單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


21#
發表於 11-3-15 21:24 |只看該作者
原帖由 sleep 於 2011-3-15 21:18 發表
我剛剛係m 記見到
剩返 雀x 同 克o 有貨..
咩都賣哂..
你係就快d 明天買多幾個啦


雀x唔得呀,佢飲完冇便便,克寧我未試過,我聽日出去都會買罐試下既,因為佢飲緊澳洲雪印思敏傑,今日係我爸見粉嶺仲有即刻買埋最後2罐頂住先,黎緊我都會繼續努力有就狂入貨啦


大宅

積分: 3317


22#
發表於 11-3-15 21:37 |只看該作者
佢2歲其實飲咩都得架啦
冇便便
比多d 水佢飲
因為熱氣
仲有就係食生果


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


23#
發表於 11-3-15 21:39 |只看該作者
原帖由 sleep 於 2011-3-15 21:37 發表
佢2歲其實飲咩都得架啦
冇便便
比多d 水佢飲
因為熱氣
仲有就係食生果


有呀放心,基本上佢只怕冇得食,4月5號你會見到佢架啦,不過你需要擔心既係,佢會要你抱抱會拖住你,因為佢逢人跟


伯爵府

積分: 15770


24#
發表於 11-3-15 22:21 |只看該作者
原帖由 ditochan 於 11-3-15 21:39 發表


有呀放心,基本上佢只怕冇得食,4月5號你會見到佢架啦,不過你需要擔心既係,會要你抱抱會拖住你,因為逢人跟


依, 今次有冇打錯字呢? hehe

緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


25#
發表於 11-3-15 22:26 |只看該作者
原帖由 酸棗仁 於 2011-3-15 22:21 發表


依, 今次有冇打錯字呢? hehe


今次冇啦個佢字代表我個仔,佢唔怕人,個個都跟既


大宅

積分: 1422


26#
發表於 11-3-16 07:23 |只看該作者
其实,你可以看看你仔饮开嘅奶粉有无得入会,我呀细饮安婴儿入了会,SO,我暂时不用烦呢件事。
而且,我同屋企附近一家药房打好关系了,有需要他们会留给我一两罐应急的。


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 11-3-16 09:11 |只看該作者
原帖由 ditochan 於 11-3-15 21:24 發表


雀x唔得呀,佢飲完冇便便,克寧我未試過,我聽日出去都會買罐試下既,因為佢飲緊澳洲雪印思敏傑,今日係我爸見粉嶺仲有即刻買埋最後2罐頂住先,黎緊我都會繼續努力有就狂入貨啦 ...
我囡細時飲雀x都無便便,克x就無問題,話時話,你不如試下逐少開稀d少少,慳d使.


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


28#
發表於 11-3-16 09:15 |只看該作者
原帖由 maymay.choi 於 2011-3-16 07:23 發表
其实,你可以看看你仔饮开嘅奶粉有无得入会,我呀细饮安婴儿入了会,SO,我暂时不用烦呢件事。
而且,我同屋企附近一家药房打好关系了,有需要他们会留给我一两罐应急的。 ...


其實我有入奶粉會架,不過唔係成日有電郵可以買奶粉,因為佢地買奶粉係經惠康送貨既,藥房其實我有間相熟既,不過咁岩我想買既時候佢地賣晒未返貨所以比較苦惱,我都有叫佢地返貨打比我,佢地知道我次次只係買1-2罐,我唔會買咁多,因為佢地得6罐qouta,如果我買晒,其他小朋友冇得買,而且個老闆娘次次見到我個仔都撩佢玩既,好彩琴日公公買到奶粉比我頂住先


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


29#
發表於 11-3-16 09:17 |只看該作者
原帖由 sukkiu 於 2011-3-16 09:11 發表
我囡細時飲雀x都無便便,克x就無問題,話時話,你不如試下逐少開稀d少少,慳d使.


因為個衰仔而家其實食9安奶,佢食完係唔夠喉,要再加食餅架,開希我就唔會啦,因為始終係跟番個奶粉指示,1安水1殼奶粉,如果溝希左佢仲快餓所以黎緊我都會比佢試克寧架啦,雀x佢又係飲到好熱氣冇便便

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo