自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 16919


21#
發表於 昨天 09:06 |只看該作者
BKFinder 發表於 26-6-23 22:59
公務員加薪2%梁俊傑不滿幅度及拉Curve評核機制-已去信楊何蓓恩要求會面-若強推或有行動
公務員另有升point, ...

期待
高層其實真係唔加都可以,佢地底薪即係份糧起薪點其實高過出面好多….


伯爵府

積分: 16919


22#
發表於 昨天 09:07 |只看該作者
幸福花海 發表於 26-6-24 07:03
有人工加都唔滿意,政府可以趁機精簡架構

面對市民個d中低層公務員慘的,因為任人鬧,又唔見中高層聽下1823 d電話


琥珀宮

積分: 182768

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


23#
發表於 昨天 09:11 |只看該作者
有point跳有人工加仲想點,知足啦,再嘈盞黑人憎


伯爵府

積分: 17889

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


24#
發表於 昨天 09:14 |只看該作者
sisilee321 發表於 26-6-24 09:06
期待
高層其實真係唔加都可以,佢地底薪即係份糧起薪點其實高過出面好多….
...

高層凍薪,比下面加多少少

Be Happy


侯爵府

積分: 24537


25#
發表於 昨天 09:20 |只看該作者
sisilee321 發表於 26-6-24 09:07
面對市民個d中低層公務員慘的,因為任人鬧,又唔見中高層聽下1823 d電話
...

做得前線,边行都係會比人鬧,如果政府部門做得好啲唔好互相推敞,咪可以鬧少啲


水晶宮

積分: 64512


26#
發表於 昨天 10:06 |只看該作者
sisilee321 發表於 26-6-24 09:07
面對市民個d中低層公務員慘的,因為任人鬧,又唔見中高層聽下1823 d電話
...

1823 係合約制咋


伯爵府

積分: 19024

牛年勳章


27#
發表於 昨天 10:41 |只看該作者
YIYIKO 發表於 26-6-24 00:06
去到顶薪點嘅公務員係無得再跳point。

政府一個職位加到頂,以宜家呢個經濟情況已經高過同職位嘅私人公司。
不如公開下有幾% 人員已加盡同埋佢哋嘅工作情況,同埋做同工種同事人工嘅差距。
公務員太多一畢業已入政府做,好多真係唔知外面嘅世界,明白佢哋為政府服務,但係應該要貼地d


伯爵府

積分: 19865


28#
發表於 昨天 14:46 |只看該作者
支持集體辭職


翡翠宮

積分: 86771


29#
發表於 昨天 15:25 |只看該作者

回覆樓主:

明確啲指岀會做乜嘢
我好想知呀


子爵府

積分: 14852


30#
發表於 昨天 15:26 |只看該作者
有本事既話..............不滿就辭職,唔好講咁多


伯爵府

積分: 18216


31#
發表於 昨天 15:31 |只看該作者
康媽 發表於 26-6-24 09:14
高層凍薪,比下面加多少少

我相信佢都係覺得唔應該畫一
高層其實已經好多人工, 唔加或者加少啲都影響不大
但中層及低層的, 多幾百就已經爭好遠,
佢哋覺得班菲傭印傭嘅加薪幅度每年仲多過佢哋, 條氣好唔順!
覺得政府唔公平!
唔係個個政府工都好高人工的
唔好成日攞高層做指標
覺得所有政府工都好多錢好好做
真係各個部門唔同
而且好多係跟政府薪酬, 唔係真係政府工, 冇政府福利冇政府醫療冇退休金!


男爵府

積分: 7716


32#
發表於 昨天 18:15 |只看該作者
辭職吧,大把人等緊上位。


水晶宮

積分: 54788


33#
發表於 昨天 18:16 |只看該作者
辭職啦,走啦


伯爵府

積分: 19386

母親節2025勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


34#
發表於 昨天 18:20 |只看該作者

回覆樓主:

做得好,支持你有所行動。
立即!辭職!行動吧!


珍珠宮

積分: 39076

好媽媽勳章


35#
發表於 昨天 18:21 |只看該作者
BKFinder 發表於 26-6-23 22:59
公務員加薪2%梁俊傑不滿幅度及拉Curve評核機制-已去信楊何蓓恩要求會面-若強推或有行動
公務員另有升point, ...

唔係人人有得跳,到左頂無得跳


水晶宮

積分: 63952

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


36#
發表於 昨天 19:41 |只看該作者
ganggang 發表於 26-6-24 18:21
唔係人人有得跳,到左頂無得跳

如果到左頂薪即係公務員中同級已最高人工
同出面比高出比例更巨大


侯爵府

積分: 21888


37#
發表於 昨天 19:49 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 superkingdom 於 26-6-24 19:51 編輯

班友破壞香港安寧
甘辛苦,叫佢哋出去做私人啦
已經高薪仲唔知足?


翡翠宮

積分: 77046


38#
發表於 昨天 20:09 |只看該作者

回覆樓主:

不知所謂


珍珠宮

積分: 46129


39#
發表於 昨天 20:18 |只看該作者

回覆樓主:

出面已經難保一份工,咁唔滿意可以走,唔阻佢發達!


男爵府

積分: 7074


40#
發表於 昨天 23:22 |只看該作者
BKFinder 發表於 26-6-23 22:59
公務員加薪2%梁俊傑不滿幅度及拉Curve評核機制-已去信楊何蓓恩要求會面-若強推或有行動
公務員另有升point, ...

加人工不是問題。但質素咁差,私人公司一早炒咗

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo