自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38430


21#
發表於 10-10-6 14:07 |只看該作者
原帖由 森林媽媽 於 10-10-6 13:59 發表
我囝小四, 日日最少8樣, 假期前試過14樣, 個個星期默書, 不停有小默小測, 真係日日好似打仗, 我都就快頂唔住。


大人話頂唔住都係呻吓啫, 但咁搞法小朋友會唔會真係頂唔住架? 而加係咪唔理名唔名校, 普遍D學校都係咁谷法架?
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


伯爵府

積分: 15737

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


22#
發表於 10-10-6 14:10 |只看該作者
我囡都係小三 , 星期一至四 , 大約 5-6 樣功課 , 星期五或假期前會有 8-10 樣 , 亞囡多數係學校導修堂做 1-2 樣 , 放學 4 點 3 返到黎沖涼洗頭 , 大約 4:30 開始做功課 , 多數 6 點前完成
  
比上不足 ,比下有餘           願我們身體健康 ,闔家平安


珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 10-10-6 14:12 |只看該作者
我囡囡都係小三,平日功課都有8-11樣
4:30開始做,6:30-7:00做完
但真係有同學可以做到11點.....
所以我覺得唔係學校比得太多
而係好睇個小朋友係唔係用心去做


男爵府

積分: 8106


24#
發表於 10-10-6 14:18 |只看該作者
我個女都小三, 以前小一,二好專心做功課. 一上小三, 除功課多左難左外, 個人都懶散左, 出出入入用左三個鐘頭做抄寫. 我都諗緊對策, 唔知補習社work唔work?

打算上功課班(做功課都要比錢, 死唔死? ), 因為做得完先有時間溫書, 如果唔係再咁落去, 我怕會跌到好後. 唔知work ng work lei?


珍珠宮

積分: 32370


25#
發表於 10-10-6 14:20 |只看該作者
你放心,我亞女嗰間係女校嚟,但又唔係名校先慘!


大宅

積分: 1264

好媽媽勳章


26#
發表於 10-10-6 14:22 |只看該作者
AGREE. 我覺得讀書辛苦過返工, 我地放左工就放左工, 好少會帶埋d野返屋企做. 咁細個要咁辛苦, 香港教育
原帖由 Super-Man 於 10-10-6 14:05 發表
其實d學校有無諗過,日日都10樣8樣功課, 又小測, 又中英默. d學生需要幾多時間先做得完架!
一未谷谷谷, 做做做, 無得玩, 無得休息, 大人都死啦!
現今嘅小朋友真係好慘 ...


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 10-10-6 14:22 |只看該作者
原帖由 虫虫主人 於 10-10-6 12:10 發表


小囡係小四,日日都係好多功課,晚晚做到成11點,溫書都無時間


我女都小4,佢有時學校有時間就做d功課;2科默書我通常要佢星期六日溫.....自己錄音默;有時做到8點幾,有時9點幾10點;有時4點幾有時5點幾開工......有數/作文就做耐d;試過11點
我女2001年1月8日QE出世  


大宅

積分: 2762

好媽媽勳章


28#
發表於 10-10-6 14:25 |只看該作者
如果佢地做唔晒,我幫佢地做埋,抄寫就叫佢起字頭,後尾我幫佢寫,老師話,叫佢老師同我講.
因為我見佢已好比心機做,無奈回家就已經不停做,係食飯同沖涼先停一下.
返全日真係好慘,懂伯伯的好心,就要小朋友過咁既生活!
:pint:  :hammer:  :sm:  :wave:  :lalala:  :mrgreen:  :chair:  :fighting1:  :ranting:  :tongue:  :weapon:  :adore:  :giveup:  :sleep:  :party:  :verycold:


侯爵府

積分: 24052


29#
發表於 10-10-6 14:28 |只看該作者
我個仔要返補習社係因為佢係屋企唔專心, 又唔聽婆婆話, 一日到黑我亞媽就打黎話個孫乜個孫物, 我廢事我亞媽勞氣, 索性比錢人睇佢做功課囉!
我覺得對我個仔係work. 以前小一, 二佢日日都等我地放工返黎教佢做, 而家慳左好多時間, 夜晚可以同佢溫習.
我個仔上左小三後, 勤力左, 唔知係咪大個左, 定d呢!
原帖由 芝娃娃 於 10-10-6 14:18 發表
我個女都小三, 以前小一,二好專心做功課. 一上小三, 除功課多左難左外, 個人都懶散左, 出出入入用左三個鐘頭做抄寫. 我都諗緊對策, 唔知補習社work唔work?

打算上功課班(做功課都要比錢, 死唔死? ), 因為 ...

[ 本帖最後由 Super-Man 於 10-10-6 14:33 編輯 ]


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 10-10-6 14:30 |只看該作者
um... 小三10樣功課, 差不多啦!!

我以前間小學, 天天都多數有13-14樣功課, 果日得8樣功課既話, 就會好開心及大聲同 mami 講, 今日得8樣功課乍, 好開心呀!!!


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 10-10-6 14:39 |只看該作者
啱喇...有咁多小三媽媽喺樹....
想問下你地check功課...係只check佢做哂填哂d位置..唔理佢錯定啱就ok...等老師改左先改正定係check到有錯就即刻教佢改返啱佢?
我就一直都係續題check...錯左就即刻改...唔知咁啱唔啱呢?當然會解釋佢聽...更唔會講答案啦...有d深d見佢答啱我又會問佢個答案點搵出黎,條數點解咁計?試下佢...因為有d功課喺學校做左...(因為佢講過佢班有同學會抄人功課..又試過抄佢 )......睇下佢到底識唔識...
另外你地係點樣同小朋友溫默書嫁?我係先讀識後抄寫...臨默前3日先同佢試默...唔得就再溫長d時間縮短玩既時間...其實都好慘
大家參考下...thx

[ 本帖最後由 oilamyoyo 於 10-10-6 14:42 編輯 ]
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


男爵府

積分: 8106


32#
發表於 10-10-6 15:06 |只看該作者
原帖由 Super-Man 於 10-10-6 14:28 發表
我個仔要返補習社係因為佢係屋企唔專心, 又唔聽婆婆話, 一日到黑我亞媽就打黎話個孫乜個孫物, 我廢事我亞媽勞氣, 索性比錢人睇佢做功課囉!
我覺得對我個仔係work. 以前小一, 二佢日日都等我地放工返黎教佢做, 而家 ...


我琴日問果間, $1800/月(5days/week), 一放學就去, (仲有得食d野先開始), 做完功課會比paper佢地操, 搞掂就call你落黎接走. 佢地無放幾點, 一般做完先放, 因為怕小朋友知道放學時間, hea到夠鐘就走. 講得好美滿. 你果間點架?

我以前好反對小朋友去補習班, 點解而家會搞成咁!?


珍珠宮

積分: 32370


33#
發表於 10-10-6 15:08 |只看該作者
所以我都諗住幫佢搵個補習教師喺下午睇佢做功課

原帖由 Super-Man 於 10-10-6 14:28 發表
我個仔要返補習社係因為佢係屋企唔專心, 又唔聽婆婆話, 一日到黑我亞媽就打黎話個孫乜個孫物, 我廢事我亞媽勞氣, 索性比錢人睇佢做功課囉!
我覺得對我個仔係work. 以前小一, 二佢日日都等我地放工返黎教佢做, 而家 ...


男爵府

積分: 8106


34#
發表於 10-10-6 15:12 |只看該作者
原帖由 oilamyoyo 於 10-10-6 14:39 發表
啱喇...有咁多小三媽媽喺樹....
想問下你地check功課...係只check佢做哂填哂d位置..唔理佢錯定啱就ok...等老師改左先改正定係check到有錯就即刻教佢改返啱佢?
我就一直都係續題check...錯左就即刻改...唔 ...


我續條check, 一般都係大意, 話比佢知錯左自己改. 真係唔識就解釋到明為止. 不過我唔會陪佢做功課.

其實錯左先等老師改正都有好有唔好, 做改正印象會深刻D. 不過我有時抵唔到頸要糾正佢嗟.


珍珠宮

積分: 32370


35#
發表於 10-10-6 15:13 |只看該作者
我驚補習社D導師無咁focus喺佢度喎


侯爵府

積分: 24052


36#
發表於 10-10-6 15:23 |只看該作者
我果間收$1100, 補兩個鐘, 淨係做功課都用哂d時間, 仲邊有時間做paper吖!
我覺得兩個鐘差唔多啦! 你諗下, 佢地朝早6:30起身,返學到去完補習社都成11個鐘啦! 返到屋企我會比佢睇吓cartoon, 沖涼, 咁總算叫休息吓囉!
食完飯後又再溫1.5hr, total成日12個鐘, 講真, 佢仲辛苦過我返工...
原帖由 芝娃娃 於 10-10-6 15:06 發表


我琴日問果間, $1800/月(5days/week), 一放學就去, (仲有得食d野先開始), 做完功課會比paper佢地操, 搞掂就call你落黎接走. 佢地無放幾點, 一般做完先放, 因為怕小朋友知道放學時間, hea到夠鐘就走. 講得好美滿. ...


侯爵府

積分: 24052


37#
發表於 10-10-6 15:27 |只看該作者
咁就一定會嘞! 我個仔個老c一對6, 有時佢d功課都會check漏, 或教錯.
除非你搵私人補習囉!
原帖由 dawnhu 於 10-10-6 15:13 發表
我驚補習社D導師無咁focus喺佢度喎


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


38#
發表於 10-10-6 15:30 |只看該作者
原帖由 kikiboy 於 10-10-6 14:07 發表


大人話頂唔住都係呻吓啫, 但咁搞法小朋友會唔會真係頂唔住架? 而加係咪唔理名唔名校, 普遍D學校都係咁谷法架?


都返全日冇乜時間剩,仲有咁多功課,未計温書同興趣班,現今的小朋友真係慘,但是誰做成的?政府的政策/學校/家長望子成龍只着重升中表現以至学校應要求摧谷?

我都想知,是好top的小学係咁多功課,定中等的小学都係咁.如小一有6-8样簡單功課,咁算多定少?


侯爵府

積分: 24052


39#
發表於 10-10-6 15:38 |只看該作者
我會幫佢check架! 因為多數都係careless mistake.
至於默書, 我會一個week前同佢開始溫, 叫佢讀一次課文, 問佢邊一個字唔識, 唔識嘅就叫佢自己練. 之後會每日都同佢revise d 生字.


原帖由 oilamyoyo 於 10-10-6 14:39 發表
啱喇...有咁多小三媽媽喺樹....
想問下你地check功課...係只check佢做哂填哂d位置..唔理佢錯定啱就ok...等老師改左先改正定係check到有錯就即刻教佢改返啱佢?
我就一直都係續題check...錯左就即刻改...唔 ...


禁止訪問

積分: 73927


40#
發表於 10-10-6 15:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo