跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 197


1#
發表於 09-9-25 21:29 |只看該作者
請問你哋有無小朋友响元朗大會堂學過粉彩畫呀?


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


2#
發表於 09-9-26 09:34 |只看該作者
阿女學過, 跟wing姐姐同莫氐畫室, 都幾好呀
原帖由 cassmsho 於 09-9-25 21:29 發表
請問你哋有無小朋友响元朗大會堂學過粉彩畫呀?


複式洋房

積分: 197


3#
發表於 09-9-26 22:07 |只看該作者
我囝囝10月10号開始返第一堂呀,係Wing姐姐教架! 佢係第一次返興趣班,我好驚佢唔慣呀(囝囝剛3歲)! 你囡囡學果時幾大呀? 唔知老師會唔會特別take care 佢哋呢? tks!!


大宅

積分: 1659


4#
發表於 09-9-27 09:42 |只看該作者
My kids joint the class before. The teacher only teach them how to copy the drawings from the blackboard. Just like the colour book. It may be suitable for the very young kids.


複式洋房

積分: 197


5#
發表於 09-9-27 19:43 |只看該作者
thank you!!
原帖由 pak_sang 於 09-9-27 09:42 發表
My kids joint the class before. The teacher only teach them how to copy the drawings from the blackboard. Just like the colour book. It may be suitable for the very young kids.


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


6#
發表於 09-9-30 13:12 |只看該作者
佢返個陣4歲~~詳細我唔記得, 不過佢好鐘意畫畫, 都跟咗3年幾
原帖由 cassmsho 於 09-9-26 22:07 發表
我囝囝10月10号開始返第一堂呀,係Wing姐姐教架! 佢係第一次返興趣班,我好驚佢唔慣呀(囝囝剛3歲)! 你囡囡學果時幾大呀? 唔知老師會唔會特別take care 佢哋呢? tks!! ...


男爵府

積分: 5888

好媽媽勳章


7#
發表於 09-9-30 13:28 |只看該作者
我想知多少少晝班資料, 有無網頁, 地址or電話?
我囡囡3歲, 想比佢學下.
thx~


複式洋房

積分: 197


8#
發表於 09-10-4 16:26 |只看該作者
元朗大會堂 - 幼兒蠟筆畫班
$290/10堂 1hour/堂 (for 3-5歲)
http://ylth.org/ce/1012/c.htm
tel: 24767771

原帖由 lamtywendy 於 09-9-30 13:28 發表
我想知多少少晝班資料, 有無網頁, 地址or電話?
我囡囡3歲, 想比佢學下.
thx~


複式洋房

積分: 197


9#
發表於 09-10-4 16:28 |只看該作者
你快d打去問吓,可能仲有位 (10月10號開課)

原帖由 lamtywendy 於 09-9-30 13:28 發表
我想知多少少晝班資料, 有無網頁, 地址or電話?
我囡囡3歲, 想比佢學下.
thx~


複式洋房

積分: 197


10#
發表於 09-10-4 16:32 |只看該作者
我驚呀仔會喊..
唔知老師會点樣處理呢?

原帖由 吱仔與lo仔 於 09-9-30 13:12 發表
佢返個陣4歲~~詳細我唔記得, 不過佢好鐘意畫畫, 都跟咗3年幾


伯爵府

積分: 19578

醒目開學勳章


11#
發表於 09-10-5 17:33 |只看該作者
我囡之前剛3歲上過, 可能果時岩岩戒左片冇耐唔係咁six表達話要去vv, 我又衰粗心忘記應該帶佢去左vv先去上堂, 所以囡囡忍唔到落堂就賴左. wing姐姐果度有時係一人對住學生, 所以未必有多個人帶學生去vv.


複式洋房

積分: 197


12#
發表於 09-10-5 21:37 |只看該作者
咁囡囡當時有冇喊呀?
e樣我就唔擔心,因為佢歲半已經戒咗片 ,我淨係驚佢如果喊冇人埋 ....


原帖由 lingirl 於 09-10-5 17:33 發表
我囡之前剛3歲上過, 可能果時岩岩戒左片冇耐唔係咁six表達話要去vv, 我又衰粗心忘記應該帶佢去左vv先去上堂, 所以囡囡忍唔到落堂就賴左. wing姐姐果度有時係一人對住學生, 所以未必有多個人帶學生去vv. ...


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


13#
發表於 09-10-6 12:05 |只看該作者
其實唔會唔理個小朋友嘅, 都會氹吓叫佢唔好喊, 不如入去之前媽咪同定小朋友打底~~話入面有好多小朋友一齊玩, 媽咪一陣嚟接返你, 記得玩得開心d, 咁我諗會好d掛

我阿女無喊, 好enjoy畫畫, 上完課我地勁讚佢d畫畫得靚~~好可愛咁!! 佢就愛上畫畫啦
原帖由 cassmsho 於 09-10-5 21:37 發表
咁囡囡當時有冇喊呀?
e樣我就唔擔心,因為佢歲半已經戒咗片 ,我淨係驚佢如果喊冇人埋 ....

[ 本帖最後由 吱仔與lo仔 於 09-10-6 12:06 編輯 ]


複式洋房

積分: 197


14#
發表於 09-10-6 14:59 |只看該作者
又係喎 ..唔該晒!!

原帖由 吱仔與lo仔 於 09-10-6 12:05 發表
其實唔會唔理個小朋友嘅, 都會氹吓叫佢唔好喊, 不如入去之前媽咪同定小朋友打底~~話入面有好多小朋友一齊玩, 媽咪一陣嚟接返你, 記得玩得開心d, 咁我諗會好d掛

我阿女無喊, 好enjoy畫畫, 上完課我地勁讚佢d ...


別墅

積分: 875


15#
發表於 09-10-7 14:07 |只看該作者
我剛剛同呀仔報左大會堂臘筆畫班, 今個星期六12:00 -1:00, 重買左畫簿...... 只剩返1個位渣 。要報就快手d啦


複式洋房

積分: 197


16#
發表於 09-10-7 22:02 |只看該作者
我囝囝上11:00-12:00果班呀.
你個仔幾大呀?

原帖由 MikaBoy 於 09-10-7 14:07 發表
我剛剛同呀仔報左大會堂臘筆畫班, 今個星期六12:00 -1:00, 重買左畫簿...... 只剩返1個位渣 。要報就快手d啦


別墅

積分: 875


17#
發表於 09-10-8 10:49 |只看該作者
我個仔3歲8個月, 最近見佢學校有D圖畫要畫, 噤米試下比佢玩下羅 !! 另外因為佢可以訓到成11:00, 所以同佢報12:00個班。
想問下你知唔知呢個係唔係親子班 ??
同埋見到話只需帶畫簿及濕手巾, 顏色筆係唔係佢地提供 ???
要上到4樓上堂,有無lift 拾 ??


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


18#
發表於 09-10-8 14:13 |只看該作者
唔係親子班嚟, 同埋無lift架


原帖由 MikaBoy 於 09-10-8 10:49 發表
我個仔3歲8個月, 最近見佢學校有D圖畫要畫, 噤米試下比佢玩下羅 !! 另外因為佢可以訓到成11:00, 所以同佢報12:00個班。
想問下你知唔知呢個係唔係親子班 ??
同埋見到話只需帶畫簿及濕手巾, 顏色筆係唔係佢地提供 ??? ...


別墅

積分: 875


19#
發表於 09-10-8 17:24 |只看該作者
唔該晒 !!
噤~~~ 唯有當做運動啦 (4層都唔少野 )

到時唯有行返去元朗廣場行街街, 再等埋呀仔食野啦 ......
唔知星期六 潮館/樓 有無下午茶 (同埋唔知幾點開始呢????)
就啱時間去歎茶先 (補返個2次既4職樓梯)


複式洋房

積分: 197


20#
發表於 09-10-9 10:30 |只看該作者
我個仔响大會堂樓上果間幼稚園讀k1架,佢日日都要行四層樓架,咪當運動囉

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo