立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 42723
原帖由 MikaBoy 於 09-10-8 17:24 發表 唔該晒 !! 噤~~~ 唯有當做運動啦 (4層都唔少野 ) 到時唯有行返去元朗廣場行街街, 再等埋呀仔食野啦 ...... 唔知星期六 潮館/樓 有無下午茶 (同埋唔知幾點開始呢????) 就啱時間去歎茶先 :happ ...
別墅
積分: 875
複式洋房
積分: 197
原帖由 MikaBoy 於 09-10-12 16:14 發表 上左第一堂啦........ 見佢都好開心, 我係個窗縫望入去。 星期日呀仔同我講話去劃畫喎 !! (即係好鐘意啦) 不過下星期老師休息。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy