懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   3


男爵府

積分: 5734


21#
發表於 24-8-9 10:11 |只看該作者
tatakata 發表於 24-8-7 16:25
如果你試左覺得ok,都可以只試一間既,但我個人就傾向試多d

咁我試左月膳工房先,我對飲食都唔係好高要求,有得食同健康就得



男爵府

積分: 5734


22#
發表於 24-8-9 10:16 |只看該作者
sunnysunday 發表於 24-8-8 10:52
我無餵母乳,不過坐月日日都有湯水補得好好,生完仲比之前更加唔怕凍

咁你補得好好,你都係食月子餐?



男爵府

積分: 5734


23#
發表於 24-8-9 10:17 |只看該作者
emmaisqq 發表於 24-8-8 17:04
我訂左月膳工房$13688既月子餐,下個月就生啦,試完話你知,試餐就我同老公都覺得味道ok,唔會太咸太淡, ...

晚餐2個湯咁多? 會唔會飲唔晒



大宅

積分: 2836


24#
發表於 24-8-9 12:34 |只看該作者
albabk 發表於 24-8-9 10:16
咁你補得好好,你都係食月子餐?

我屋企人幫我坐月


大宅

積分: 1333


25#
發表於 24-8-9 14:52 |只看該作者
albabk 發表於 24-8-9 10:00
係每日都有得揀?

好似大概一星期會揀一次


男爵府

積分: 5618


26#
發表於 24-8-9 16:22 |只看該作者
albabk 發表於 24-8-9 10:17
晚餐2個湯咁多? 會唔會飲唔晒

我想試下人奶,聽朋友講要飲好多水,湯都計,我又鍾意飲湯,又唔想自己煲,所以揀個多d湯既餐,而且比較過其他公司,覺得價錢都合理


男爵府

積分: 5734


27#
發表於 24-8-10 09:46 |只看該作者
sunnysunday 發表於 24-8-9 12:34
我屋企人幫我坐月

好幸福


男爵府

積分: 5734


28#
發表於 24-8-10 09:52 |只看該作者
wowhahah 發表於 24-8-9 14:52
好似大概一星期會揀一次

係咪一定要揀?可唔可以安排好?因為我驚選擇困難


男爵府

積分: 5734


29#
發表於 24-8-10 10:04 |只看該作者
emmaisqq 發表於 24-8-9 16:22
我想試下人奶,聽朋友講要飲好多水,湯都計,我又鍾意飲湯,又唔想自己煲,所以揀個多d湯既餐,而且比較過 ...

我都想試下餵母乳,咁月膳工房個價錢都唔貴,一日仲有3個湯咁多,我都訂左試餐啦


大宅

積分: 2025


30#
發表於 24-8-10 12:24 |只看該作者
我下星期試呢間呀


大宅

積分: 1333


31#
發表於 24-8-10 15:21 |只看該作者
albabk 發表於 24-8-10 09:52
係咪一定要揀?可唔可以安排好?因為我驚選擇困難

我多數都會揀,你可以問下客服


男爵府

積分: 5734


32#
發表於 24-8-13 15:29 |只看該作者

回覆樓主:

試左餐好豐富,同埋菜咁樣整定又唔會好老,老公同我都覺得個湯幾好味,似自己屋企煲,食物都比出面食淡味少少,不過都算好食
attach0/tmp/phpyH5dFd


大宅

積分: 1333


33#
發表於 24-8-14 08:59 |只看該作者
albabk 發表於 24-8-13 15:29
試左餐好豐富,同埋菜咁樣整定又唔會好老,老公同我都覺得個湯幾好味,似自己屋企煲,食物都比出面食淡味少 ...

係呀,佢地既月子餐好好食,賣相又一流



男爵府

積分: 5734


34#
發表於 24-8-14 16:24 |只看該作者
wowhahah 發表於 24-8-14 08:59
係呀,佢地既月子餐好好食,賣相又一流

係幾好,最後揀左中價,萬一蚊個餐



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo