夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7708


21#
發表於 11-5-10 01:49 |只看該作者
建議樓主揸返住條數,因為BB洗費愈來愈多,你C6咁衰,第日有排煩!

點評

onon2000  我唔想成日為錢同佢嘈,點知我唔計,人哋都同我計  發表於 11-5-11 10:15
ginnyhkc  agreed  發表於 11-5-10 16:38


侯爵府

積分: 23064


22#
發表於 11-5-10 01:51 |只看該作者
其實你比佢的家用係用在甚麼項目上, 是供樓嗎? 但係我見你的家庭小朋友開支都係你出的, 咁你比家用佢係要嚟做乜架?

點評

onon2000  我哋租屋住同要畀保姆費,我畀的家用係負責返屋租 / 水電 / 保姆費的一半,而且個數係超過一半的  發表於 11-5-11 10:17


子爵府

積分: 10647

畀面勳章


23#
發表於 11-5-10 02:21 |只看該作者
我係錢方面係一個好保守的人 (因為都俾男人呃過)

我覺得如果個男人要問你攞錢....(當然死人冧樓另計), 呢D男人要唔要都罷!!!!! 男人係負責養家架嘛! 邊有理由要女人負責埋! 咁D家務呢??湊仔呢??? 係咪一人一半做先!!!!!!! 佢識收埋自己D錢問你拎, 真係俾著我, 我自己帶埋個小朋友走算!!!! 反正都係自己養開架啦!!!!

(以前有朋友同我講, 佢識過一個男朋友, 拍左第四日拖就話借百幾炆要黎交電話費, 佢唔借之餘仲即飛左個男仔~ 咁多年事實係証明, 果個男人真係冇咩前途)

點評

onon2000  我嫁畀佢時已經知佢無錢,我預咗公一份婆一份捱的,點知佢係咁  發表於 11-5-11 10:18


侯爵府

積分: 21269


24#
發表於 11-5-10 02:33 |只看該作者
如果老公成日同我根根計較又真係好無引. 樓主, 睇緊d條數啦, 為呢種男人咒自己? 唔值囉. :;pppp:

點評

onon2000  做得夫妻,吓吓斤斤計較真係好心酸  發表於 11-5-11 10:19


別墅

積分: 622


25#
發表於 11-5-10 03:35 |只看該作者
睇佢吾起!!!!!!!!!!!!!!!!


珍珠宮

積分: 45570

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 11-5-10 09:48 |只看該作者
咁自私嘎男人.連家用都要同老婆計..你有時自己都要企硬d..女人無錢好無安全感嘎..

點評

onon2000  為頭家邊個畀多畀少唔係問題,問題係佢的態度同出發點  發表於 11-5-11 10:20
我的生命由我主宰.


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 11-5-10 10:03 |只看該作者
錢雖然唔係萬能
但有小朋友無錢就萬萬不能
一個女人仲要顧住自己仔女
點可以比錢男人渣手?
就字面睇覺得你老公好衰
根本佢立定心場要吞晒你D錢
到佢有咩E郁時你點算?
呢D男人咩都做得出
你要好好為自己同個囡打算囉

點評

onon2000  就係因為為咗亞囡,所以先唔同佢計,我只係覺得錢夠用就好了,無諗過佢咁衰  發表於 11-5-11 10:21


水晶宮

積分: 64539

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 玩具勳章 冬日勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 11-5-10 10:07 |只看該作者
2公婆要咁計,真係好心淡

點評

onon2000  真係好心淡,我咁為頭家,佢仲咁對我,我都唔知點解佢會咁  發表於 11-5-11 10:22


侯爵府

積分: 20685


29#
發表於 11-5-10 11:35 |只看該作者
你c6 真係極品, 咁既男人你都嫁得, 只當你唔好彩, 但現實歸現實, 對付呢d 咁既人, 要有好計較既心, 乜野都要同佢計, 同埋你唔好講咁多自己錢銀既野俾佢知 ~

點評

heidys  咁樣真係幾累的...  發表於 11-5-11 13:07
onon2000  拍拖時唔係咁的,知我就唔會嫁  發表於 11-5-11 10:23


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


30#
發表於 11-5-10 11:46 |只看該作者
我真係接受吾到D呢男人mouth:做朋友都吾會

點評

onon2000  拍拖時唔係咁的  發表於 11-5-11 10:23
朗朗咪咪  me 2  發表於 11-5-10 17:27


伯爵府

積分: 19582


31#
發表於 11-5-10 13:24 |只看該作者
乜你地唔係搞緊離婚咩..........

點評

onon2000  佢無話同我離婚,係我想同佢離婚,佢同佢屋企人都咁衰,真係唔知點同佢相處  發表於 11-5-11 10:24


男爵府

積分: 6082


32#
發表於 11-5-10 14:15 |只看該作者
我以前做Bank,可以供平樓,所以份人工供曬,c6會俾番我再加少少家用,我著uniform,少買衫,所以次次要買都係佢俾錢,我係佢老婆,就我$多d都係我自己的,老公養老婆,全包宴,天公地道,唔明點解俾佢,吾夠米做多份工囉!我Ma話我老豆年青時做3份工請個part-time洗衫,唔駛Ma出來工作,淨湊仔,放假老豆湊,俾Ma返外家,而冢d男人咁衰,咁無guts?樓主要想想辨法keep$,小朋友大d駛好多架!

點評

onon2000  我老爺都係好顧家,錢錢畀晒99,99就係發錢寒,教到個仔都係咁,由第一日開始我已經信錯呢兩母子,財政畀c6管,c6話結婚同滿月洗咗幾萬要畀返99  發表於 11-5-11 10:27
朗朗咪咪  妳爸爸真係一個好男人;lee個世上沒有幾多個.  發表於 11-5-10 17:31
penpenvivi  我媽咪都係KEEP哂提款咭,所以我老豆發完脾氣都死死地返屋企,到而家都係一條心,無曳曳咖!  發表於 11-5-10 17:14


大宅

積分: 1143


33#
發表於 11-5-10 16:09 |只看該作者
樓主努力呀!! 你要好好保護自己同個囡, 唔係第日好似我咁俾人覺得我縱個c6洗$$, 到而家自己頂唔住想離婚但煩要份身家俾佢....

點評

onon2000  c6話笑話離婚唔畀個囡跟我,仲要同我畀膳養費,我無身家,但佢想溶咗我外家畀我d金器,我唔畀,佢又話我不善理財,唔識高價賣金  發表於 11-5-11 10:29


禁止訪問

積分: 9945

畀面勳章 大廚勳章


34#
發表於 11-5-10 16:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 46


35#
發表於 11-5-10 16:42 |只看該作者
錢都係留喺自己度安全D,以後死都話"無"就得

點評

onon2000  以後就算佢死人冚樓,叫佢問朋友借,我一定唔會再借畀佢,佢有問親我都係有借無還,佢咁對我,我唔可以唔同佢斤斤計較  發表於 11-5-11 10:34


男爵府

積分: 8684

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


36#
發表於 11-5-10 16:49 |只看該作者
呢D男人真係好核突...男人係養家,俾老婆有安全感....
你都係自己管番D錢,你老公當你提款機....


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 11-5-10 17:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


38#
發表於 11-5-10 17:30 |只看該作者
你個極品C6真係CHEAP到冇朋友....有時我C6冇攞錢問我借..都好快比返我同埋會比多...好難想像男人老九日日問老婆攞錢...真係樣衰到爆:;pppp:你要好好KEEP返錢咪特過佢手呀...
呀媽教落: 女人洗男人錢係應份...C6 D 錢係自己嘅..自己 D 錢都係自己嘅...係咁唔公平架啦..鬼叫你係男人呀~

點評

onon2000  我爸爸都係咁講,但亦好明白係香港真係好難一個人搵三個人食,而且我嫁佢都預咗要捱,但佢對我唔好又淨係識同我講錢,真係好心酸  發表於 11-5-11 10:37


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


39#
發表於 11-5-10 17:36 |只看該作者
唔好咒自己啦.....

依d男人真係不知所謂

點評

onon2000  因為我怕自己又再被騙,我係好易心軟  發表於 11-5-11 10:40


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


40#
發表於 11-5-11 01:04 |只看該作者
你老公pk就一定, 但你都唔好咒自己呀, 如果touchwood你有咩事, 你女女點算呢?
堅強d, 總之以後企硬唔好做黃大仙(有求必應)咁就ok, 一定要keep住自己搵既錢傍身

點評

onon2000  死咗乜都唔洗諗,佢唔會衰到對個囡唔好,只係佢現在乜都指意我啫  發表於 11-5-11 10:41

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo