跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 628


21#
發表於 10-1-9 09:58 |只看該作者
我5 號0係廣華照左喇,唔知係咪因為我要順便抽埋羊水,佢都照得好求其,咩都唔講,我問佢都唔願答,只係話大部份嚴重0既病都可以由染色體果到CHECK到,結構上無咩大問題,就等染色體個FULL REPORT啦,我下星期再搵私家照多次,本來諗住可以慳返D架0麻....唉!


男爵府

積分: 5264

好媽媽勳章


22#
發表於 10-1-9 12:29 |只看該作者
小芬見到你咁順利就好喇!
因為記得你之前都有d 擔心!
祝你繼續順順利利!!!!


伯爵府

積分: 15328


23#
發表於 10-1-9 12:41 |只看該作者
原帖由 小芬 於 10-1-8 22:14 發表
你地大家開始感到胎動未?

我就呢個星期成日都覺得個肚入面彈彈下,
開始感到小b在轉轉下,
好得意


我諗o個D係掛!
都係不定時咁間中感覺到,但又唔係好密,同埋未必日日都感覺到囉!

我真係好想快D感覺到D媽媽話踢到你痛踢到你煩既日子呀!


伯爵府

積分: 15328


24#
發表於 10-1-9 12:42 |只看該作者
原帖由 ellvi 於 10-1-9 09:58 發表
我5 號0係廣華照左喇,唔知係咪因為我要順便抽埋羊水,佢都照得好求其,咩都唔講,我問佢都唔願答,只係話大部份嚴重0既病都可以由染色體果到CHECK到,結構上無咩大問題,就等染色體個FULL REPORT啦,我下星期再搵私家照多次,本來諗住 ...


我都有抽絨毛,但佢都照得勁細心喎!


大宅

積分: 2250

開心吸收勳章


25#
發表於 10-1-9 14:29 |只看該作者
我都係威記照結構...
上次幫我排時姑娘同我講吾洗錢架..

原帖由 mamagering 於 10-1-6 12:10 發表
我1月25號先去威e c照結構
係上次照完oscar佢o地就比埋個期我
我一直以為政府係會幫我o地照架!!!!!
咁到時我駛唔駛好似贊育咁要比 $$ 呀??


大宅

積分: 4890


26#
發表於 10-1-11 11:23 |只看該作者
原帖由 jloved 於 10-1-8 22:42 發表
我都係 19 號係廣華照結構. 之後會驗糖尿. 但無 book 過關於 4d 喎. 唔知有無呢?


hello! 我都係19號去廣華照結構呀...我係2pm~


大宅

積分: 4890


27#
發表於 10-1-11 11:24 |只看該作者
原帖由 ellvi 於 10-1-9 09:58 發表
我5 號0係廣華照左喇,唔知係咪因為我要順便抽埋羊水,佢都照得好求其,咩都唔講,我問佢都唔願答,只係話大部份嚴重0既病都可以由染色體果到CHECK到,結構上無咩大問題,就等染色體個FULL REPORT啦,我下星期再搵私家照多次,本來諗住 ...


哎呀!! 我淨係諗住靠廣華照結構, 冇book到其他c+照呀...死啦, 如果廣華咁信唔過, 我驚已經book唔切第二度照結構啦...


大宅

積分: 1727


28#
發表於 10-1-11 12:40 |只看該作者
4D公立一定唔包架。。。
28-30週照既。。。
自己book定私家啦~
可以照到BB樣架!

原帖由 jloved 於 10-1-8 22:42 發表
我都係 19 號係廣華照結構. 之後會驗糖尿. 但無 book 過關於 4d 喎. 唔知有無呢?


大宅

積分: 1727


29#
發表於 10-1-11 12:42 |只看該作者
我都係今胎先知唔係間間公立有得照結構。。。
不過我個fd係威記生佢話有得照結構架。。。
所以我表妹just preg我先叫佢去威記唔好去屯門~


原帖由 SKY_L 於 10-1-6 17:36 發表
你地就好啦政府醫院比你照
上個月我返威院做檢查
姑娘話冇喎... 要我自己返私家照呀...
都唔知係咪架....

不過我最後都BOOK左係私家照...


別墅

積分: 536


30#
發表於 10-1-11 13:32 |只看該作者
PWH originally booked me on 10/F structural. Then cancelled the 10/F appt and rebooked me a week earlier for an ultrasound at 7E. I forgot to ask her if 7E u/s = structural u/s.

Anyone know the difference?


伯爵府

積分: 15328


31#
發表於 10-1-11 15:51 |只看該作者
c+照4D大約幾多錢呢?


大宅

積分: 1727


32#
發表於 10-1-11 15:59 |只看該作者
我上胎搵葵芳個張智照就$800~
宜家應該加左好多啦。。。
今胎我就book贊育個胡寶星中心。。。
連上次OSCAR$1930~


原帖由 irene_the_pooh 於 10-1-11 15:51 發表
c+照4D大約幾多錢呢?


伯爵府

積分: 15328


33#
發表於 10-1-11 16:01 |只看該作者
原帖由 va822 於 10-1-11 15:59 發表
我上胎搵葵芳個張智照就$800~
宜家應該加左好多啦。。。
今胎我就book贊育個胡寶星中心。。。
連上次OSCAR$1930~



大宅

積分: 1727


34#
發表於 10-1-11 16:13 |只看該作者
係呀。。。
因為果時係我個fd介紹我去既。。。
佢edd係5/08我就係9/08。。。
即只係相差四個月去照就已經加左$200~

原帖由 irene_the_pooh 於 10-1-11 16:01 發表




伯爵府

積分: 15328


35#
發表於 10-1-11 16:19 |只看該作者
原帖由 va822 於 10-1-11 16:13 發表
係呀。。。
因為果時係我個fd介紹我去既。。。
佢edd係5/08我就係9/08。。。
即只係相差四個月去照就已經加左$200~


我之前都聽人講呢個e生算收得平,咁出面o個d咪仲貴?

但我真係好想去照喎…


大宅

積分: 1727


36#
發表於 10-1-11 16:27 |只看該作者
佢好細心照得好詳細。。。
唔係因為遠。。。
我真係想定期睇佢架~
照4D人人都話無咩實際用途。。。
不過呢。。。可以照到BB全相真係好開心囉~
媽媽都係心急D既。。。


原帖由 irene_the_pooh 於 10-1-11 16:19 發表


我之前都聽人講呢個e生算收得平,咁出面o個d咪仲貴?

但我真係好想去照喎…


伯爵府

積分: 15328


37#
發表於 10-1-11 16:30 |只看該作者
原帖由 va822 於 10-1-11 16:27 發表
佢好細心照得好詳細。。。
唔係因為遠。。。
我真係想定期睇佢架~
照4D人人都話無咩實際用途。。。
不過呢。。。可以照到BB全相真係好開心囉~
媽媽都係心急D既。。。


...


係呀!4D相最重要既用途就係滿足心急既父母,同埋比E生賺錢囉!


別墅

積分: 628


38#
發表於 10-1-11 16:49 |只看該作者
原帖由 irisnmy 於 10-1-11 11:24 發表


哎呀!! 我淨係諗住靠廣華照結構, 冇book到其他c+照呀...死啦, 如果廣華咁信唔過, 我驚已經book唔切第二度照結構啦...



或者我撞0岩果求求其其0既醫生0者,可能未必個個都係咁0既,但佢地發現有問題都會講,佢照晒之後同我講大致上無咩野,只係個腦有個小水泡,叫我2星期後返黎再照,睇下退左未,只係無我想像中咁細心0者.......


大宅

積分: 3912


39#
發表於 10-1-11 20:49 |只看該作者
我想問照結構係咪一定要20w照, 我諗緊政府照得唔好, 先bookc+照得唔得?? 隔幾耐先可以再照??


大宅

積分: 4890


40#
發表於 10-1-12 11:50 |只看該作者
原帖由 va822 於 10-1-11 16:27 發表
佢好細心照得好詳細。。。
唔係因為遠。。。
我真係想定期睇佢架~
照4D人人都話無咩實際用途。。。
不過呢。。。可以照到BB全相真係好開心囉~
媽媽都係心急D既。。。


...


我諗住如果我睇緊果個c+冇得照, 我都想搵張智醫生照...hehe...

不過我都係28週左右照一次, 滿足一吓自己的慾望就算...始終好快就已經可以見到阿b係乜樣, 最緊要佢健康!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo