自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


伯爵府

積分: 16441

2023年兔年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 10-2-22 19:20 |只看該作者
新年過後, 想學下醃鹹柑桔 .

有無媽媽醃過? 應該用長 or 圓個 d ?

同埋要醃幾耐 ?


大宅

積分: 1405


2#
發表於 10-2-22 20:23 |只看該作者
圓個 d


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 10-2-22 20:32 |只看該作者
我係用圓嗰啲㗎...
醃得越耐, 價值越高~
黑抆抆嘅最正
            


別墅

積分: 611


4#
發表於 10-2-22 21:03 |只看該作者
原帖由 小倩 於 10-2-22 20:32 發表
我係用圓嗰啲㗎...
醃得越耐, 價值越高~
黑抆抆嘅最正




想問有什麼作用, 我有一大瓶黑抆抆(由97年浸到現在)


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 10-2-22 21:30 |只看該作者
原帖由 622 於 10-2-22 21:03 發表




想問有什麼作用, 我有一大瓶黑抆抆(由97年浸到現在)


喉嚨唔舒服
            


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 10-2-22 21:30 |只看該作者
用圓嘅....我阿媽有樽成20年...好黑架..


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 10-2-22 21:35 |只看該作者
一般最正路係用過年擺果d年桔,但係我上年就係街市買左「柑桔」,一樣OK


男爵府

積分: 7751

畀面勳章


8#
發表於 10-2-22 21:36 |只看該作者
冇錯ar...我有兩樽浸咗11年...前排喉嚨痛...痛到耳仔都痛埋兼有咳...早晚飲一杯.."督"兩粒加蜜糖...e+好番晒...真係有效ga...今年又浸


原帖由 小倩 於 10-2-22 21:30 發表


喉嚨唔舒服


子爵府

積分: 10159

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 10-2-22 22:09 |只看該作者
長的


禁止訪問

積分: 2477


10#
發表於 10-2-22 22:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16441

2023年兔年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 10-2-23 00:56 |只看該作者
唔該晒咁多位叻叻媽咪!

不過重有一個蠢蠢地 ge 問題: 夠竟使唔使除掉桔仔上粒 dick?


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 10-2-23 01:04 |只看該作者
原帖由 pyng4030 於 10-2-23 00:56 發表
唔該晒咁多位叻叻媽咪!

不過重有一個蠢蠢地 ge 問題: 夠竟使唔使除掉桔仔上粒 dick?



啲桔最好剪落嚟, 唔好摘, 以免傷咗桔皮~
桔皮傷咗好易滲汁液出來破壞樽鹹柑桔!
所以我係唔摵粒"的"嘅
            


珍珠宮

積分: 42378

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13#
發表於 10-2-23 01:24 |只看該作者
請問點樣浸?


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 10-2-23 01:34 |只看該作者
我見阿媽係咁:

抺乾淨D桔, 唔可以有水, 先鋪一"浸"粗鹽落玻璃樽底, 跟住放一層桔, 之後再加入粗鹽, 一層一層咁整, 然後刪埋個蓋放响陰涼地方就得

我記得媽咪話, 有水D桔會發霉


珍珠宮

積分: 42378

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


15#
發表於 10-2-23 01:37 |只看該作者
應用膠蓋樽or鐵蓋樽?


大宅

積分: 1405


16#
發表於 10-2-23 01:37 |只看該作者
抺乾淨D桔之後, 攤吓先, 以防仲有水氣


大宅

積分: 1405


17#
發表於 10-2-23 01:38 |只看該作者
原帖由 PaPa 於 10-2-23 01:37 發表
應用膠蓋or鐵蓋樽?


i use coffee 樽


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 10-2-23 01:55 |只看該作者
至少浸幾年可以飲得?


複式洋房

積分: 344


19#
發表於 10-2-23 03:56 |只看該作者
原帖由 wingogo 於 10-2-23 01:55 發表
至少浸幾年可以飲得?


我做法係:
洗乾淨桔(唔去ten),
natual 吹幾日, 等d桔吹乾身(無濕氣),
一層粗鹽放入玻璃樽 (膠盍)樽底
去ten放桔入樽, 一層一層整齊放好,
放滿後, 在頂層放一層厚粗鹽. 必須封密頂層, 以隔絕空氣透入. (鹽會在桔與桔之間流到下層, 讓鹽流下)

姥姥教封存至少桔轉深啡色才可食用. 約2年才成. 現有朋友說幾個月做可. (但我一般存4年以上才食)


複式洋房

積分: 344


20#
發表於 10-2-23 04:04 |只看該作者
原帖由 Yan_yan_Mom 於 10-2-23 03:56 發表


我做法係:
洗乾淨桔(唔去ten),
natual 吹幾日, 等d桔吹乾身(無濕氣),
一層粗鹽放入玻璃樽 (膠盍)樽底
去ten放桔入樽, 一層一層整齊放好,
放滿後, 在頂層放一層厚粗鹽. 必須封密頂層, 以隔絕空氣透入. (鹽會在 ...


我係用圓桔浸既.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo