自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 6639


21#
發表於 4 天前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-22 10:47
太舊的樓就算了吧,我娘家中有2間舊樓係阿爺留下,之前我父母管,而家佢哋冇精神,就丟俾我。煩到出出出出 ...

我見一d管理舊樓或者好多租的業主,一般管理租金系每次比幾百蚊 中介管理收租,業主儘量少接觸租客,甘租客唔會少少野就不斷煩業主(畢竟租金平少少 反應層樓有dd小瑕疵,大家接受就算)。


珍珠宮

積分: 44458


22#
發表於 4 天前 |只看該作者
大力大力 發表於 26-6-22 09:41
得閒過頭,自尋煩惱~
個煩惱唔細添



大宅

積分: 1182


23#
發表於 4 天前 |只看該作者
sjnl43 發表於 26-6-22 11:37
個煩惱唔細添


後面見樓主..原來係諗住搵中介管理公司...幫忙協助收租傾談等事宜..


煩惱再加倍啦甘..


珍珠宮

積分: 34603

馬年勳章


24#
發表於 4 天前 |只看該作者
本帖最後由 BGCOME08 於 26-6-22 11:42 編輯
gooseho 發表於 26-6-22 11:16
我見一d管理舊樓或者好多租的業主,一般管理租金系每次比幾百蚊 中介管理收租,業主儘量少接觸租客,甘租 ...

我之前係每月500/單位,俾地產幫我包收租維修。但深層d嘅維修點都要經你同意同俾錢(一樣煩),要自己跟,分別係煩你嘅人係地產,唔係租客。專業中介管理我都問過,印象係租金嘅唔記得幾多%,反正係幾貴,唔符合收租較益就冇用。可能中介好d啩


男爵府

積分: 9625

2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

唔係唔得,但你本身要識家居維修。
下下搵人整同執舊都要好多錢


公爵府

積分: 26498


26#
發表於 4 天前 |只看該作者
雙租,如果順順利利都冇問題,但遇上租霸或舊樓大維修就較麻煩!


大宅

積分: 1618


27#
發表於 4 天前 |只看該作者
gooseho 發表於 26-6-22 11:16
我見一d管理舊樓或者好多租的業主,一般管理租金系每次比幾百蚊 中介管理收租,業主儘量少接觸租客,甘租 ...

樓都未有,你已好理想地假設係dd 小瑕疵,咁無辦法溝通

點評

20150618bb    發表於 前天 12:25


男爵府

積分: 6639


28#
發表於 4 天前 |只看該作者
呀劉 發表於 26-6-22 11:39
後面見樓主..原來係諗住搵中介管理公司...幫忙協助收租傾談等事宜..
唔系呀,我share 其他人管理租屋經驗,我自己未有甘多錢買好多好多屋收租,系見到大型屋苑同市區舊樓存在租值差異,所以睇下有無呢方面經驗。

呢度好多人話好煩,唔知道管理多間屋仔,系有幾煩?(雖然我都想有呢個煩惱)


公爵府

積分: 25889

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 4 天前 |只看該作者
除非你而家住緊舊樓,
出租去換租新樓.
咁可以考慮
否則係攞苦嚟辛


公爵府

積分: 26003

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


30#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

我寧願持流動資產, 要求不高, 年回報4~5%已够


珍珠宮

積分: 45011

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


31#
發表於 4 天前 |只看該作者
不要購買樓齡近50年的舊樓,這類樓往往有許多維修問題,例如漏水、喉管破裂或阻塞、混凝土剝落、磁磚脫落等。進行大維修的費用高昂,絕非區區10萬就能解決;此外,業主還需承擔差餉地租、管理費、物業稅以及租戶更換期間的翻新費用。再者,此類房產不僅難以獲得銀行房貸貸款,其升值潛力也十分有限,易手也困難。


大宅

積分: 1182


32#
發表於 4 天前 |只看該作者
登陸火星 發表於 26-6-22 12:12
不要購買樓齡近50年的舊樓,這類樓往往有許多維修問題,例如漏水、喉管破裂或阻塞、混凝土剝落、磁磚脫落等 ...


exactly, 若然未到(漏水、喉管破裂或阻塞、混凝土剝落、磁磚脫落等。進行大維修),
只係時晨未到..


大宅

積分: 1618


33#
發表於 4 天前 |只看該作者
以我同事自住樓為例
有法團,但無人做嘢(好過俾人圍標呃錢嘅)
電梯過期無人理
消防失修
有需要做嘅大維修無人想理(唔出事咪無事囉)

家人一落大雨,牆身會勁入水,成塊牆起晒泡
師傅話,自己屋企點攪都無用,一定要成棟大廈外牆大執


水晶宮

積分: 54795


34#
發表於 4 天前 |只看該作者
可以的。。。要付比心機,耐性,時間,transaction cost


珍珠宮

積分: 44458


35#
發表於 4 天前 |只看該作者
呀劉 發表於 26-6-22 11:39
後面見樓主..原來係諗住搵中介管理公司...幫忙協助收租傾談等事宜..
我識得有d agent 收一百蚊個月代收租, 真做街坊生意
堅老實!

有d 幫你分身家, 有時間,還得有自己相熟師傅

有d 飯係要相關知識,而家都有人炒樓

唔係每個人賺










男爵府

積分: 6644


36#
發表於 4 天前 |只看該作者
聽落好似係幾好,不過舊樓維修會唔會好麻煩?


公爵府

積分: 28328


37#
發表於 4 天前 |只看該作者
gooseho 發表於 26-6-22 11:16
我見一d管理舊樓或者好多租的業主,一般管理租金系每次比幾百蚊 中介管理收租,業主儘量少接觸租客,甘租 ...

聽見就覺得辛苦
租霸,漏水是但一樣都煩死你
仲有D 客 乜都叫你維修
自己好得閒都可以的


伯爵府

積分: 19055


38#
發表於 4 天前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-22 10:47
太舊的樓就算了吧,我娘家中有2間舊樓係阿爺留下,之前我父母管,而家佢哋冇精神,就丟俾我。煩到出出出出 ...
請問介唔介意講下幾多年樓?係單幢定係屋苑式呢?


男爵府

積分: 6639


39#
發表於 4 天前 |只看該作者
回覆 wannabe118 的帖子

租霸的話,如果買業主保險保障到?


水晶宮

積分: 64344


40#
發表於 4 天前 |只看該作者
gooseho 發表於 26-6-22 08:43
突發奇想,假設手頭有筆錢,是否應該買幾間回報率5釐的舊樓,跟住用其中2間租金出去租間三房大約三萬幾的會 ...

如果想回報高,買舊樓唔夠,係要將啲單位變成劏房先賺得最多

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo