自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 63951

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 前天 22:59 |只看該作者
公務員加薪2%梁俊傑不滿幅度及拉Curve評核機制-已去信楊何蓓恩要求會面-若強推或有行動
公務員另有升point, 加上2% 即大約加5-6% 左右,不過明白佢想越多越好


侯爵府

積分: 24537


2#
發表於 前天 23:38 |只看該作者
BKFinder 發表於 26-6-23 22:59
公務員加薪2%梁俊傑不滿幅度及拉Curve評核機制-已去信楊何蓓恩要求會面-若強推或有行動
公務員另有升point, ...

可以有咩行動?


珊瑚宮

積分: 102991

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 前天 23:40 |只看該作者

回覆樓主:

不滿可以唔做
反正宜家失業率咁高 唔驚請唔到人


侯爵府

積分: 20408


4#
發表於 前天 23:42 |只看該作者
幸福花海 發表於 26-6-23 23:38
可以有咩行動?

放雞囉,唔通辭職咩


瑪瑙宮

積分: 133368


5#
發表於 前天 23:55 |只看該作者

回覆樓主:

瘦身行動


伯爵府

積分: 17680


6#
發表於 前天 23:57 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-23 23:42
放雞囉,唔通辭職咩

乜嘢叫做放雞?


大宅

積分: 3201


7#
發表於 昨天 00:06 |只看該作者
BKFinder 發表於 26-6-23 22:59
公務員加薪2%梁俊傑不滿幅度及拉Curve評核機制-已去信楊何蓓恩要求會面-若強推或有行動
公務員另有升point, ...

去到顶薪點嘅公務員係無得再跳point。


珍珠宮

積分: 45001

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


8#
發表於 昨天 00:18 |只看該作者
不滿可以唔做,大把人想做公務員


琥珀宮

積分: 169761


9#
發表於 昨天 00:26 |只看該作者
BKFinder 發表於 26-6-23 22:59
公務員加薪2%梁俊傑不滿幅度及拉Curve評核機制-已去信楊何蓓恩要求會面-若強推或有行動
公務員另有升point, ...

新人事做吓嘢,向協會會員交待吓咁啦!唔覺得可以製造出大雷雨。


珍珠宮

積分: 38237


10#
發表於 昨天 00:55 |只看該作者
政府可以趁機重整架構,有啲部門人手過剩。


琥珀宮

積分: 156806

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 昨天 01:00 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 LedTV 於 26-6-24 01:00 編輯

用d 咩威脅加人工?


侯爵府

積分: 24537


12#
發表於 昨天 07:03 |只看該作者

回覆樓主:

有人工加都唔滿意,政府可以趁機精簡架構


珍珠宮

積分: 37673


13#
發表於 昨天 07:11 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cew 於 26-6-24 07:13 編輯

外面好多打工仔處水深火熱之中,又裁員又減薪,基層人工也倒退

公務員鐵飯碗薪高糧準仍不知足,加薪2%也吾滿意,不如趁機來過換血,叫那些不滿意去做私營機構吧


男爵府

積分: 7080


14#
發表於 昨天 07:36 |只看該作者
BKFinder 發表於 26-6-23 22:59
公務員加薪2%梁俊傑不滿幅度及拉Curve評核機制-已去信楊何蓓恩要求會面-若強推或有行動
公務員另有升point, ...

好想知佢可以有咩行動... 請願、遊行、罷工、鄺工


象牙宮

積分: 213630

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 昨天 08:06 |只看該作者
哦!


子爵府

積分: 12318


16#
發表於 昨天 08:21 |只看該作者

回覆樓主:

食花生


男爵府

積分: 8115

2024年龍年勳章


17#
發表於 昨天 08:47 |只看該作者
今次2%唔滿意,如果政府跪低,咁到下一次加薪加到5%都話唔滿意,咁政府又點樣呢?


珍珠宮

積分: 42386

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


18#
發表於 昨天 08:54 |只看該作者
lm251099 發表於 26-6-24 07:36
好想知佢可以有咩行動... 請願、遊行、罷工、鄺工
...

我都想知 X 2


佢唔滿意,可以辭職,揾份更高人工。



水晶宮

積分: 64512


19#
發表於 昨天 08:55 |只看該作者
BKFinder 發表於 26-6-23 22:59
公務員加薪2%梁俊傑不滿幅度及拉Curve評核機制-已去信楊何蓓恩要求會面-若強推或有行動
公務員另有升point, ...


https://www.stheadline.com/politics/3586192/%E5%85%AC%E5%8B%99%E5%93%A1%E5%8A%A0%E8%96%AA2%E6%A2%81%E4%BF%8A%E5%82%91%E4%B8%8D%E6%BB%BF%E5%B9%85%E5%BA%A6%E5%8F%8A%E6%8B%89Curve%E8%A9%95%E6%A0%B8%E6%A9%9F%E5%88%B6-%E5%B7%B2%E5%8E%BB%E4%BF%A1%E6%A5%8A%E4%BD%95%E8%93%93%E8%8C%B5%E8%A6%81%E6%B1%82%E6%9C%83%E9%9D%A2-%E8%8B%A5%E5%BC%B7%E6%8E%A8%E6%88%96%E6%9C%89%E8%A1%8C%E5%8B%95


水晶宮

積分: 64512


20#
發表於 昨天 08:58 |只看該作者
lm251099 發表於 26-6-24 07:36
好想知佢可以有咩行動... 請願、遊行、罷工、鄺工
...

差佬罷工?

仲有邊個去維持社會安寧?

莫非要出動XX軍

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo