興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32869


21#
發表於 11-6-29 11:20 |只看該作者
本帖最後由 mianyang_99 於 11-6-29 11:24 編輯

Karen...CALLING CALLING, Sorry, 唔記得同你講, pinky叫我同你講, 試下寫信去TT啦, 佢都係好努力咁KEEP住寫左個半月咋...你都試下啦~~


係呀, 值得一試, 而家各校大執位, 唔試點知得唔得~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


22#
發表於 11-6-29 11:31 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-29 10:36
YES...最欣賞係佢仲事後檢討添~~
仲承認職員有失職,讚~~

點評

mianyang_99  CAROL, 你SAT長周定短周呀???  發表於 11-6-29 11:44
mianyang_99  同意~~  發表於 11-6-29 11:43


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


23#
發表於 11-6-29 12:18 |只看該作者
mianyang_99 CAROL, 你SAT長周定短周呀??? 發表於 2 分鐘前

長週~~


珍珠宮

積分: 32869


24#
發表於 11-6-29 12:24 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-6-29 12:18
mianyang_99 CAROL, 你SAT長周定短周呀??? 發表於 2 分鐘前

長週~~ ...

唔好喊啦....返工煲劇開心下LOR~~


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


25#
發表於 11-6-29 13:13 |只看該作者
出面d雨時大時細

點評

mianyang_99  我呢邊都係...而家好似冇雨啦~~  發表於 11-6-29 13:15


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


26#
發表於 11-6-29 13:15 |只看該作者
阿c, 你上次話出街買d袋定紙既野比rachel vivi用架, 想問係d咩黎


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


27#
發表於 11-6-29 13:17 |只看該作者
mianyang_99 我呢邊都係...而家好似冇雨啦~~ 發表於 53 秒前

呢樹個天黑哂, 我都唔敢去行街


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 11-6-29 13:21 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-29 11:20
Karen...CALLING CALLING, Sorry, 唔記得同你講, pinky叫我同你講, 試下寫信去TT啦, 佢都係好努力咁KEEP住 ...
你個死野.. 宜家先講.. 好在pinky 收到offer . .already sms me


珍珠宮

積分: 32869


29#
發表於 11-6-29 13:21 |只看該作者
chichibb 發表於 11-6-29 13:17
mianyang_99 我呢邊都係...而家好似冇雨啦~~ 發表於 53 秒前

呢樹個天黑哂, 我都唔敢去行街 ...

剛剛望出去....呢頭又係烏天黑地~~

點評

fre124124  heavy raining in my office  發表於 11-6-29 13:36


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


30#
發表於 11-6-29 13:23 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-29 13:21
剛剛望出去....呢頭又係烏天黑地~~

而家橫風橫雨


珍珠宮

積分: 32869


31#
發表於 11-6-29 13:23 |只看該作者
本帖最後由 mianyang_99 於 11-6-29 13:25 編輯
fre124124 發表於 11-6-29 13:21
你個死野.. 宜家先講.. 好在pinky 收到offer . .already sms me

我咪SORRY左LOR....咁你ACTION左未呀, 快D...快D...記住要KEEP住隔幾日就寄一次呀~~

加油呀!!!!


珍珠宮

積分: 32869


32#
發表於 11-6-29 13:24 |只看該作者
chichibb 發表於 11-6-29 13:23
而家橫風橫雨

呢頭都係風雨欲來既勢呀~~


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


33#
發表於 11-6-29 13:30 |只看該作者
靖天個blog係咪中左毒, 一入去睇就hang 機

點評

mianyang_99  今朝睇過冇事喎~~你都做左FANS~~~  發表於 11-6-29 13:34


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


34#
發表於 11-6-29 13:35 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-29 13:23
我咪SORRY左LOR....咁你ACTION左未呀, 快D...快D...記住要KEEP住隔幾日就寄一次呀~~

加 ...
keep sending ..let see the result later

我睇過本書, 話男仔係要"窮著養"....入面有佢既道理嫁~~ what book it is ?

我有同舊同事keep contact .. some of them is willing to help my girl to have eye checking (free)


珍珠宮

積分: 32869


35#
發表於 11-6-29 13:37 |只看該作者
fre124124 heavy raining in my office 發表於 25 秒前

你公司漏水呀~~

點評

fre124124  打錯左   發表於 11-6-29 13:43


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


36#
發表於 11-6-29 13:38 |只看該作者
mianyang_99 今朝睇過冇事喎~~你都做左FANS~~~ 發表於 49 秒前

琴日已經睇唔到得閒冇野做睇吓咋


珍珠宮

積分: 32869


37#
發表於 11-6-29 13:38 |只看該作者
fre124124 發表於 11-6-29 13:35
keep sending ..let see the result later

我睇過本書, 話男仔係要"窮著養"....入面有佢既道理嫁~~ what b ...

GOOD, CAN YOU REFER OTHER TO HAVE FREE EYE CHECKING??

jUST KIDDING~~


珍珠宮

積分: 32869


38#
發表於 11-6-29 13:40 |只看該作者
chichibb 發表於 11-6-29 13:38
mianyang_99 今朝睇過冇事喎~~你都做左FANS~~~ 發表於 49 秒前

琴日已經睇唔到得閒冇野做睇吓 ...

冇奶油喎...我今朝睇左好耐~~

話时話...佢細女都幾令女~~


珍珠宮

積分: 32869


39#
發表於 11-6-29 13:41 |只看該作者
fre124124 發表於 11-6-29 13:35
keep sending ..let see the result later

我睇過本書, 話男仔係要"窮著養"....入面有佢既道理嫁~~ what b ...

BY THE WAY, 我覺得CHANCE都大嫁...因為有人又有BETTER OFFER 而走MA~~


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


40#
發表於 11-6-29 13:42 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-29 13:40
冇奶油喎...我今朝睇左好耐~~

話时話...佢細女都幾令女~~

似阿媽, 大女就

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo