自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 10-2-8 12:12 |只看該作者
用個架,有d專用架,上層吊個乾衣機,上層放洗衣機,好慳位


原帖由 kc_01k 於 10-2-8 11:30 發表


我何來又挖個位放部乾衣機吖..
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 10-2-8 12:40 |只看該作者
me too


原帖由 yinmelody 於 10-2-8 10:31 發表
抽濕機出動左好耐....


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 10-2-8 12:47 |只看該作者
我而家都已經開著啦


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 10-2-8 12:53 |只看該作者
抽濕機真係好好用, 我一結婚就買都用咗差唔多10年, 上年都係忍忍忍......最後買多一部添, 因為太濕得一部只能夠用嚟抽衫, 間屋就濕到唔舒服, 最後一部用嚟抽衫, 一部用嚟抽屋....


侯爵府

積分: 22571

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


25#
發表於 10-2-8 13:57 |只看該作者
me too.....
原帖由 yinmelody 於 10-2-8 10:31 發表
抽濕機出動左好耐....


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


26#
發表於 10-2-8 14:10 |只看該作者
我屋企果部係我細女出世先買,都用左成10年了...我覺得OK喎...電費唔貴..又可以抽埋間屋..我都出動左幾個月了..其實都唔係好阻定..
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


27#
發表於 10-2-8 14:27 |只看該作者
原帖由 eeb 於 10-2-8 12:12 發表
用個架,有d專用架,上層吊個乾衣機,上層放洗衣機,好慳位


唔得呀, 因為我個洗衣機set死咗喺廚房"造"台下面, 一定無可能囉. 除非等部洗衣機爛咗, 買過一部洗乾合一就得.


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 10-2-8 14:33 |只看該作者
噢,咁就無計lu


原帖由 kc_01k 於 10-2-8 14:27 發表


唔得呀, 因為我個洗衣機set死咗喺廚房"造"台下面, 一定無可能囉. 除非等部洗衣機爛咗, 買過一部洗乾合一就得.
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


29#
發表於 10-2-8 14:41 |只看該作者
我尋晚都有開呀
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


30#
發表於 10-2-8 14:54 |只看該作者
何止抽濕機?蒸斗,風筒乜都出齊~


大宅

積分: 1554


31#
發表於 10-2-8 14:59 |只看該作者
我都用左好耐囉!都成十年,無用既時候就嫌佢阻地方,成個床頭櫃咁…有用既時候,就覺得佢無得頂!
[img]http://www.fopix.net/d/1156209-2/P1011006.JPG[img]


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


32#
發表於 10-2-8 15:19 |只看該作者
原帖由 KK 於 10-2-8 14:59 發表
我都用左好耐囉!都成十年,無用既時候就嫌佢阻地方,成個床頭櫃咁…有用既時候,就覺得佢無得頂!


係囉, 真係屋企好多一舊舊嘢.

暖爐
暖風機
空氣淨化機
風扇

無用時真係~~~~


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


33#
發表於 10-2-8 15:39 |只看該作者
用左都乾爽舒服,
其它衫及床單被袋, 磅洗又方便!!


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


34#
發表於 10-2-8 16:20 |只看該作者
唔係 我屋企果部買左好多年


大宅

積分: 2556


35#
發表於 10-2-8 16:38 |只看該作者
做左幾十年人,都唔用抽濕機,D衫幾乎日日洗,個仔校樓未乾,著住去街衫先!冇問題

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo