原帖由 seaheart88 於 11-2-27 09:29 發表
個5k , 根本唔能夠叫做養呀媽 .... 一來樓主應該同99同住 , 二來根本係欠債還錢 , 2.5k 係債 , 2.5k 當租樓都要啦 ... 其實無養到99 ....
當日囉得 3萬8 比樓主做禮金.... 預左要還啦 , 而且個個月 2.5k ... 都好快還晒 , 之後就會多番2.5k 每個月... 斷估樓主都唔會比番多d所謂"家用" 比99 ...但繼續維持1家3口 2.5k "家用"99 <其實出去連套房未計燈油火蠟都唔得啦>
所以我覺得樓主老公已盡力 , 見佢計條數 , 個老公根本連閒錢都無 , 緊係咩都嫌貴啦... 但樓主就咩都話比好d bb
... 奶粉, n 班 , 其實樓主自己堅持要等bb幼稚園先找工 , 但又想比好d ... 又話體諒老公賺得錢少.... 其實好矛盾 ... 男人係有責任養家 , 但女人都要睇送食飯 , 唔係個個都有資格做 全職mama . 都要經濟許可先得... 唔係盞嘈 . 傷感情 .