自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 10-2-8 10:26 |只看該作者
昨日先買抽濕機, 因為...

1) 前日無睇天氣, 洗咗一機衫, 昨日一起身, d衫滴晒水, 因為我椋出窗.......
2) 想拎去磅洗, 最快都要今晚先有得攞, 但我仔套校服要今日著...... 平時即日有.
3) d要洗嘅衫堆到"含"
4) 新年前要洗一大堆床單........

昨日仲要好多都無晒貨......最後終於有一部心儀嘅可以即攞, 部機重到吖, 好彩豐澤個職員肯幫我拎到去的士站, 但落車拎都拎到我c吓c吓, 又好彩個管理員幫一幫. 今日隻手勁痛.......

我諗你地都有好多人係昨日先去買啦, 係唔係?


大宅

積分: 3330

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 10-2-8 10:29 |只看該作者
唔係喎,係香港住左咁多年,都知道回南天係幾朝濕啦,我屋企有抽濕機己經有好多好多年了。


超級版主

積分: 92961

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 10-2-8 10:31 |只看該作者
抽濕機出動左好耐....


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


4#
發表於 10-2-8 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2481


5#
發表於 10-2-8 10:34 |只看該作者
如果只係一套校服急著! 用熨斗整乾佢就得啦! 其他拎去磅洗!!


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 10-2-8 10:34 |只看該作者
原帖由 小虎88 於 10-2-8 10:29 發表
唔係喎,係香港住左咁多年,都知道回南天係幾朝濕啦,我屋企有抽濕機己經有好多好多年了。


我婚後返香港住, 前兩年忍倒........ 原來香港真係好潮濕........ 諗住仲有幾年就走, 慳返唔買嘛........ 第時走又多一舊嘢, 帶走又無用, 電壓唔o岩....


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


7#
發表於 10-2-8 10:35 |只看該作者
原帖由 小虎88 於 10-2-8 10:29 發表
唔係喎,係香港住左咁多年,都知道回南天係幾朝濕啦,我屋企有抽濕機己經有好多好多年了。






我都係有抽濕機己經有好多好多年了....


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 10-2-8 10:37 |只看該作者
原帖由 小福媽媽 於 10-2-8 10:34 發表
如果只係一套校服急著! 用熨斗整乾佢就得啦! 其他拎去磅洗!!


最幣接近新年, 好多嘢要洗, 我地d污糟衫好多.....同埋我搬咗屋, 而家係用地磚, 同用地板真係好唔同, 好似有好多濕氣.....


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 10-2-8 10:39 |只看該作者
原帖由 sandy1425 於 10-2-8 10:35 發表






我都係有抽濕機己經有好多好多年了....


我諗緊, 電費係唔係好貴, 一晚開住抽衫.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 10-2-8 10:53 |只看該作者
我一搬咗入屯門已經即刻買咗喇,仲要洗親衫都要開,比d人嫌我部抽濕機阻訂,成日想掉咗去,都無腦架,部抽濕機仲有用過佢呀!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 10-2-8 10:55 |只看該作者
咁我覺得抽濕機唔係用好多電咋喎,而且可以揀一級能源嗰d,會唔會好慳電添呀!
原帖由 kc_01k 於 10-2-8 10:39 發表


我諗緊, 電費係唔係好貴, 一晚開住抽衫.
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 10-2-8 11:00 |只看該作者
點解唔買乾衣機
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


13#
發表於 10-2-8 11:04 |只看該作者
係囉 ~ 諗下 買乾衣機丫...
電o既唔知, 因我用煤氣... ok 丫...
我住 tko , 以前真係晚晚開抽濕機係細房, 抽天光乾衫, 不過 d 電費......
前兩年見煤氣乾衣機終於減到幾低下, 裝左之後....


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 10-2-8 11:05 |只看該作者
抽濕機可以抽埋屋企d濕氣....
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


15#
發表於 10-2-8 11:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 10-2-8 11:30 |只看該作者
原帖由 eeb 於 10-2-8 11:00 發表
點解唔買乾衣機


我何來又挖個位放部乾衣機吖..


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 10-2-8 11:31 |只看該作者
係呀,回南天最需要佢,唔係連D牆都濕濕泣泣

原帖由 yinmelody 於 10-2-8 10:31 發表
抽濕機出動左好耐....


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 10-2-8 11:33 |只看該作者
原帖由 Charlotte_mom 於 10-2-8 11:09 發表
唔好咁啦, 你知唔知年年一回南, 全香港D抽濕機就一定斷貨, 你已經叫早知早覺喇 , 開心D啦

另外, 之前報紙有講過, 洗完D衫關晒窗用抽濕機抽, 會令洗衣劑入面既化學野揮發, 形成一個毒氣房, 長期對身體一定有 ...


係咩? 多謝提醒呀, 我昨晚你掛晒d衫入廁所, 閂門抽咋.

好彩, 本來我仲諗住喺自己房一路瞓一路抽添....

差d今朝見你地唔倒..


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


19#
發表於 10-2-8 11:39 |只看該作者
yes ~ 我果部都用左7~8年


.....

原帖由 小虎88 於 10-2-8 10:29 發表
唔係喎,係香港住左咁多年,都知道回南天係幾朝濕啦,我屋企有抽濕機己經有好多好多年了。


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 10-2-8 11:41 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-2-8 10:55 發表
咁我覺得抽濕機唔係用好多電咋喎,而且可以揀一級能源嗰d,會唔會好慳電添呀!


唉, 無留意一級能源呀, 買咗無辦法 . 我會慳住用..

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo