跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


1#
發表於 11-3-21 00:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


2#
發表於 11-3-21 12:32 |只看該作者
原帖由 lolokei 於 11-3-21 00:53 發表
最近唔知係咪MTR加左好多租,見有唔少鋪頭都關門大吉 依家冇野好食,都唔知食咩好


以前就算開齊咁多間鋪,都要6點鐘去到先有得食,而家咁環境都唔知要等幾耐至有位lu~


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


3#
發表於 11-3-21 12:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4879

認識瑞士牛牛第一回 睛靈勳章


4#
發表於 11-3-22 10:08 |只看該作者
係呀!pizza hut呢啲大型既都走埋,都唔知青衣城想點?佢想變為高檔商場,遲啲只有貴格唔飽既野食,稍為平啲既都冇晒囉...


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


5#
發表於 11-3-22 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


6#
發表於 11-3-23 11:21 |只看該作者
原帖由 lolokei 於 11-3-22 14:53 發表
之不過係財團角度又咁諗,唔加你租就真係笨喇 好想佢冇左粵翠軒俾返間翠園.或者美心食俯都好丫 話時話,無聊嘅我喺pizzhut last day嗰日我夜晚去左食,不過後尾諗返外賣仲好.等位等到丫~ ...


好想佢開間牛肉飯係樹law~


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


7#
發表於 11-3-23 11:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


8#
發表於 11-3-23 12:05 |只看該作者
原帖由 lolokei 於 11-3-21 12:40 發表
尋晚2個去左別府等左4,5個字左右啦!UCC仲誇張呀!


好似別府係少d人去食咁嫁!


珍珠宮

積分: 32869


9#
發表於 11-3-23 13:45 |只看該作者
原帖由 cacathepanda 於 11-3-23 11:21 發表


好想佢開間牛肉飯係樹law~


贊成~~


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


10#
發表於 11-3-23 22:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49916


11#
發表於 11-3-24 01:17 |只看該作者
我很久沒在青衣城食飯了,近近地食只想方便,經濟,如果貴嘅,我不如出出面食,仲多選擇.


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


12#
發表於 11-3-24 09:56 |只看該作者
原帖由 lolokei 於 11-3-23 22:32 發表
你地多唔多去青衣城食野?


多嫁,尤其是有左bb之後,唔會去遠既地方,一係去青衣城一係去長發,都係食d平平地既野,壽司只會平日夜晚去食,星期六日,一定冇可能食到,coffee同日本面我同c6都唔鐘意食,真係可以揀既真係冇幾多間lu~


男爵府

積分: 5515


13#
發表於 11-3-24 11:37 |只看該作者
成日食...因為住O係樓上..大家知唔知會有D咩新野食??


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


14#
發表於 11-3-24 22:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


15#
發表於 11-3-25 13:18 |只看該作者
PIZZA HUT 個位見到寫開小籠包.


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


16#
發表於 11-3-25 15:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9754


17#
發表於 11-3-25 22:44 |只看該作者
我都係住係樓上... 食得比較多係池記, 阿拉廚房(食到厭). 別府超多人. 6點便要落去
有時.坐VAN 仔去魚景新城, 食下FOOD COURT (順左去T反反城). 然後打的回家.
以前,海欣有間食素..(換左老闆後, 唔好食). 又以前..泳池有間餐廳仔.. 近兩個月,質素麻麻...
扒王之王.. 唔LIKE. 百幾元既扒, 要飯.(要加$$). 我寧願去藍X灣食百幾元BUFFET. 起碼可以食多D沙津..+ 雪榚./


禁止訪問

積分: 3860

陪月勳章


18#
發表於 11-3-26 23:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9754


19#
發表於 11-3-27 22:13 |只看該作者
我囡囡兩歲9個月. 你的小朋友?
平時,坐409 去荃灣. 順便買'酸菜/咸菜' 和一些麵. 然後一家三口行去魚景. 今日又去魚景. 不過坐MTR. 係魚景..食PIZZA HUT. 玩波波池. TOYS.. 6點玩到8點九. 然後打的回家. $35左右. 9點返到屋企, 阿囡9點半食完奶奶. 便ZZZ.. 非常充實.
原帖由 lolokei 於 11-3-26 23:46 發表
原來都有BK媽媽住樓上,有機會可以出黎見下面呀!成日都想個仔識下D小朋友,不過太遠嘅又冇帶佢去玩下.
我都食過泳池0個間,我覺得好難食,食過一次以後都冇再去.池記我都食到厭,仲要依家好貴> ...


禁止訪問

積分: 2601


20#
發表於 11-3-27 22:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo