立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 53631
原帖由 小傻b 於 10-3-22 11:10 PM 發表 我個女間放4點半~~~不過如果唔得閒接可以6點先接~~~但6點-7點就要比錢~~~
珍珠宮
積分: 32308
原帖由 sharonwing_17 於 10-3-22 23:15 發表 我本來都想比佢讀 我老公話唔好 話反正我都成日係屋企:;pppp: 澄澄番左學 咁我就可以多點時間織下冷衫
子爵府
積分: 11568
原帖由 sonic04 於 10-3-22 23:15 發表 我想比錢都唔得 無得延展=.=
原帖由 bb0826 於 10-3-22 23:18 發表 That's good. U'll have more free time later. I'm waiting my elder daughter go to K1 for the coming Sep too.
大宅
積分: 2494
原帖由 小傻b 於 10-3-22 23:17 發表 其實佢地早有早返好~~~遲有遲好啦~~~早d返就可以早d比佢學下野~~~我臭豬唔係好識講野~~~所以我比佢早d返~~~
原帖由 sharonwing_17 於 10-3-22 23:28 發表 . 你有無同你個b多d傾計 我成日同我囡囡傾計 所以佢好多野講 現在佢日日都講唔停口 好似隻雀仔咁
原帖由 小傻b 於 10-3-22 23:40 發表 都有架~~~但佢就係唔肯講~~~鍾意就彈小小出黎講下~~~所以咪諗住佢早d返學囉~~~
原帖由 sharonwing_17 於 10-3-22 23:41 發表 你個b同我呀姨個仔一樣...
原帖由 小傻b 於 10-3-22 23:42 發表 咁你阿姨個仔幾大呀~~~
原帖由 sharonwing_17 於 10-3-22 23:45 發表 2歲4個月
瑪瑙宮
積分: 139294
原帖由 小傻b 於 10-3-22 14:59 發表 你小朋友返左學就多d時間~~~
原帖由 我愛Corina 於 10-3-22 23:47 發表 本來係既... 但係我細b就出世..... 所以又要等多幾年先可以舒服d啦...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy