樓市動向

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13257


21#
發表於 10-5-11 15:29 |只看該作者
原帖由 HAPPY-BABY 於 10-5-8 00:27 發表
我都搵緊呀, 地產今日打比我叫我去睇樓, 但趕唔切呢, 唔知聽日約唔約到業主睇樓呢, 知唔知向南即係向邊架?



你搵緊租盤定係買盤呀?


Sorry呀!忘了這個標題是想租的!

[ 本帖最後由 Miranda_Ho 於 10-5-11 15:32 編輯 ]


大宅

積分: 3664


22#
發表於 10-5-12 08:59 |只看該作者
我都在找,可否pm個地產電話給我。謝謝。


子爵府

積分: 13257


23#
發表於 10-5-12 09:37 |只看該作者
原帖由 tianlu 於 10-5-12 08:59 發表
我都在找,可否pm個地產電話給我。謝謝。





我已把有關資料PM俾你,
希望你能早日揾到優質嘅租盤!


民房

積分: 28


24#
發表於 10-5-12 11:06 |只看該作者
听说未来MTR利东站那边有个出口, 买来投资收租回报可行吗? 那边还有没有其他选择?


大宅

積分: 3664


25#
發表於 10-5-12 12:58 |只看該作者
原帖由 Miranda_Ho 於 10-5-12 09:37 發表





我已把有關資料PM俾你,
希望你能早日揾到優質嘅租盤!


收到,謝謝。


大宅

積分: 2474


26#
發表於 10-5-12 13:10 |只看該作者
買夾屋, 補埋地價要成3xx萬, 好似唔值咁

原帖由 老懵董 於 10-5-12 11:06 發表
听说未来MTR利东站那边有个出口, 买来投资收租回报可行吗? 那边还有没有其他选择?


子爵府

積分: 13257


27#
發表於 10-5-12 14:00 |只看該作者
原帖由 HAPPY-BABY 於 10-5-12 13:10 發表
買夾屋, 補埋地價要成3xx萬, 好似唔值咁






如果買悅海華庭嘅細單位563',就算補埋地價只係$240-$270萬,平均呎價都係$42XX-$47XX倒,
呎價仲平過新界樓,以港島區嘅樓嚟講,我個人覺得值囉。

況且,悅海華庭除了只有12年樓齡外,管理費又平,不但有會所、停車場,又鄰近未來南港島綫利東站,還鄰近市政大樓及新落成嘅鴨脷洲海濱公園---風之塔公園,公園面積有2.62 公頃,不乏休憩場地,可謂食住行都好方便啊!

風之塔公園
http://www.pof.org.hk/new/s244_content.php?id=58&type=&display=10

[ 本帖最後由 Miranda_Ho 於 10-5-12 15:01 編輯 ]


大宅

積分: 2474


28#
發表於 10-5-12 23:34 |只看該作者
早幾日個地產先同我咁講喎, 佢話等政府估埋地價, 叫我預300頭咁話喎


子爵府

積分: 13257


29#
發表於 10-5-13 10:37 |只看該作者
原帖由 HAPPY-BABY 於 10-5-12 23:34 發表
早幾日個地產先同我咁講喎, 佢話等政府估埋地價, 叫我預300頭咁話喎




HAPPY-BABY:

請問300頭係指幾多呎大嘅單位?

其實唔駛等政府估地價,自己都計算得到:

悅海華庭一手業主轉售單位,絕大部分單位的補地價金額均約30%,只有極少量單位(約10餘伙)在第二次推售時因較少,補地價金額只約15%


子爵府

積分: 13257


30#
發表於 10-5-13 19:36 |只看該作者
原帖由 老懵董 於 10-5-12 11:06 發表
听说未来MTR利东站那边有个出口, 买来投资收租回报可行吗? 那边还有没有其他选择?




買悅海華庭嘅收租回報有4厘或以上。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo