11606


27#
發表於 23-6-11 17:20 |只看該作者
Tabo63 發表於 23-6-11 15:49
呢隻係日本混種出黎(好似係王林溝富士). 如果當造期去開日本,係超市就實見到有得賣, 仲要平過香港好多。 ...

唔怪之得 我初時以為係王林


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28#
發表於 23-6-11 17:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22764

馬年勳章


29#
發表於 23-6-11 17:24 |只看該作者
Tabo63 發表於 23-6-11 15:22
土岐好食,夠香爽甜,但每年得1造,過左要等下年。

好味舊年食得多D,但今年我未見到


男爵府

積分: 8620


30#
發表於 23-6-11 17:26 |只看該作者
Tabo63 發表於 23-6-11 13:42
呢排係惠康買紐西蘭隻 Envy 蘋果幾好食。都大大個,夠爽夠甜,吾粉。$25.9/3個,都ok.
...

Envy好食


翡翠宮

積分: 86481


31#
發表於 23-6-11 17:29 |只看該作者
dmyoyo 發表於 23-6-11 14:12
呢個牌子未食過,超市有嗎?

以前喺內地買/網購,香港唔知邊度有。


別墅

積分: 660


32#
發表於 23-6-11 17:29 |只看該作者

回覆樓主:

近期D envy 無得輸,爽到不得了!
envy唔靚就食rocket, rocket性價比低少少


子爵府

積分: 11606


33#
發表於 23-6-11 17:58 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 23-6-11 17:23
王林我硬係覺得有陣怪味

我都覺 好似有D青涩味 會唔會因為D皮係綠色


侯爵府

積分: 22083


34#
發表於 23-6-11 17:58 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Bibima620 於 23-6-11 17:58 編輯

蜜糖蘋果 (生果檔$20/7,好清甜,好爽,比艾非好食,無咁甜,唔係成日有得賣)
艾非蘋果都好食
attach0/tmp/phpmo1ZwI


水晶宮

積分: 52143

減齡達人勳章


35#
發表於 23-6-11 18:06 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得富士蘋果最好食,脆得嚟唔係硬掘掘。價錢相宜


子爵府

積分: 11606


36#
發表於 23-6-11 18:26 |只看該作者
heikwanmama 發表於 23-6-11 17:29
近期D envy 無得輸,爽到不得了!
envy唔靚就食rocket, rocket性價比低少少

rockit apple係好食,真心覺得貴,我呢邊賣58蚊一筒,兩三啖就食曬


子爵府

積分: 11606


37#
發表於 23-6-11 18:28 |只看該作者
Bibima620 發表於 23-6-11 17:58
蜜糖蘋果 (生果檔$20/7,好清甜,好爽,比艾非好食,無咁甜,唔係成日有得賣)
艾非蘋果都好食

呢個蜜糖蘋果未見過喎,廿蚊七個咁抵


別墅

積分: 660


38#
發表於 23-6-11 18:30 |只看該作者
dmyoyo 發表於 23-6-11 18:26
rockit apple係好食,真心覺得貴,我呢邊賣58蚊一筒,兩三啖就食曬

惠X有優惠,買滿$100可以加$38換一筒,好似今日last day


珍珠宮

積分: 37514

2024年龍年勳章


39#
發表於 23-6-11 18:37 |只看該作者
呢段時間NZ Envy最好食


珍珠宮

積分: 37514

2024年龍年勳章


40#
發表於 23-6-11 18:40 |只看該作者
dmyoyo 發表於 23-6-11 18:29
我之前買過好脆好甜 上個月喺超市買嗰啲又奀又硬 可能我唔識揀 等我再買試下
...

係唔係買咗美國envy? 美國種唔好食,水尾應該更差

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo