立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 51073
原帖由 kc_01k 於 10-2-8 11:30 發表 我何來又挖個位放部乾衣機吖..
珍珠宮
積分: 38742
原帖由 yinmelody 於 10-2-8 10:31 發表 抽濕機出動左好耐....
珊瑚宮
積分: 101907
公爵府
積分: 27067
侯爵府
積分: 22571
伯爵府
積分: 18386
翡翠宮
積分: 95967
原帖由 eeb 於 10-2-8 12:12 發表 用個架,有d專用架,上層吊個乾衣機,上層放洗衣機,好慳位
原帖由 kc_01k 於 10-2-8 14:27 發表 唔得呀, 因為我個洗衣機set死咗喺廚房"造"台下面, 一定無可能囉. 除非等部洗衣機爛咗, 買過一部洗乾合一就得.
積分: 30278
積分: 29452
大宅
積分: 1554
原帖由 KK 於 10-2-8 14:59 發表 我都用左好耐囉!都成十年,無用既時候就嫌佢阻地方,成個床頭櫃咁…有用既時候,就覺得佢無得頂!
寶石宮
積分: 415537
積分: 22630
積分: 2556
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy