自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


21#
發表於 11-6-19 14:16 |只看該作者
老馮要車呀,睬佢地都傻,我都係做大,唔自己去就咪去


寶石宮

積分: 281776


22#
發表於 11-6-19 14:24 |只看該作者
唔揸咪唔揸囉, 家陣要佢哋同意咩


禁止訪問

積分: 67524


23#
發表於 11-6-19 14:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


24#
發表於 11-6-19 14:26 |只看該作者
我地都係揸車,接出去一定唔會,話唔夠時間(有野做,遲收工,隨你講之MA),回程順路都可以送返屋企,但假期仲要老銅真係唔揸,PARKING都夠搭的,仲慳到時間.


大宅

積分: 4524


25#
發表於 11-6-19 14:38 |只看該作者
我啱啱同你掉轉..我同老公成日話車埋屋企人一齊去啦...
反而我屋企話:唔好啦..搭車仲好啦..你估D油唔駛錢咩..
我地話: 都唔差好多姐..順路嘛...(其實唔順o既)

你地不如換車,,換架二個位or mini car..

點評

pugbb  你屋企人錫你,無咁自私,so nice~  發表於 11-6-19 15:28


珍珠宮

積分: 49485


26#
發表於 11-6-19 14:46 |只看該作者
好自私唧佢地... 叫佢地去就去唔去就算囉...
有車唔一定要揸,揸又唔一定要接埋佢地唧.
就算接..都有說話聽既,比我一定唔會接囉..去就去 唔去就算...

點評

karkar39  agree  發表於 11-6-20 18:38
180  agree  發表於 11-6-20 18:00


翡翠宮

積分: 86053

好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 11-6-19 14:57 |只看該作者
旺的地方真係唔好渣車

試過一次同舊同學在銅鑼灣飲茶,我地都飲都參唔多,可以比錢走

但渣車個同學2個幾鐘都找唔到車位,佢幾無耐


伯爵府

積分: 15877


28#
發表於 11-6-19 15:10 |只看該作者
有陣時d野做好人開左頭, 就返唔倒轉頭, 唔做一次好人, 就好似犯下彌天大罪咁, 真係好煩, 樓主, 除左鄧你慘, 我都唔知講乜好.

點評

pugbb  u'r right~屋企人都會咁.所以想屋企和諧.大家都要盡D責任.唔好一個人做哂~  發表於 11-6-19 16:11


珍珠宮

積分: 45644

馬年勳章


29#
發表於 11-6-19 15:16 |只看該作者
原來重有咁多明白事理嘅人.

細佬住九龍灣, 細妹住紅磡, 我住何文田.

有次喺細佬屋企樓下食飯,我話接埋亞妹去,細佬話:接乜鬼吖, 搭的士5分鐘就到,叫佢自己搭車啦.麻鬼煩.

有次喺土瓜灣我話接埋細佬去,亞妹話:接乜鬼吖, 搭的士5分鐘就到,叫佢自己搭車啦.使得幾多錢.

死未?:;pppp:

點評

180  咁你細佬同妹都有問題喎...  發表於 11-6-20 18:01
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


男爵府

積分: 9994


30#
發表於 11-6-19 15:30 |只看該作者

回覆:一家人的對話:......

你兩公婆會飲啤酒嗎?飲既話未吾冼揸車出泥囉!




珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


31#
發表於 11-6-19 15:55 |只看該作者
worthy 發表於 11-6-19 13:11
我都想話架車壞咗,但無理由咁啱次次都壞。

去佢地屋企接,我一定要開車打俾佢地,講定幾多分鐘到,如果中 ...

可能佢地唔明白揸車既煩惱,唔係到到都可以停車等人既麻,一俾人趕,就又唔知兜去邊先返到來,一係你借架車俾佢地揸一排,當然如果抄牌、扣分唔關你事,俾佢地體檢係做車主既煩惱,到時或者佢地唔會咁多嘢講呢。


伯爵府

積分: 16067


32#
發表於 11-6-19 17:01 |只看該作者
我地同屋企人食飯聚會時,c6好多時都要做c機架!我有時都覺得麻煩架!
佢又冇咩所謂嘅!不過一定唔好要佢等囉!
自從生咗ar女就小兜咗人lu,因為多咗佢我地啲時間好難就,
同埋佢又冇耐性,成日等到發皮四或者瞓咗架!


男爵府

積分: 6071


33#
發表於 11-6-19 17:11 |只看該作者
6_C_9 發表於 11-6-19 14:38
我啱啱同你掉轉..我同老公成日話車埋屋企人一齊去啦...
反而我屋企話:唔好啦..搭車仲好啦..你估D油唔駛錢咩 ...

我d屋企人都好怕會麻煩到人, 反而我同老公成日話車埋佢哋, 想一齊去......


大宅

積分: 1578


34#
發表於 11-6-19 17:37 |只看該作者
我屋企得二姐夫有車 仲要係5人車 唔會坐得哂全家人 一家人出黎食飯 去個轉大部份都各自去 有時會過去接埋媽咪 走個時 我都會話各自走 但二家組一定會話車媽咪返屋企 咁佢會要求二組夫先車媽咪同大家姐同佢個仔返去先 二家人寧願同個女同工人係條剩同等或者自己搭的士返去 二姐夫又話無問題 反而我成日都叫佢唔好咁麻煩車黎車去各自搭車走就得啦 佢話一家人唔洗咁計較


公爵府

積分: 25889

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 11-6-19 17:57 |只看該作者

回覆:一家人的對話:......

樓主好人寵壞咗佢地,
細佬妹又老奉咗,
既然大家各主出發,係酒樓等唔好啋佢地啦!
你對佢地仁慈,等如對自己殘忍





伯爵府

積分: 16849


36#
發表於 11-6-19 18:01 |只看該作者
嘩!若換轉是我,我會好嬲和傷心,有車並不代表要有責任管接管送,搭的士都要俾錢兼要說唔該司機啦,他們都頗自我中心,只方便自己,又取盡着數,再嚕嘈我会轉架2人跑車,我係小家,不及你們大方,反建議他們揸16座位小型旅巴,方便親朋戚友街方鄰里出入,免費義載,我就向你寫个服字,掉轉叫你們做阿哥或阿姊又點話


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


37#
發表於 11-6-19 18:10 |只看該作者
身同感受,我老公屋企又係差唔多,好似人地揸車唔駛錢噤,99仲要怪老公唔行西隧好塞車


公爵府

積分: 28457

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 11-6-19 18:21 |只看該作者
細佬妹太自私了…………下次call2部的士去食飯,5洗下下去咁遠酒樓ge,,,,,揾間冇錦遠的士去,食完咪各自活動囉!!!!!


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


39#
發表於 11-6-19 18:35 |只看該作者
ask them to meet at restaurant, u had a car but dont mean need to pick them


侯爵府

積分: 24145


40#
發表於 11-6-19 18:46 |只看該作者

回覆:一家人的對話:......

去銅鑼灣和旺角我一定吾會駕車。其實有時我屋企人都好似老馮咁,我老媽仲叫我老公送湯去我妹屋企,直頭以為我老公係速遞,老公吾好意思開口推,唯有我地做醜人




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo