跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


21#
發表於 09-10-9 13:18 |只看該作者
大會堂2樓有個canteen有嘢食架~~不過款式唔多, 味道1般囉

同埋大會堂3樓(好似係3樓)有個圖書館, 可以睇下報紙+書, 用嚟hea呢1個鐘最好喇!!
原帖由 MikaBoy 於 09-10-8 17:24 發表
唔該晒 !!
噤~~~ 唯有當做運動啦 (4層都唔少野 )

到時唯有行返去元朗廣場行街街, 再等埋呀仔食野啦 ......
唔知星期六 潮館/樓 有無下午茶 (同埋唔知幾點開始呢????)
就啱時間去歎茶先 :happ ...

[ 本帖最後由 吱仔與lo仔 於 09-10-9 13:19 編輯 ]


別墅

積分: 875


22#
發表於 09-10-12 16:14 |只看該作者
上左第一堂啦........ 見佢都好開心, 我係個窗縫望入去。
星期日呀仔同我講話去劃畫喎 !! (即係好鐘意啦)

不過下星期老師休息。


複式洋房

積分: 197


23#
發表於 09-10-12 21:32 |只看該作者
我個仔都話好開心呀

原帖由 MikaBoy 於 09-10-12 16:14 發表
上左第一堂啦........ 見佢都好開心, 我係個窗縫望入去。
星期日呀仔同我講話去劃畫喎 !! (即係好鐘意啦)

不過下星期老師休息。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo