跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11765

好媽媽勳章


21#
發表於 10-12-19 23:29 |只看該作者
好彩有驚無險,希望你囡囡早日出院,快高長大啦


大宅

積分: 3860


22#
發表於 10-12-19 23:33 |只看該作者
congratulation!! so happy to know some Jan MAMA gave birth la!


大宅

積分: 3494


23#
發表於 10-12-19 23:34 |只看該作者
母子平安,恭喜晒!!!


大宅

積分: 1061


24#
發表於 10-12-19 23:36 |只看該作者
恭喜晒~嘩,早咁多....俾我嚇鬼4,突然大量出血o既話....好好休息哦~


大宅

積分: 1570


25#
發表於 10-12-19 23:42 |只看該作者
恭喜晒妳呀 ^^

祝BB快高長大, 身體健健康康 !!!

各位1月媽媽, 一齊加油呀 ^^


大宅

積分: 4164

畀面勳章


26#
發表於 10-12-19 23:55 |只看該作者
恭喜晒....BB平安出世...

而家醫學咁好,BB好快就可以跟你返屋企架啦...


大宅

積分: 2336


27#
發表於 10-12-20 01:48 |只看該作者
嘩,原來已經有幾媽咪生咗喇!恭喜哂啊!得閑分享下相片,好好休息,坐個靚月!!


複式洋房

積分: 390


28#
發表於 10-12-20 04:46 |只看該作者
母女平安就好啦,恭喜丫!你依家落到床嗎?傷口痛唔痛丫?你要加油阿!
一月b開始陸續出世喇,搞到我心情愈來愈緊張添>v<


複式洋房

積分: 401


29#
發表於 10-12-20 08:47 |只看該作者
有驚無險~恭喜恭喜!!!


別墅

積分: 995


30#
發表於 10-12-20 09:40 |只看該作者
恭喜晒! 瑪麗都同我約咗下星期三開刀.我都係變咗12月媽媽.


男爵府

積分: 5191


31#
發表於 10-12-20 10:49 |只看該作者
估唔到早左成個月~
開始緊張TIM~ 可能下個係我~

祝BB身體健康, 快高長大!


子爵府

積分: 10177

好媽媽勳章


32#
發表於 10-12-20 11:24 |只看該作者
多謝各位呀 !
我今朝先拆尿喉同o岩o岩先食得固體, 所以未落地, 要先生過o黎先試下落地, 希望唔痛啦!
妹妹先入加護病房呀, 因為始34 週早產, 不過好彩佢都有5.5 磅, 唔算太輕. 但係心肺差o的, 照訓箱仔, 照心照肺等等. 仲要打抗生素. 佢應該要比我住多兩日, 不過都仲要睇未來兩日情況. 醫生話佢進步中, 希望佢真係乖o的, 努力食多o的, 追番o的日子啦http://www.facebook.com/home.php?#!/photo.php?fbid=1616554287110&set=a.1287079010434.2042575.1033933923&pid=31587697&id=1033933923
妹妹第一日開眼仔o個様


大宅

積分: 1130


33#
發表於 10-12-20 11:39 |只看該作者
恭喜哂, 母女平安就ok啦, 你休息多d啦.


大宅

積分: 1819


34#
發表於 10-12-20 11:50 |只看該作者
原帖由 pamelaywy 於 10-12-19 13:09 發表
原本 25/1 預產期, 點知尋晚突然大量出血, 要緊急開刀, 結果B囡係35 週前出世啦.... 真係好驚險呀!
醫生話我個胎盤裂咗, 所以大量出血 (同之前胎盤偏低有關)...
而家BB 都算OK, 但係心肺弱O的, 要住加護病房....
各 ...


好驚險呀..好在一切無事...


男爵府

積分: 5197


35#
發表於 10-12-20 18:21 |只看該作者
恭喜哂,希望B女同你都可以趕得切出院過聖誕!


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


36#
發表於 10-12-20 18:45 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 10-12-19 14:36 發表
兩邊點同你照ga?
我係政府照時...因為bb個頭遮住
佢地要用人手推起bb個頭...
等可以照得清楚d
但..我私家果個..鬼得閒咁幫我照咩
話bb個頭遮住...就咁睇...個胎盤無升到law

但我要係政府生..佢又照得咁詳細..
所以 ...


反而私家醫生照得好細心呀, 慢慢同我睇, 我個case現在係小B個頭位置不正, 面向出, 又俾個胎盤遮了一半, 佢話咁架情況會難生D
至於政府, 我係分別在20wks同24wks出過血入左醫院住2日1夜, 當時我個胎盤係完全蓋住子宮頸內, 所以佢地先安排我上星期35wks再照, 果日醫生只係照左一陣, 問我有無出過血, 我話有, 不過唔知關唔關食左木瓜糖水事, 後來佢無其他野同我講, 問我有無問題問佢, 我當時都唔知要問佢咩, 我先生就問佢胎盤有無低啦, 佢話無問題喎!所以我就無其他野問就走啦~

跟著上到嚟睇吓其他媽媽分享,原來我唔記得問吓掉左頭未呀, size跟唔跟得上呀之類, 咁我咪過多幾日再約法國醫再check, 我一向兩邊睇啦......點知comment完係咁架情況, 我都唔知點算好啦(而家咁遲都book唔到開刀架啦), 所以我都好驚突然出血, 緊急開刀呀!!


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 10-12-20 21:04 |只看該作者
TMH..好緊張GA...
我本來星期一照完...係姑娘照GE
佢話我胎盤前置
咁我跟住係返另一邊做產檢嘛
個姑娘知我擔心..
亦都覺得我個CASE..如果要入院都係下個星期
所以佢地好快就安排同一個星期再搵醫生去照
其實當時佢地都知我曾經出過血入院GA
仲有埋U/S相做証..一次話低..一次話高
但個醫生都好有耐性再幫我照多幾次
最後佢拎最短距離果張..都話夠順產
只係擔心我出過血有問題O者
至於我問佢...如果BB塊面向天..
係咪一定要開刀? 佢話唔一定
佢話每個CASE..都要睇臨床決定
家陣講唔埋喎...叫我放鬆心情
佢地好NICE呀
我諗如果你個B未掉頭
佢地無理由唔出聲掛?
同埋....如果你係有問題..
政府都會幫你開刀GE..
但手勢就....因人而異喇mouth:
原帖由 capricornbb 於 10-12-20 18:45 發表


反而私家醫生照得好細心呀, 慢慢同我睇, 我個case現在係小B個頭位置不正, 面向出, 又俾個胎盤遮了一半, 佢話咁架情況會難生D
至於政府, 我係分別在20wks同24wks出過血入左醫院住2日1夜, 當時我個胎盤係完全蓋住子 ...


子爵府

積分: 10177

好媽媽勳章


38#
發表於 10-12-21 12:31 |只看該作者
謝謝各位的祝福
今朝終於第一次抱到早產的妹妹, 她心臟的雜聲少了, 照過心臟顯示沒大問題, 今朝開始不供氧氣, 可以自己呼吸同離開加護病房... 所以終於可以第一次餵她食奶.
但明天是否能夠跟我出院仍是未知之數..... 希望這二十四小時內妹妹進步多一些.
大家都要加油呀 ! 我終於過咗有驚無險的一關啦!


大宅

積分: 1819


39#
發表於 10-12-21 14:05 |只看該作者
原帖由 pamelaywy 於 10-12-21 12:31 發表
謝謝各位的祝福
今朝終於第一次抱到早產的妹妹, 她心臟的雜聲少了, 照過心臟顯示沒大問題, 今朝開始不供氧氣, 可以自己呼吸同離開加護病房... 所以終於可以第一次餵她食奶.
但明天是否能夠跟我出院仍是未知之數..... ...


恭喜你...希望妹妹聽日可同你一齊出院la....過一個開心又快樂ga x'mas


複式洋房

積分: 395


40#
發表於 10-12-21 14:24 |只看該作者
原帖由 pamelaywy 於 10-12-19 13:09 發表
原本 25/1 預產期, 點知尋晚突然大量出血, 要緊急開刀, 結果B囡係35 週前出世啦.... 真係好驚險呀!
醫生話我個胎盤裂咗, 所以大量出血 (同之前胎盤偏低有關)...
而家BB 都算OK, 但係心肺弱O的, 要住加護病房....
各 ...


恭喜哂!最重要是大小平安,現在醫學先進同營養豐富,BB個心肺好快就會壯架啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo