跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


21#
發表於 11-3-28 17:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


22#
發表於 11-3-28 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


23#
發表於 11-3-28 17:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2601


24#
發表於 11-3-28 22:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5515


25#
發表於 11-3-29 09:20 |只看該作者
本帖最後由 wishwong 於 11-3-29 09:21 編輯
liufreedom 發表於 11-3-27 22:43
我住翠怡...好多時都行去青衣城, 不過真係多人多到呢....極不想等囉, 不過我都係多數SAT SUN先過去, 有時食 ...


阿拉上菜好快... 不過要等位架WOR... 你可以之前打電話訂位...
有KING PARROT卡仲有85折...


禁止訪問

積分: 2601


26#
發表於 11-3-29 11:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6747


27#
發表於 11-3-29 14:18 |只看該作者
阿拉good good 


禁止訪問

積分: 2601


28#
發表於 11-3-29 17:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


29#
發表於 11-3-29 23:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5515


30#
發表於 11-3-30 13:36 |只看該作者
lolokei 發表於 11-3-29 23:21
有SET都覺得唔抵,散叫仲好.
BTW,點申請張卡?

你打KING PARROT SEARCH佢地WEBSITE... 應該有FORM可以填
但佢地係MEMBERSHIP 1年咁JOIN.. $980/YEAR.. JOIN左會有 $600 CASH COUPON送... 4張$100任用... 4張$50..每$200用一張

仲有一本COUPON書送...每間食肆會有一張FREE 既COUPON食... 另外有一張送一枝WINE既COUPON... O係是但一間旗下既RESTAURANT就可以換

其實要真係去D餐廳食先有JETSO... 堂食張卡可以儲分...換野食或者當CASH用... 青衣城除左阿拉外...仲有I THAI都係佢個GROUP..對我黎講點都有SO... 因為佢地COUPON送既野食ORDER都OVER$ 50-$90...


禁止訪問

積分: 2601


31#
發表於 11-3-31 10:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


32#
發表於 11-4-1 14:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


33#
發表於 11-4-1 15:23 |只看該作者
回覆 lolokei 的帖子

clubhouse唔啱爬爬下既bb玩,因為好多小朋友走嚟走去,好危險.

你去丞丞轉果邊,個邊多1歲以下既bb玩!


男爵府

積分: 5515


34#
發表於 11-4-1 16:12 |只看該作者
lolokei 發表於 11-4-1 14:33
回覆 wishwong 的帖子

唔該哂!等我睇睇先~你BABY幾大呀?有冇興趣落CLUBHOUSE玩 ...

亞仔而家15個幾月大...
我亞媽成日都有帶佢落CLUBHOUSE玩架...
我要番工...夜晚或者WEEKEND先有機會落去..
你小朋友又幾大呢?? 我地可能見過都唔定WOR~~


男爵府

積分: 5515


35#
發表於 11-4-1 16:17 |只看該作者
cacathepanda 發表於 11-4-1 15:23
回覆 lolokei 的帖子

clubhouse唔啱爬爬下既bb玩,因為好多小朋友走嚟走去,好危險.

其實真係要睇咩時段落去架...
我亞媽通常係趁幼稚園未放學既時間去.... D會走會跑既小朋友未玩時去玩... 太多人就真係要避一避~~


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


36#
發表於 11-4-2 00:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


37#
發表於 11-4-2 00:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9754


38#
發表於 11-4-2 22:17 |只看該作者
不如大家搵晚一齊約埋落CLUBHOUSE ~ 我8點半便可以到會所. 看來我囡囡最大兩歲9個月


男爵府

積分: 9754


39#
發表於 11-4-2 22:17 |只看該作者
不如大家搵晚一齊約埋落CLUBHOUSE ~ 我8點半便可以到會所. 看來我囡囡最大兩歲9個月


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


40#
發表於 11-4-4 09:23 |只看該作者
lolokei 發表於 11-4-2 00:36
回覆 cacathepanda 的帖子

你都係住樓上?你指訪度"TUMTUM"轉?

係呀,係氹氹轉! 阿囝由幾個月開始係氹氹轉果樹曬太陽睇人玩,之後學行,落地玩,都係果樹,因為始終係室外,空氣流通,唔怕有咁多病,到14-15個月先轉左去玩sir滑梯.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo