自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3605

好媽媽勳章


21#
發表於 10-2-23 08:24 |只看該作者
唔洗只抺乾淨, 會有農藥嗎?


男爵府

積分: 6296


22#
發表於 10-2-23 08:35 |只看該作者
洗乾凈,風乾身先醃.我有兩樽醃左成十年,好正!
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


伯爵府

積分: 17805


23#
發表於 10-2-23 08:45 |只看該作者
肯定有! 所以我都唔敢食

原帖由 Sueita 於 10-2-23 08:24 發表
唔洗只抺乾淨, 會有農藥嗎?


男爵府

積分: 5008

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 10-2-23 09:29 |只看該作者
有冇人知點解浸過成年幾d鹽都沒溶.


珍珠宮

積分: 34327

2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章


25#
發表於 10-2-23 09:35 |只看該作者
太濃


原帖由 raikkonen 於 10-2-23 09:29 發表
有冇人知點解浸過成年幾d鹽都沒溶.

[ 本帖最後由 ewater 於 10-2-23 09:37 編輯 ]


禁止訪問

積分: 73927


26#
發表於 10-2-23 09:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6561


27#
發表於 10-2-23 15:04 |只看該作者
太濃有無問題??

我 arm arm 幫上年浸個樽加鹽 ... 要 "不" 番
出來嗎??





原帖由 ewater 於 10-2-23 09:35 發表
太濃

[ 本帖最後由 bsiub 於 10-2-23 15:06 編輯 ]


珍珠宮

積分: 31705

好媽媽勳章


28#
發表於 10-2-23 19:34 |只看該作者
圓個 d

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7009010901107

我跟佢學既,你可以上去睇睇,我浸左3樽啦,但最快要下年先食得


珍珠宮

積分: 31705

好媽媽勳章


29#
發表於 10-2-23 19:36 |只看該作者
原帖由 Sueita 於 10-2-23 08:24 發表
唔洗只抺乾淨, 會有農藥嗎?


我洗完之後會放熱水拖一拖d桔十秒8秒好啦,唔好拖熟d枯仔丫,咁就唔怕啦


複式洋房

積分: 344


30#
發表於 10-2-24 00:39 |只看該作者
原帖由 bsiub 於 10-2-23 15:04 發表
太濃有無問題??

我 arm arm 幫上年浸個樽加鹽 ... 要 "不" 番
出來嗎??

唔使都ok既, 只係咸咗d啫. 其實最好唔"不"出來, 事關係你"不"既同時, 可能攪埋d空氣入去導致發霉咖


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 10-2-24 13:21 |只看該作者
要久5久加鹽ga???
原帖由 bsiub 於 10-2-23 15:04 發表
太濃有無問題??

我 arm arm 幫上年浸個樽加鹽 ... 要 "不" 番
出來嗎??






男爵府

積分: 6561


32#
發表於 10-2-24 13:40 |只看該作者
我都唔知喎。 之前睇過呢到有 mami 話
要加, 我又走去加。


原帖由 wingogo 於 10-2-24 13:21 發表
要久5久加鹽ga???


別墅

積分: 790


33#
發表於 10-3-20 22:43 |只看該作者
明報專訊】綠色和平抽驗市面聲稱來自內地的士多啤梨、柑桔和砂糖桔,發現全部5個樣本都有不同種類的農殘超標問題,其中來自馬鞍山街市的士多啤梨和慈雲山中心街市的柑桔,更分別含致癌禁用農藥甲胺磷和滴滴涕,後者所含農藥甚至多達13種。專家警告,多種有害化學物「共冶一爐」可導致互相催化、加大毒害,即使個別殘餘量無超標,問題亦叫人關注和「難接受」。
其實年花的桔仔,係落殺蟲水同農藥種的,所以先會好睇同大得靚,根本無預過你攞嚟食。如果真係要浸桔仔,自己種多一年,安全好多。


原帖由 88muimui 於 10-2-23 08:45 發表
肯定有! 所以我都唔敢食
教導孩童, 使他走當行的路, 就是到老也不偏離.
天下間沒有教不會的孩子, 只有不會教的父母!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo