美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1798


21#
發表於 05-4-28 12:18 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

vivien:
係呀,我記得啦,佗bb個陣時,條頸好似好多老泥,洗極都唔乾淨。 :-( :-( :-(
vivienmak 寫道:
d人由肥變瘦頸紋會好深, 你地懷bb時d頸紋係唔係多了&深了, 我就係啦!


ahk019:
咁會好貴喎,eye cream 通常細細樽就幾舊水,如果要黎搽頸,條頸既area比眼既範圍大好多喎,咁咪好快用晒d eye cream。 :-( :-( :-(

Happymama:
你好攪笑呀,話女人成日個頭轉,喂奶,湊仔呀。 唔通真你轉得多就會有紋?


大宅

積分: 1798


22#
發表於 05-4-28 12:19 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

[quote]
Leiyuemun 寫道:
我學瑜珈時, Miss 教我


禁止訪問

積分: 30006


23#
發表於 05-4-28 14:08 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52761


24#
發表於 05-4-30 01:15 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

Leiyuemun 寫道:
我學瑜珈時, Miss 教我哋伸直條頸台頭望天, 也可防頸紋及雙下巴, 雙下巴!又係女人的大敵


haha~ 我成日都要抬高頭望我老公 同埋 我老細架~~


大宅

積分: 1934


25#
發表於 05-4-30 09:06 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

好B 寫道:
我覺得因為佢太瘦,
通常到咁嘅年紀, 太瘦D頸紋就好容易好現形,
好似鄭裕玲咁, 條頸好鬼肉酸 :tongue:


我都覺得Do Do 姐條頸好肉酸


大宅

積分: 1196


26#
發表於 05-4-30 09:56 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

Dear all mum,

Just to share
refer magazine of Beauty said that
1st problem : 粗糙
use face or neck 去角質
2nd problem : 黯沈
use 防曬and massage
Message ( neck's middle use 向橫&
up 抹 and 頸两側向下) (don't forget back side of neck
3rd problem : wrinkle
良好姿勢 eg no 低頭看book and use
neck to hold phone

now I always mask my face and neck together which is better. my neck seems seodom dark wrinkle. before review bk, learnt use 貴妃 whitening moisturising and anti wrinkle buy form俗華 $380 30ml (you said i am bk member to be have 85% discount)


洋房

積分: 282


27#
發表於 05-5-4 15:56 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

what is the full name of the Valmont neck cream? and how much?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo