二手市場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5301

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


21#
發表於 10-7-26 14:05 |只看該作者
各位,我都有係度同其他mama買coupon,其實如果有心買或用傾好既價錢同你買,就一早入錢比你啦,依家又有e-banking過數有幾難吖~
勸各位等人入左$$先好寄啦,保障自己嘛~


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


22#
發表於 10-7-26 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8683


23#
發表於 10-7-26 15:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4967


24#
發表於 10-7-26 15:45 |只看該作者
所以我已經冇咁既心賣俾佢la...但仲有好多媽咪賣俾佢, 所以勸大家睇時間做人, 迫佢快入數, 唔係等佢等到到期都賣唔去就晒鬼氣, 因冇乜幾多日俾佢拖俾佢還價架乍, 8月4號到期呀媽咪們...


男爵府

積分: 5949


25#
發表於 10-7-26 15:58 |只看該作者
各位媽咪應團結一致唔好再賣比佢!!!



原帖由 MAYANGUSPO 於 10-7-26 15:45 發表
所以我已經冇咁既心賣俾佢la...但仲有好多媽咪賣俾佢, 所以勸大家睇時間做人, 迫佢快入數, 唔係等佢等到到期都賣唔去就晒鬼氣, 因冇乜幾多日俾佢拖俾佢還價架乍, 8月4號到期呀媽咪們... ...


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


26#
發表於 10-7-26 18:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3181

認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


27#
發表於 10-7-26 18:34 |只看該作者
咁最後都交收左呀?
係呀, 我上次等佢老公都等左半個鐘呀...
電話又未能接通, 差d想走...


原帖由 joeywongmy 於 10-7-26 18:11 發表
激死
本來約左佢5:00交收
佢4:09打比我聽唔到
我即時打返比佢無人聽
之後到5:05佢都未到
我打比佢佢仲話要30MINS後先到
佢仲話一路都傾緊電話
大佬呀你約人遲到係咪應該要不斷打比人話比人聽呀
成個鐘先打得一次電話 ...


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


28#
發表於 10-7-26 18:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2942


29#
發表於 10-7-26 18:53 |只看該作者

真係太過份了,

原帖由 joeywongmy 於 10-7-26 18:49 發表
無交收到呀
我抱住阿仔
個度又無冷氣(大圍mtr)
所以我話cancel
佢連一句sorry都無講到


男爵府

積分: 5538


30#
發表於 10-7-26 19:02 |只看該作者
佢亳無誠信可言

http://forum.baby-kingdom.com/vi ... p;extra=&page=1

點解仲有媽咪pm佢架!
搵佢玩你地咩?
唔小心呢個人 你會係下一個俾佢玩ge人!
]http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/comcom/30.gif[/img]


大宅

積分: 2942


31#
發表於 10-7-26 19:05 |只看該作者

yes 縱有mami上佢當 pm佢 除非你好得閒

原帖由 beebee@_@ 於 10-7-26 19:02 發表
佢亳無誠信可言

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=3269355&extra=&page=1

點解仲有媽咪pm佢架!
搵佢玩你地咩?
唔小心呢個人 你會係下一個俾佢玩ge人! ...


公爵府

積分: 27490

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 10-7-26 19:31 |只看該作者
冇誠信


男爵府

積分: 5538


33#
發表於 10-7-26 19:43 |只看該作者
點解會有d咁ge人架!
post就識post!
應承人就識甩底
開左個價到交易又另一個價
做埋d損人又不利己為乜呢?
到呢個時候都仲要咁做!
唔通想博臭名遠播!
睇死我地無辦法去追究!
就呃得就呃!鬧佢又點?
佢又唔痛又唔會知衰!
BK係咪要禁止呢班人黎搞事!

[ 本帖最後由 beebee@_@ 於 10-7-26 19:54 編輯 ]
]http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/comcom/30.gif[/img]


男爵府

積分: 8045


34#
發表於 10-7-26 19:56 |只看該作者
UP


別墅

積分: 701


35#
發表於 10-7-26 20:45 |只看該作者
注意注意:她的ID系WUCHUNQIN.估計系大6人,名字大約叫:吳春琴(芹),諧音系——唔蠢禽,哈哈,大家估下點解O甘多人上她當。


公爵府

積分: 27490

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 10-7-26 22:42 |只看該作者
原帖由 先先妈咪 於 10-7-26 20:45 發表
注意注意:她的ID系WUCHUNQIN.估計系大6人,名字大約叫:吳春琴(芹),諧音系——唔蠢禽,哈哈,大家估下點解O甘多人上她當。



男爵府

積分: 5538


37#
發表於 10-7-26 23:17 |只看該作者
]http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/comcom/30.gif[/img]


男爵府

積分: 6206

好媽媽勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 10-7-26 23:36 |只看該作者
:;pppp: :;pppp: :;pppp:


大宅

積分: 2163

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


39#
發表於 10-7-27 00:23 |只看該作者
up


大宅

積分: 4967


40#
發表於 10-7-27 11:59 |只看該作者
大家要嚴正tick除此人, 真係不知所謂...簡直係BK既毒血... 遲粒幾鐘仲要冇反應??? 呀joey媽您真係極度有耐性...絕對有品

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo