懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1238


21#
發表於 23-10-17 11:50 |只看該作者
回覆 asthma 的帖子

塞奶。。。


複式洋房

積分: 349


22#
發表於 23-10-17 19:56 |只看該作者
asthma 發表於 23-10-16 17:03
我著過,某一兩款係舒服既,如果唔在乎胸型(八字胸.副乳),亦唔諗住餵奶都可以試(會塞奶),我屋企仲有四個h ...

我講底底好舒服呀~
bra 我都仲著緊,生咗唔掂再換


大宅

積分: 3575


23#
發表於 23-10-18 21:39 |只看該作者
sinsegi 發表於 23-10-17 19:56
我講底底好舒服呀~
bra 我都仲著緊,生咗唔掂再換
我諗住你都係全set買(底底我著到子宮痛), bra 到你發覺唔掂, 入面啲乳腺都塞晒, 餵唔到奶又痛, 唔上唔落, 好難搞, 到時你掛住搞個胸通返乳腺, 都唔得閒搞個胸圍, 亦冇心情去諗, 因為太痛......但其實個合適胸圍先係最緊要, 因為無時無刻都要著住, 所以最好自己一早物色啱自己內衣褲

即係等於個個都一早準備搵邊個醫生接生, 陪月照顧自己, 揀胸圍都好緊要, 唔想痛搵自己笨


大宅

積分: 1238


24#
發表於 23-10-20 11:19 |只看該作者
回覆 asthma 的帖子

好,謝謝你的意見。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo