自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 85788

2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 3 小時前 |只看該作者
每年買萬幾蚊危疾保險買咗十幾廿年到真係有事嘅時候又話唔符合條件⋯⋯


水晶宮

積分: 72989

2024年龍年勳章


2#
發表於 2 小時前 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 08:57
每年買萬幾蚊危疾保險買咗十幾廿年到真係有事嘅時候又話唔符合條件⋯⋯
...

新聞都睇唔少。
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


瑪瑙宮

積分: 138538

馬年勳章


3#
發表於 2 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

我試過, 但唔係大數目
我最後投訴保險經紀誤導
但事隔太耐, 投訴唔成功, 保險經紀亦沒有做了。


翡翠宮

積分: 85788

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 1 小時前 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-25 09:45
我試過, 但唔係大數目
我最後投訴保險經紀誤導
但事隔太耐, 投訴唔成功, 保險經紀亦沒有做了。

最近都發生咗,危疾係包心臟病,但係做完通波仔手術,佢又話心臟係有唔同嘅病況,所以通波仔又唔包咁奇怪⋯⋯

自由太多會令世人失去平衡


瑪瑙宮

積分: 138538

馬年勳章


5#
發表於 1 小時前 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 10:06
最近都發生咗,危疾係包心臟病,但係做完通波仔手術,佢又話心臟係有唔同嘅病況,所以通波仔又唔包咁奇怪 ...

應該有列明不保事項連保單俾你
我當日只係攞番住院津貼, 先知經紀所講, 與保單不同, 仲要不保事項根本無俾我。
我問保險公司攞番, 都嘈左成個月先攞番。
轉頭就投訴, 保險公司話我無實際證據證明經紀有錯,佢地唔受理。


水晶宮

積分: 61071


6#
發表於 1 小時前 |只看該作者
不嬲有小小雞肋,
所以無野做唔會再供, 去深圳睇算.
每月我都供千幾蚊,


侯爵府

積分: 20301


7#
發表於 1 小時前 |只看該作者
本帖最後由 奇奇媽媽 於 26-6-25 10:16 編輯
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 10:06
最近都發生咗,危疾係包心臟病,但係做完通波仔手術,佢又話心臟係有唔同嘅病況,所以通波仔又唔包咁奇怪 ...

有啲話包,有啲又話唔包,可能要睇返當時買既terms


男爵府

積分: 7716


8#
發表於 1 小時前 |只看該作者
老老實實做人,一生少病少痛,年輕時買左份住院保,幾年後就 cut左了。


翡翠宮

積分: 84266


9#
發表於 1 小時前 |只看該作者
好彩,次次都冇問題~


大宅

積分: 1250


10#
發表於 1 小時前 |只看該作者
危疾真係未必賠到

做過理賠,reject 率1/3 .

問佢攞reject 信睇下,咩原因lor


子爵府

積分: 11171


11#
發表於 1 小時前 |只看該作者
本帖最後由 xyz_yy 於 26-6-25 10:26 編輯
李露眉 發表於 26-6-25 10:14
不嬲有小小雞肋,
所以無野做唔會再供, 去深圳睇算.
每月我都供千幾蚊,

我老闆claim照胃+腸鏡...要比墊底費成1萬蚊..(本身份保險巳經比成2萬一年.仲要年年加價)
我自己北上照胃+腸鏡, 都係只千幾蚊人仔..
所以覺得醫療保好搵笨..


珍珠宮

積分: 34593

馬年勳章


12#
發表於 1 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

撘單問,早幾日隻腳痛,想去照吓d筋骨,問agent,佢話醫保唔包。仲話所有意外受傷的治療,醫保係唔包的。係真你嗎

即係醫保只保生病,唔包外傷


瑪瑙宮

積分: 138538

馬年勳章


13#
發表於 1 小時前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-25 10:26
撘單問,早幾日隻腳痛,想去照吓d筋骨,問agent,佢話醫保唔包。仲話所有意外受傷的治療,醫保係唔包的。係 ...

要睇保單
我試過整親, 可以claim到部分治療費用(我買的額唔太, 所以賠唔足)


翡翠宮

積分: 85788

2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 1 小時前 |只看該作者
奇奇媽媽 發表於 26-6-25 10:14
有啲話包,有啲又話唔包,可能要睇返當時買既terms

佢話十幾年前買嘅保單,十幾年裏中間公司保單話個心臟病原因有啲複雜,所以改咗Terms可以咁嘅咩?
自由太多會令世人失去平衡


侯爵府

積分: 21303

2026勳章


15#
發表於 1 小時前 |只看該作者
買左咁多年,用到時又claim唔到


水晶宮

積分: 61071


16#
發表於 1 小時前 |只看該作者
xyz_yy 發表於 26-6-25 10:25
我老闆claim照胃+腸鏡...要比墊底費成1萬蚊..(本身份保險巳經比成2萬一年.仲要年年加價)
我自己北上照胃+ ...

十年前我照過, 未興北上,
埋單3萬幾,我自己仲要出5,6千

而家深圳又平又快, 真心覺得保險好雞肋,
唯一貪佢個人壽,


珍珠宮

積分: 34593

馬年勳章


17#
發表於 1 小時前 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-25 10:32
要睇保單
我試過整親, 可以claim到部分治療費用(我買的額唔太, 所以賠唔足)
...

我買的係高端醫保,買時就話乜都包賠足(當然我冇續個case問),但我估唔到我話腳痛話想照吓d筋骨就話唔包。意外受傷的治療都唔包,即係如果我look咗落樓梯受傷入院,全部不保。真係有d唔happy


水晶宮

積分: 61071


18#
發表於 半小時前 |只看該作者
本帖最後由 李露眉 於 26-6-25 11:20 編輯

算啦, 而家保險呢行都唔係靠你地買保險,
全部穩D 港碩黎氹大陸人買基金保險.


我地呢D 本地人被人割九菜啦.
供就供, CLAIM就十萬樣挑剔你。



珍珠宮

積分: 30999

牛年勳章


19#
發表於 半小時前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-25 10:56
我買的係高端醫保,買時就話乜都包賠足(當然我冇續個case問),但我估唔到我話腳痛話想照吓d筋骨就話唔包。 ...

邊間公司的高端醫療保險連碌落樓梯受傷入院都唔保?呢樣真係奇聞。之前朋友個fd係迪拜碌落樓梯,佢買嘅係普通醫療保險都有得賠,高端醫療保險肯定有架。


侯爵府

積分: 20301


20#
發表於 半小時前 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 10:35
佢話十幾年前買嘅保單,十幾年裏中間公司保單話個心臟病原因有啲複雜,所以改咗Terms可以咁嘅咩?
...

甘又真係過份喎

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo