自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


水晶宮

積分: 51678


21#
發表於 8 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

打風爆玻璃窗水浸,家居保險唔賠償,因為超過30日無人居住。果陣裝修緊,先至搬出。

但我每星期都返去2次,有時仲會過夜。咁我就搵管理處要出入拍卡記錄,成功索償。


翡翠宮

積分: 85816

2025勳章蛇年勳章


22#
發表於 8 小時前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-25 11:18
打風爆玻璃窗水浸,家居保險唔賠償,因為超過30日無人居住。果陣裝修緊,先至搬出。

但我每星期都返去2次 ...

啲保險條例真係衰到咁
自由太多會令世人失去平衡


公爵府

積分: 27170

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


23#
發表於 8 小時前 |只看該作者
rebeccalin 發表於 26-6-25 11:11
邊間公司的高端醫療保險連碌落樓梯受傷入院都唔保?呢樣真係奇聞。之前朋友個fd係迪拜碌落樓梯,佢買嘅係 ...
聽落有d驚,以為住院就有賠。好多年前公司醫療保,我加錢upgrade個家庭plan。老公適通波仔打電話問過佢就話包。因為有十萬保額。怕醫療費用大,等政府醫院做,六萬公幾蚊。佢reject我入份單,話係因為血壓高所以心要通波仔吾賠。好彩公司醫療保基本係賠左一筆,公司另加左通波保補助,最後全額賠足。好彩係無睇私家,睇私家吾止呢個數。不過我都有再買一份新醫保,大吉利是可能真係有用。


子爵府

積分: 11738


24#
發表於 8 小時前 |只看該作者
我家人係一知有咩病就同agent講,問清楚要咩文件,包定唔包。最終保險賠足。
個人覺得如果係垃圾agent或無agent跟,就難攪。


珍珠宮

積分: 34603

馬年勳章


25#
發表於 8 小時前 |只看該作者
rebeccalin 發表於 26-6-25 11:11
邊間公司的高端醫療保險連碌落樓梯受傷入院都唔保?呢樣真係奇聞。之前朋友個fd係迪拜碌落樓梯,佢買嘅係 ...

Bxxx呀,look落樓梯/炒車,如果係外傷骨扭傷要照x光佢話冇得賠,但如果危害到生命就話有喎。佢話呢d係意外,應該買意外保。我個agent就係咁講,所以我就上黎問?定係我了解錯


珍珠宮

積分: 34603

馬年勳章


26#
發表於 8 小時前 |只看該作者
ydoris 發表於 26-6-25 11:21
聽落有d驚,以為住院就有賠。好多年前公司醫療保,我加錢upgrade個家庭plan。老公適通波仔打電話問過佢就話 ...

你買保單前有填血壓高?咁好揾笨喎,樣樣都話血壓高引致,咪乜都唔使賠?


翡翠宮

積分: 75369


27#
發表於 8 小時前 |只看該作者
未試過claim唔到。不過只係claim過醫療、家居、旅遊啲細嘢
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


公爵府

積分: 27185


28#
發表於 8 小時前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-25 10:56
我買的係高端醫保,買時就話乜都包賠足(當然我冇續個case問),但我估唔到我話腳痛話想照吓d筋骨就話唔包。 ...

請問係買咗邊間?


琥珀宮

積分: 191351

馬年勳章


29#
發表於 7 小時前 |只看該作者
xyz_yy 發表於 26-6-25 10:25
我老闆claim照胃+腸鏡...要比墊底費成1萬蚊..(本身份保險巳經比成2萬一年.仲要年年加價)
我自己北上照胃+ ...

保險一向都係揾笨
親戚要通波仔,私家20萬手術費可以claim10萬,政府3萬全包,仲有埋覆診攞藥,最後佢地cut左份保險冇再買,但都比左幾年錢,差不多成10萬元,咁就冇左,好無謂


琥珀宮

積分: 191351

馬年勳章


30#
發表於 7 小時前 |只看該作者
本帖最後由 mandy952 於 26-6-25 12:05 編輯
ydoris 發表於 26-6-25 11:21
聽落有d驚,以為住院就有賠。好多年前公司醫療保,我加錢upgrade個家庭plan。老公適通波仔打電話問過佢就話 ...

都冇得賠你仲買多份,大吉利是到時都好大機會冇得賠架啦


琥珀宮

積分: 191351

馬年勳章


31#
發表於 7 小時前 |只看該作者
本帖最後由 mandy952 於 26-6-25 12:06 編輯
KILW 發表於 26-6-25 11:29
我家人係一知有咩病就同agent講,問清楚要咩文件,包定唔包。最終保險賠足。
個人覺得如果係垃圾agent或無a ...

同agent講野要錄音保障自己


公爵府

積分: 27185


32#
發表於 7 小時前 |只看該作者
本帖最後由 LoveCorgi2 於 26-6-25 12:07 編輯
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 10:06
最近都發生咗,危疾係包心臟病,但係做完通波仔手術,佢又話心臟係有唔同嘅病況,所以通波仔又唔包咁奇怪 ...

N年前買落一份危疾,原來佢另外有一份細則(魔鬼細節)。唔好只睇啲宣傳話保險計劃包幾多隻病,什麼原癌嗰啲。
細節話心臓要塞三條血管又幾多成先至可以賠償。傷殘有啲要一雙一對才有賠償,又或者有啲病係證實咗不可逆轉…。
都諗住想cut, 但係佢保额叫做固定咗。食之無味棄之可惜。
都考慮過危疾轉會,問過另外一間保險公司,佢哋都有呢啲細則。不過係未必會買單同時俾你睇。


琥珀宮

積分: 191351

馬年勳章


33#
發表於 7 小時前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-25 10:56
我買的係高端醫保,買時就話乜都包賠足(當然我冇續個case問),但我估唔到我話腳痛話想照吓d筋骨就話唔包。 ...

咁你其實買左咩架


男爵府

積分: 7878


34#
發表於 7 小時前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-25 10:56
我買的係高端醫保,買時就話乜都包賠足(當然我冇續個case問),但我估唔到我話腳痛話想照吓d筋骨就話唔包。 ...

首先,醫療保險是保所有意外或疾病引起的相關醫療洗費(不保事項除外)。
至於實際保額同範圍要睇翻你買的保險內容。
有D a準會介紹高端醫療俾客,然後其實個墊底(自付額)入門頗高,有D Agent會額外加一份0墊底的來幫高端的墊底打底。
二合一就是一個完美組合,不過全年保費會貴D。。。(講得有點復雜,唔知你明唔明)


男爵府

積分: 7878


35#
發表於 7 小時前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-25 11:42
你買保單前有填血壓高?咁好揾笨喎,樣樣都話血壓高引致,咪乜都唔使賠?
...

如果買單前有申報血壓高,而保險公司寫明血壓高及其引起的疾病是不保事項的話,那麽由血壓高引起的心髒病就不會受保,不會得到賠償。這是正常的。
(要睇醫生斷症同點樣寫。)


珍珠宮

積分: 34603

馬年勳章


36#
發表於 7 小時前 |只看該作者
本帖最後由 BGCOME08 於 26-6-25 12:14 編輯
she811 發表於 26-6-25 12:08
首先,醫療保險是保所有意外或疾病引起的相關醫療洗費(不保事項除外)。
至於實際保額同範圍要睇翻你買的 ...

墊底費我明。但我一直以為高端自願醫保,只要一入醫做治療就包。我冇諗過我agent同我講意外受傷係唔包。例如我而家想照吓隻腳,好似扭傷咗d筋骨,佢就話唔包了。


子爵府

積分: 11173


37#
發表於 7 小時前 |只看該作者
李露眉 發表於 26-6-25 10:54
十年前我照過, 未興北上,
埋單3萬幾,我自己仲要出5,6千
其實純人壽保險係好平, 講緊幾百一年咋...所以啲保險佬唔會sales呢啲單, 一定sales有儲蓄的.


寶石宮

積分: 434333

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 7 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

旅遊保就試過
基本普通病痛 照胃鏡都係claim公司既假險
自己有份普通果啲保險(1個月幾十蚊)只claim過1次燙傷
家居就claim過1次幾萬


瑪瑙宮

積分: 139681


39#
發表於 7 小時前 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 10:06
最近都發生咗,危疾係包心臟病,但係做完通波仔手術,佢又話心臟係有唔同嘅病況,所以通波仔又唔包咁奇怪 ...


佢比 claim 就有, 佢唔比 claim 就無. 神又係佢, 鬼又係佢.



侯爵府

積分: 21308

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 想生BB熱投


40#
發表於 7 小時前 |只看該作者
不嬲保險要claim都好好多嘢阻滯,前排東張西望先至講過一個case,自己都親身經歷過家居保,樓上水浸水浸到落嚟搞到我啲傢俬爛咗,跟住要claim嘅時候就話冇得賠,叫我claim樓上

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo