跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止發言

積分: 318


1#
發表於 10-1-5 22:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4779

畀面勳章


2#
發表於 10-1-5 22:11 |只看該作者
你就好啦,政府個邊都唔同我照結構,要我自己去私家照mouth:


伯爵府

積分: 19895


3#
發表於 10-1-5 23:25 |只看該作者
威記都有送結構比我呀,
不過就冇4d lor,
2月先去照,好心急啊!!


大宅

積分: 4890


4#
發表於 10-1-6 09:30 |只看該作者
嘩! 贊育咁好ge, 我兩個星期之後去廣華照呀, 只係希望佢可以細心d幫我超ja....


子爵府

積分: 13429

好媽媽勳章


5#
發表於 10-1-6 10:01 |只看該作者
唔知廣華係咪都咁細心呢?
原帖由 irisnmy 於 10-1-6 09:30 發表
嘩! 贊育咁好ge, 我兩個星期之後去廣華照呀, 只係希望佢可以細心d幫我超ja....
可唔可以喺相簿加相落個人簽名度?


大宅

積分: 4890


6#
發表於 10-1-6 10:06 |只看該作者
原帖由 polarmama 於 10-1-6 10:01 發表
唔知廣華係咪都咁細心呢?


19號照完話你知啦~~

上次產檢照超, 個姑娘幾求其, 乜都唔講我哋知....好無癮!


子爵府

積分: 11224


7#
發表於 10-1-6 10:27 |只看該作者
原帖由 小芬 於 10-1-5 22:07 發表
我係睇瑪麗醫院,
而醫生就上次覆診後就安排左我去贊育醫院做照結構,
今天BB是19W5D,
贊育醫生不但照得好細心,
而且每PART都有講,
到最後時,
醫生仲靜雞雞送左張相比我
張相如果要買, 要比$290呢,
而今日都係 ...


我 22 號都會喺贊育照結構 , 醫生送張相比你咁好既 ?
點解佢會幫你約埋照 4D 呀 ??


伯爵府

積分: 15328


8#
發表於 10-1-6 11:45 |只看該作者
原帖由 小芬 於 10-1-5 22:07 發表
我係睇瑪麗醫院,
而醫生就上次覆診後就安排左我去贊育醫院做照結構,
今天BB是19W5D,
贊育醫生不但照得好細心,
而且每PART都有講,
到最後時,
醫生仲靜雞雞送左張相比我
張相如果要買, 要比$290呢,
而今日都係 ...


小芬,好耐冇見呀!

我15週幾都照左喇!你邊個e生照呀?
我係個姑娘照,唐e生就做double check o個個!
o個位姑娘真係照得好好,好仔細同好細心!
不過佢地冇送相比我既!

同埋佢地約我幾個星期後再去照多次,因為當時小b太細,未照到五觀,到時大d再照埋!但佢地話如果我c+到時已經幫我照左既話,就可以打番去cancel個appointment,跟住我應該唔駛再去佢地度覆診喇!所以佢地應該唔會offer我照4D囉!


大宅

積分: 1110


9#
發表於 10-1-6 12:10 |只看該作者
我1月25號先去威e c照結構
係上次照完oscar佢o地就比埋個期我
我一直以為政府係會幫我o地照架!!!!!
咁到時我駛唔駛好似贊育咁要比 $$ 呀??


伯爵府

積分: 15328


10#
發表於 10-1-6 12:12 |只看該作者
原帖由 mamagering 於 10-1-6 12:10 發表
我1月25號先去威e c照結構
係上次照完oscar佢o地就比埋個期我
我一直以為政府係會幫我o地照架!!!!!
咁到時我駛唔駛好似贊育咁要比 $$ 呀??


就算係都係$60超聲波錢啫!


別墅

積分: 707


11#
發表於 10-1-6 12:57 |只看該作者
你地咁快照架???我要二月先照(私家), 我連廣華第一次產檢都未排到!!!

一直都係keep 住睇2個私家產科醫生, 先知bb進度!!!

你地咁好既???


禁止發言

積分: 318


12#
發表於 10-1-6 14:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 455


13#
發表於 10-1-6 15:50 |只看該作者

回覆 1# 小芬 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15328


14#
發表於 10-1-6 17:27 |只看該作者
原帖由 小芬 於 10-1-6 14:27 發表
我照果時我問醫生係政府照有冇得拍DVD?
或買照片?
醫生就話如果要比錢買真係好唔抵架,
要成$290一張,
所以可能我咁問佢地,
佢地咪靜雞雞送左一張最清楚既比我留念囉.

至於照4D, 係我之後再問醫生,
咁遲D會唔會可以 ...


咦…唔知我下次學你咁講,佢地會唔會offer埋我照4D呢?


複式洋房

積分: 136


15#
發表於 10-1-6 17:36 |只看該作者
你地就好啦政府醫院比你照
上個月我返威院做檢查
姑娘話冇喎... 要我自己返私家照呀...
都唔知係咪架....

不過我最後都BOOK左係私家照...


大宅

積分: 3912


16#
發表於 10-1-6 18:20 |只看該作者
我上次第一次去健康院, 2月頭先第二次做政府檢查去醫院照超聲波, 到時都20w, 唔知會唔會順手照埋結構呢?


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


17#
發表於 10-1-7 00:12 |只看該作者
你就好啦
我去完威院做oscar
佢都無話幫我照埋結構啊
不過,我下周在東區有得照了(但聽照過的sis說好求其)
好在我自己都book左c+再照


原帖由 mamagering 於 10-1-6 12:10 發表
我1月25號先去威e c照結構
係上次照完oscar佢o地就比埋個期我
我一直以為政府係會幫我o地照架!!!!!
咁到時我駛唔駛好似贊育咁要比 $$ 呀??


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


18#
發表於 10-1-7 00:15 |只看該作者
我估你20w呢次
係照結構來的
因為我下周(19w幾)的醫院appointment
佢寫照u/s
但我估係照結構

原帖由 pekkle321 於 10-1-6 18:20 發表
我上次第一次去健康院, 2月頭先第二次做政府檢查去醫院照超聲波, 到時都20w, 唔知會唔會順手照埋結構呢?


禁止發言

積分: 318


19#
發表於 10-1-8 22:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 329


20#
發表於 10-1-8 22:42 |只看該作者
我都係 19 號係廣華照結構. 之後會驗糖尿. 但無 book 過關於 4d 喎. 唔知有無呢?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo