自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 55366

2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 09-8-31 17:07 |只看該作者
我生大仔時是以無痛分娩, 已經12年了...從未試過腰骨痛, 我諗樓主你一定要去醫生check吓!


子爵府

積分: 12215

醒目開學勳章


22#
發表於 09-8-31 17:19 |只看該作者
原帖由 connie_chung123 於 09-8-31 15:56 發表
痛成兩年你都忍到
唔係話依靠藥物, 而係有時痛到訓唔到就影響埋成個身體健康, 好大問題, 間中痛得勁食一粒, 有足夠精神先可以打底病痛
我之前問過醫生, 佢話"必理X"其實係最輕量的止痛藥, 只要唔係日日食就唔會影響 ...


係痛咗4年幾...............

原帖由 藍藍 於 09-8-31 16:20 發表
我生大仔時醫生叫我做無痛,我問佢會唔會之後腰骨成日痛架(因我d朋友都有咁同我講過)但醫生話正常既情況下係唔會既,而且d藥都好快散,無乜後遺症架...雖然之後我都無做無痛,但有做半身麻醉,程序同無痛差唔多...但到依 ...


死喇, 我係咪講錯咗呢? 我都係半身麻醉, 個人清醒, 你咪即係無痛呢?


原帖由 jk923 於 09-8-31 16:57 發表
咁就更加要去睇下啦,我做完都無咩痛過喎,快d去檢查清楚啦。


我成日覺得睇腰骨要攪好耐, 邊有咁多假期, 所以無理佢.

原帖由 JSCfamily 於 09-8-31 17:07 發表
我生大仔時是以無痛分娩, 已經12年了...從未試過腰骨痛, 我諗樓主你一定要去醫生check吓!


我同C6講吓, 真係要去睇......


禁止發言

積分: 586


23#
發表於 09-8-31 17:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 250


24#
發表於 09-8-31 17:33 |只看該作者
我生完到依家都成幾年喇!不過都仲係成日腰痛特別想落雨既日子,就痛到瞓緊都醒!我試過睇醫生但係話無事!


伯爵府

積分: 15377


25#
發表於 09-8-31 17:43 |只看該作者
原帖由 眼超超 於 09-8-31 17:19 發表


係痛咗4年幾...............



死喇, 我係咪講錯咗呢? 我都係半身麻醉, 個人清醒, 你咪即係無痛呢?

我成日覺得睇腰骨要攪好耐, 邊有咁多假期, 所以無理佢.



我同C6講吓, 真係要去睇...... ...
O~原來你講緊半身麻醉,同無痛差唔多喇...無痛係一入院就可以落藥等佢唔痛,到差唔多生時(開到9度)先停藥,等孕婦自己生...不過同半身麻醉差唔多姐,大家都係係腰骨位落藥~半身麻醉我好多朋友都做過,佢地都係無事喎~你真係要去睇下醫生好,腰骨痛可大可少,唔好再拖喇~
大b駿逸細b駿晞


大宅

積分: 4860


26#
發表於 09-8-31 17:44 |只看該作者
原帖由 moniqueee 於 09-8-31 15:25 發表
頭果幾個月有而家冇咩luu


子爵府

積分: 12215

醒目開學勳章


27#
發表於 09-8-31 22:07 |只看該作者
原帖由 藍藍 於 09-8-31 17:43 發表
O~原來你講緊半身麻醉,同無痛差唔多喇...無痛係一入院就可以落藥等佢唔痛,到差唔多生時(開到9度)先停藥,等孕婦自己生...不過同半身麻醉差唔多姐,大家都係係腰骨位落藥~半身麻醉我好多朋友都做過,佢地都係無事喎~你真 ...


呵, 原來係兩樣嘢.....真低能, 話比人知我生過都無人信(不過睇我身形就實知.........hehe)

其實初初生完有同醫生講, 佢求其同我睇一睇話無事, 我又無理, 加上嗰時又無而家咁痛............真低死, 嗰時應該堅持仲係痛吖嘛............


侯爵府

積分: 21341

畀面勳章 大廚勳章


28#
發表於 09-8-31 22:19 |只看該作者
我唔覺有痛啊!
我做咗無痛分娩,跟住生唔到,
再做埋半身麻醉開刀生,
e+只有開刀傷口痛,
其實無痛分娩幫我喺邊咭落去我都唔記得咗lu,因咭果時d陣痛痛到我乜都唔知啦!


子爵府

積分: 12215

醒目開學勳章


29#
發表於 09-8-31 22:53 |只看該作者
原帖由 紅紅 於 09-8-31 22:19 發表
我唔覺有痛啊!
我做咗無痛分娩,跟住生唔到,
再做埋半身麻醉開刀生,
e+只有開刀傷口痛,
其實無痛分娩幫我喺邊咭落去我都唔記得咗lu,因咭果時d陣痛痛到我乜都唔知啦! ...


呢樣好恐怖, 我唔係順產, 但有時聽我媽講, 佢話陣痛時痛到佢比人剪會陰都唔知痛, 嘩, 我話, 用較剪"監生"剪你d肉都唔知??????? 可以想像人地話生仔10級痛楚........

辛苦晒你地d順產媽咪喇. 講起都驚.......


男爵府

積分: 9815


30#
發表於 09-8-31 22:59 |只看該作者
原帖由 眼超超 於 09-8-31 15:24 發表
腰骨成日都痛, 摸上去根本個源頭就係打針嗰點, 嗰個位一按落去特痛. 唔夠瞓時仲痛, 好靈.....


痛呀..有時仲好"巨"..差不多10年啦


伯爵府

積分: 17490

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


31#
發表於 09-8-31 23:00 |只看該作者
我兩胎都用無痛,生完1個月後就無野喇.


子爵府

積分: 12215

醒目開學勳章


32#
發表於 09-8-31 23:03 |只看該作者
原帖由 令令 於 09-8-31 22:59 發表


痛呀..有時仲好"巨"..差不多10年啦


10年 死啦, 我都好驚醫唔好, 腰骨好麻煩, 係嗎?


男爵府

積分: 9815


33#
發表於 09-8-31 23:16 |只看該作者
原帖由 眼超超 於 09-8-31 23:03 發表


10年 死啦, 我都好驚醫唔好, 腰骨好麻煩, 係嗎?

真係呀10年..我細妹個大仔差不多14歲..佢上次返呀媽度
都話腰痛...我都有問佢係咪落針果個位..佢話係


侯爵府

積分: 22858


34#
發表於 09-8-31 23:39 |只看該作者
原帖由 眼超超 於 09-8-31 15:24 發表
腰骨成日都痛, 摸上去根本個源頭就係打針嗰點, 嗰個位一按落去特痛. 唔夠瞓時仲痛, 好靈.....



我痛左成10年呀...
不過聽聞....如果個醫生手勢好...係唔會痛架...


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


35#
發表於 09-8-31 23:41 |只看該作者
我係半麻開刀,d人話背部落針,之後會有腰骨痛,但可能我個麻醉師落針落得好,我到依家都無痛 (連落針果下都唔痛!)


男爵府

積分: 9089


36#
發表於 09-9-1 00:00 |只看該作者
我都係半麻開刀,不過打支針個下就真係好痛,好彩之後就冇腰骨痛既問題...


公爵府

積分: 26458


37#
發表於 09-9-1 00:48 |只看該作者
原帖由 眼超超 於 09-8-31 15:35 發表


check咩鬼, 成5年. 我62叫我飲老鼠酒, 不過真係好驚, 成隻老鼠, 點飲呀??

聽過人講,話老老鼠酒對條'大陣'骨痛好有效,有個朋友個老公條頸痛左十幾年,醫左好耐都無用,真係想自殺,聽人講有效,飲左一次就好返哂 !


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


38#
發表於 09-9-1 05:52 |只看該作者
我生大仔用無痛架, e + 15 年勒, 冇乜野喎. (touchwood)


禁止訪問

積分: 36506

好媽媽勳章 畀面勳章


39#
發表於 09-9-1 09:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14661


40#
發表於 09-9-1 09:22 |只看該作者
我又冇哦..
我仲要俾人插左2野!!!
一個實習e生插左一次, 可能唔對位
在要俾個老d既e生拔出條管再插多野

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo