立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11606
公爵府
積分: 27239
dmyoyo 發表於 23-6-11 13:39 鍾意食蘋果 有冇好介紹 最好唔要粉要爽甜
翡翠宮
積分: 86483
已刪除用户
積分: 225652
男爵府
積分: 8584
dmyoyo 發表於 23-6-11 13:39 鍾意食蘋果 邊隻牌子好食 唔要粉要爽甜
Charlotte_mom 發表於 23-6-11 14:06 Envy 咁多隻最好食,比日本蘋果更好食
lyh80115 發表於 23-6-11 13:46 新疆阿克蘇好食呀,不過要入冬先有
水晶宮
積分: 62434
侯爵府
積分: 20785
Charlotte_mom 發表於 23-6-11 14:17 Envy 的確質地唔係鬆軟,係爽脆夠香夠甜
LekGirl 發表於 23-6-11 14:24 土歧(唔記得係咪咁寫) 最啱我口味,另外,王林同Envy(不是最大果隻)都可以。 ...
伯爵府
積分: 15479
積分: 96872
Tabo63 發表於 23-6-11 13:42 呢排係惠康買紐西蘭隻 Envy 蘋果幾好食。都大大個,夠爽夠甜,吾粉。$25.9/3個,都ok. ...
dmyoyo 發表於 23-6-11 14:29 喺邊度有得買?
珍珠宮
積分: 37207
積分: 39273
dmyoyo 發表於 23-6-11 14:09 Envy 呢隻我上個月買咗 好硬好似石頭咁 係咪而家先至係時候?
him-bb 發表於 23-6-11 15:20 上月買切開咖啡色 無得食 再切第二個又系甘
dmyoyo 發表於 23-6-11 14:29 我之前買過好脆好甜 上個月喺超市買嗰啲又奀又硬 可能我唔識揀 等我再買試下 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy