夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2837


21#
發表於 05-8-4 14:11 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

我都係一樣,我老公無會


翡翠宮

積分: 76971


22#
發表於 05-8-4 15:00 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

會睇下係咩事, 嚴重的都會講對唔住不過唔多, 一次半次咁大把, 而平常事激怒我 佢會扮若無其事撩我傾計問長問短囉


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 05-8-4 15:15 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣氹你呀?分享下啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8013


24#
發表於 05-8-4 15:24 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1430


25#
發表於 05-8-4 15:38 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣氹你呀?分享下啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20558

好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 05-8-4 17:50 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

我老公都係禁衰架, 扮晒無事走黎同我講野, 正衰佬 , 點 解個個都係咁架 !


禁止訪問

積分: 2394


27#
發表於 05-8-4 21:37 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4443


28#
發表於 05-8-4 21:46 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

買野俾我食 食食食 係0甘食
冇0的新意


大宅

積分: 1182


29#
發表於 05-8-4 21:52 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

:-( 你地都好吖,起碼老公激嬲咗你地都會氹番吖~ 我老公激嬲我從來都唔會氹番我,最多當冇事咋! :tongue: :tongue:
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2008-02-15/oscar_fung.html


別墅

積分: 630


30#
發表於 05-8-4 23:04 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣氹你呀?分享下啦!

talkative 寫道:
會特然o係我後面攬住我,之後o係我耳邊唱我最鍾意既歌比我聽囉.

妳老公好浪漫


大宅

積分: 2974


31#
發表於 05-8-5 13:56 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣氹你呀?分享下啦!

佢有時會喺後面攬住叫我唔好嬲, 之後就錫我一啖, 但係臨走
嗰時, 會咬番我一啖...
不過佢多數都係唔氹, 同我講番嘢就當冇事o家啦!
2個寶貝~雅詠&灝泯


大宅

積分: 1182


32#
發表於 05-8-7 19:14 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣氹你呀?分享下啦!

如花媽咪 寫道:
[quote]
nganc9 寫道:
個衰佬唔會氹返我, 因為佢會覺得佢自己無錯, 錯嘅係我. :-( :-( :-(


me too, 仲要發番我老皮 [/quote]
:-( :-( 我老公都係咁架.d男人就係咁,成日都以為自己啱哂! :-( :tongue:
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2008-02-15/oscar_fung.html


大宅

積分: 1048


33#
發表於 05-8-8 00:52 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣氹你呀?分享下啦!

如果真係佢錯我無錯。。我老公會扮無事﹐訓一晚之後過黎錫一啖就當無事嫁啦。。。永遠唔講sorry 同唔會改過。。繼續瓣同一個錯。。

如果係我錯但佢話我得太過份﹐我會嬲唔理佢直到佢又用上面個方法去解決囉。。


禁止訪問

積分: 12931


34#
發表於 05-8-8 01:12 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12931


35#
發表於 05-8-8 01:15 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2015


36#
發表於 05-8-8 09:53 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

佢最叻咪走黎攬住我,問咩事
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


男爵府

積分: 6880


37#
發表於 05-8-10 18:39 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

我老公唔識氹人
佢連整嬲左個女都唔識氹
仲話整嬲左我
怎樣氹返我丫


侯爵府

積分: 24069


38#
發表於 05-8-29 17:12 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

最慘係整嬲左你佢都唔知..... 佢就若無其事, 你就滿懷心事.....

男人--- 好個時就係人,唔好個陣就係鬼


大宅

積分: 4205


39#
發表於 05-8-29 17:20 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

elf 寫道:
最慘係整嬲左你佢都唔知..... 佢就若無其事, 你就滿懷心事.....

男人--- 好個時就係人,唔好個陣就係鬼


我都贊成
晴晴藍藍小天地[img align=right]http://lilypie.com/pic/060814/rHZZ.jpg[/img]


男爵府

積分: 5359


40#
發表於 05-8-29 17:20 |只看該作者

Re: 老公激嬲你之後會怎樣

通常我會屈佢買野俾我, 俾D教訓佢, 等佢唔會咁容易激襯我呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo