立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 19895
原帖由 sleep 於 2011-3-15 21:18 發表 我剛剛係m 記見到 剩返 雀x 同 克o 有貨.. 咩都賣哂.. 你係就快d 明天買多幾個啦
大宅
積分: 3317
原帖由 sleep 於 2011-3-15 21:37 發表 佢2歲其實飲咩都得架啦 冇便便 比多d 水佢飲 因為熱氣 仲有就係食生果
積分: 15770
原帖由 ditochan 於 11-3-15 21:39 發表 有呀放心,基本上佢只怕冇得食,4月5號你會見到佢架啦,不過你需要擔心既係,佢會要你抱抱會拖住你,因為佢逢人跟
原帖由 酸棗仁 於 2011-3-15 22:21 發表 依, 今次有冇打錯字呢? hehe
積分: 1422
珍珠宮
積分: 47032
原帖由 ditochan 於 11-3-15 21:24 發表 雀x唔得呀,佢飲完冇便便,克寧我未試過,我聽日出去都會買罐試下既,因為佢飲緊澳洲雪印思敏傑,今日係我爸見粉嶺仲有即刻買埋最後2罐頂住先,黎緊我都會繼續努力有就狂入貨啦 ...
原帖由 maymay.choi 於 2011-3-16 07:23 發表 其实,你可以看看你仔饮开嘅奶粉有无得入会,我呀细饮安婴儿入了会,SO,我暂时不用烦呢件事。 而且,我同屋企附近一家药房打好关系了,有需要他们会留给我一两罐应急的。 ...
原帖由 sukkiu 於 2011-3-16 09:11 發表 我囡細時飲雀x都無便便,克x就無問題,話時話,你不如試下逐少開稀d少少,慳d使.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy