0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 213


21#
發表於 23-9-11 23:52 |只看該作者
如果媽媽唔怕辛苦, 公司又配合到, 當然人奶最好, 如果真係唔得嘅其實奶粉都冇問題的, 最緊要夾到BB口味
我都係要返工, 會安排時間泵奶, 姐姐間中都會餵啊B飲雅培HMO, 啊B都夾得幾好


男爵府

積分: 7184


22#
發表於 23-9-14 08:46 |只看該作者
又唔係呀,我b由初生時已經比佢轉奶粉,印象中都無咩病過甘……


複式洋房

積分: 482


23#
發表於 23-9-19 16:30 |只看該作者

回覆樓主:

same 本身飲hxxx, 1歲時吾飲奶,先轉左美素皇家,大脾仔明顯長肉,原8kg依家9kg(本身細粒)


複式洋房

積分: 336


24#
發表於 23-9-19 17:18 |只看該作者

回覆樓主:

同埋我個仁安親戚都推薦我試e隻


複式洋房

積分: 372


25#
發表於 23-9-19 17:49 |只看該作者
kikihe 發表於 23-9-19 16:30
same 本身飲hxxx, 1歲時吾飲奶,先轉左美素皇家,大脾仔明顯長肉,原8kg依家9kg(本身細粒)
...

好呀(emoji)腸道會好啲又易柯poopoo,大果個日日都柯到


男爵府

積分: 5657


26#
發表於 23-9-28 01:05 |只看該作者
Ngaching00 發表於 23-8-10 16:19
月尾放完產假會返工, 想話轉奶粉但99話人奶先健康,奶粉B會好易病…自己第一胎咩都唔識,係咪真係咁?
...

其實現在d奶粉營養Ok,我都係要返工,如果要日bor夜bor,你好快會痴線,我會大仔果時係,見到我的時間就食人奶,媽媽返工,有貨就食,如果唔係就食奶粉。。。佢飲牛欄,健康大隻呀!


複式洋房

積分: 336


27#
發表於 23-10-6 23:47 |只看該作者
ShazPan 發表於 23-9-11 12:53
我個仔都係飲呢隻奶粉 好健康 好大隻 每日都有便便 飲到現在

不過呢隻真的係都幾好(emoji)(emoji)唔會話飲左唔飲人奶 ,同步又俾到人奶抗體


複式洋房

積分: 482


28#
發表於 23-10-6 23:49 |只看該作者
fiahlet 發表於 23-10-6 23:47
不過呢隻真的係都幾好(emoji)(emoji)唔會話飲左唔飲人奶 ,同步又俾到人奶抗體
...

我之前都可以, 我早夜埋身 中間就補e隻, keep 住都係咁,所以keep 住有奶


複式洋房

積分: 296


29#
發表於 23-10-7 00:37 |只看該作者
kikihe 發表於 23-10-6 23:49
我之前都可以, 我早夜埋身 中間就補e隻, keep 住都係咁,所以keep 住有奶
...

我B都係食緊,皮膚好左,可能因為吸收得好,之前佢間中便秘,攪到個人好炆,依家食呢隻好好,冇左便秘問題


大宅

積分: 2472


30#
發表於 23-10-7 11:13 |只看該作者
咁有人奶就當然係揀人奶啦, 不過我一生完冇耐就知冇咩奶, 所以就俾左BB食奶粉, 個陣醫生推介食A+智睿, 我BB食左都好健康喎

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo