婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18980


21#
發表於 10-6-28 23:36 |只看該作者
ME 2
原帖由 minisukiyaki 於 10-6-28 15:12 發表
d 9962吾會同自己個女計較咁多ga


大宅

積分: 1911


22#
發表於 10-6-29 02:54 |只看該作者
原帖由 三順 於 10-6-28 15:25 發表

我都係咁話,個女對佢點唔好,佢地只會「男女男」果刻,我99都係咁,個女點做都可以原諒,新抱就唔得。


me 2,
佢有事才會call我, 等我同佢去解決

原帖由 iluvmeeself 於 10-6-28 15:14 發表
比著我...唔會 "特別' 對佢好 d .

做返自己平時會做既就算 ....


agree,

我家發生左大事, 99對我地都唔會有太大的改變, 只係知道果一刻有dd唔同.


禁止發言

積分: 16954


23#
發表於 10-6-29 12:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7499


24#
發表於 10-6-29 12:58 |只看該作者
我都覺得樓主做得好好, 維持依家的關係係最理想的!


大宅

積分: 2712


25#
發表於 10-7-4 12:10 |只看該作者
哈....我老公最近因為佢個妹點到亞媽陀陀令嬲到佢死

同亞媽老豆講唔會同個妹同場出現,仲同我哋個女話冇乜嘢唔好叫姑姐過嚟,唔係"有佢冇我"......呵呵,呢次我姑仔玩大咗,睇佢點收科~ (最好就係我有排唔駛見條旦散)
:;pppp:


大宅

積分: 1235


26#
發表於 10-7-6 09:26 |只看該作者
扮睇唔到都無用,昨晚我回家時,又俾我見到姑仔。

同住一幢大廈,只是樓層不同,電梯不同。

晚上10點半,我剛入大堂,見到前面入緊電梯係姑仔同埋99。

自己都做人阿媽啦,返屋企都唔識?仲要阿媽接送?

自己三十歲人竟然怕黑!99已經58歲了,竟然還好意思叫阿媽接返屋企!


大宅

積分: 2712


27#
發表於 10-7-6 22:29 |只看該作者
原帖由 petunia 於 10-7-6 09:26 發表
扮睇唔到都無用,昨晚我回家時,又俾我見到姑仔。

同住一幢大廈,只是樓層不同,電梯不同。

晚上10點半,我剛入大堂,見到前面入緊電梯係姑仔同埋99。

自己都做人阿媽啦,返屋企都唔識?仲要阿媽接送?

自己三十歲人竟然怕黑!99已經 ...


你姑仔係咪好索架呢????


別墅

積分: 748


28#
發表於 10-7-7 01:23 |只看該作者
家陣我99就慘啦, 得衫姑9同佢住, 以前有我幫手做家務, 但我已經搬走咗, 家陣唔知佢兩個生活有幾精彩
我衫姑9一直都當正自己係太皇太后--->我仲同住時皇太后係99
當我哋臨搬走前, 兩公婆都好齊心咁同99講咗句好自為知啦, 99都心照架啦
唔同住都知佢哋有發生過事, 因為衫姑9除咗會嘈99之外, 仲好鍾意打俾戴姑9, 要戴姑9話番99
話說有次99貪平買咗d cheap廁紙, 衫姑9鬧完之後, 仲打電話叫戴姑9話99
哼, 我唔會同情99, 因為當我陀仔嗰陣佢唔幫我, 仲覺得我返工係嘆, 放工返到嚟要做家務, 等佢知無做阿四服侍佢係幾辛苦啦


男爵府

積分: 5306


29#
發表於 10-7-7 17:30 |只看該作者
原帖由 三順 於 10-6-28 15:25 發表

我都係咁話,個女對佢點唔好,佢地只會「男女男」果刻,我99都係咁,個女點做都可以原諒,新抱就唔得。


其實都正常ar...我地自己同阿媽鬧完交, 對佢唔好, 第2日就無事la...如果同99鬧, 嬲一世ar....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo