自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 11606


1#
發表於 23-6-11 13:39 |只看該作者
本帖最後由 dmyoyo 於 23-6-11 13:41 編輯

鍾意食蘋果 邊隻牌子好食 唔要粉要爽甜


公爵府

積分: 27239

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 23-6-11 13:42 |只看該作者
dmyoyo 發表於 23-6-11 13:39
鍾意食蘋果 有冇好介紹 最好唔要粉要爽甜
呢排係惠康買紐西蘭隻 Envy 蘋果幾好食。都大大個,夠爽夠甜,吾粉。$25.9/3個,都ok.


翡翠宮

積分: 86483


3#
發表於 23-6-11 13:46 |只看該作者

回覆樓主:

新疆阿克蘇好食呀,不過要入冬先有


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 23-6-11 14:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8584


5#
發表於 23-6-11 14:08 |只看該作者
dmyoyo 發表於 23-6-11 13:39
鍾意食蘋果 邊隻牌子好食 唔要粉要爽甜

艾菲果幾好,清香清甜,價錢合理
我有一個幸福家庭, 大小姐Christy, 二小姐Chloe, 兩位小姐日日激到我飛起, 不過有佢地又真係好開心 :-D  :-D  :-D


子爵府

積分: 11606


6#
發表於 23-6-11 14:09 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 23-6-11 14:06
Envy
咁多隻最好食,比日本蘋果更好食

Envy 呢隻我上個月買咗 好硬好似石頭咁 係咪而家先至係時候?


子爵府

積分: 11606


7#
發表於 23-6-11 14:12 |只看該作者
lyh80115 發表於 23-6-11 13:46
新疆阿克蘇好食呀,不過要入冬先有

呢個牌子未食過,超市有嗎?


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 23-6-11 14:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 62434

父親節2025勳章 母親節2025勳章


9#
發表於 23-6-11 14:24 |只看該作者
土歧(唔記得係咪咁寫) 最啱我口味,另外,王林同Envy(不是最大果隻)都可以。


侯爵府

積分: 20785

Xmas吸收勳章


10#
發表於 23-6-11 14:26 |只看該作者
dmyoyo 發表於 23-6-11 13:39
鍾意食蘋果 邊隻牌子好食 唔要粉要爽甜

紐西蘭火箭蘋果仔,甜、脆


子爵府

積分: 11606


11#
發表於 23-6-11 14:29 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 23-6-11 14:17
Envy 的確質地唔係鬆軟,係爽脆夠香夠甜

我之前買過好脆好甜 上個月喺超市買嗰啲又奀又硬 可能我唔識揀 等我再買試下


子爵府

積分: 11606


12#
發表於 23-6-11 14:29 |只看該作者
LekGirl 發表於 23-6-11 14:24
土歧(唔記得係咪咁寫) 最啱我口味,另外,王林同Envy(不是最大果隻)都可以。
...

喺邊度有得買?


伯爵府

積分: 15479

2024年龍年勳章


13#
發表於 23-6-11 14:57 |只看該作者
Envy


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 23-6-11 15:10 |只看該作者
Tabo63 發表於 23-6-11 13:42
呢排係惠康買紐西蘭隻 Envy 蘋果幾好食。都大大個,夠爽夠甜,吾粉。$25.9/3個,都ok.
...


不過今日$29.9/2


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 23-6-11 15:15 |只看該作者
dmyoyo 發表於 23-6-11 14:29
喺邊度有得買?

吉之島,一田…


珍珠宮

積分: 37207


16#
發表於 23-6-11 15:17 |只看該作者

回覆樓主:

jazz,好爽


珍珠宮

積分: 39273


17#
發表於 23-6-11 15:20 |只看該作者
dmyoyo 發表於 23-6-11 14:09
Envy 呢隻我上個月買咗 好硬好似石頭咁 係咪而家先至係時候?

上月買切開咖啡色 無得食 再切第二個又系甘


公爵府

積分: 27239

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 23-6-11 15:22 |只看該作者
LekGirl 發表於 23-6-11 14:24
土歧(唔記得係咪咁寫) 最啱我口味,另外,王林同Envy(不是最大果隻)都可以。
...
土岐好食,夠香爽甜,但每年得1造,過左要等下年。


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 23-6-11 15:22 |只看該作者
him-bb 發表於 23-6-11 15:20
上月買切開咖啡色 無得食 再切第二個又系甘

百x?


公爵府

積分: 27239

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 23-6-11 15:24 |只看該作者
dmyoyo 發表於 23-6-11 14:29
我之前買過好脆好甜 上個月喺超市買嗰啲又奀又硬 可能我唔識揀 等我再買試下
...
你去惠康,market place買,d 貨靚d.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo