興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 11-6-28 17:36 |只看該作者
本帖最後由 ilovejanwong 於 11-6-28 17:37 編輯

見阿j盛意拳拳,我唔客氣喇~~~


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


2#
發表於 11-6-28 17:37 |只看該作者


珍珠宮

積分: 32869


3#
發表於 11-6-28 17:38 |只看該作者
入埋黎先收工~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-6-28 17:38 |只看該作者
http://www.baby-kingdom.com/foru ... page%3D1&page=1

你哋有冇睇呀...笑c我~~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-6-28 17:44 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-28 17:29
其實我既意思係要比佢覺得阿媽"好窮"....去旅行係一次性ma (佢又唔知幾錢"), 去完佢冇得話要再去lor, 同埋 ...

"男孩窮著養,女孩富著養”


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-6-28 17:47 |只看該作者
ilovejanwong 發表於 11-6-28 17:44
mianyang_99 發表於 11-6-28 17:29
其實我既意思係要比佢覺得阿媽"好窮"....去旅行係一次性ma (佢又唔知幾 ...

"男孩窮著養,女孩富著養,大時人人爭住搶”


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


7#
發表於 11-6-28 17:55 |只看該作者


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


8#
發表於 11-6-28 17:57 |只看該作者
ilovejanwong 發表於 11-6-28 17:38
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4009366&extra=page%3D1&page=1

你哋有冇睇呀 ...
個蛋糕好好笑~~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 11-6-28 17:58 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-6-28 17:57
個蛋糕好好笑~~~

未走?


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 11-6-28 17:59 |只看該作者
lyhv 發表於 11-6-28 17:47
"男孩窮著養,女孩富著養,大時人人爭住搶”
對聯呢家嘢真係你認第二冇人敢認第一


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 11-6-28 17:59 |只看該作者
本帖最後由 ilovejanwong 於 11-6-28 18:00 編輯
mamibbchu 發表於 11-6-28 17:57
個蛋糕好好笑~~~

啞令+"另"腰板仲好笑呀~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-6-28 18:01 |只看該作者
本帖最後由 lyhv 於 11-6-28 18:03 編輯
ilovejanwong 發表於 11-6-28 17:59
對聯呢家嘢真係你認第二冇人敢認第一

見你咁俾面, 專登送多句俾你~~
"男孩窮著養,女孩富著養,大時人人爭住搶, 晞進賺錢winnie享"

點評

mamibbchu  正斗!!!!!!!  發表於 11-6-29 10:23


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 11-6-28 18:02 |只看該作者
ilovejanwong 發表於 11-6-28 17:59
啞令+"另"腰板仲好笑呀~~


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


14#
發表於 11-6-28 18:10 |只看該作者
ilovejanwong 發表於 11-6-28 17:59
啞令+"另"腰板仲好笑呀~~

好彩係粉紅色


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-6-28 18:10 |只看該作者
lyhv 發表於 11-6-28 18:01
見你咁俾面, 專登送多句俾你~~
"男孩窮著養,女孩富著養,大時人人爭住搶, 晞進賺錢winnie享" :joy ...
多謝哂呀...我好鐘意呀~~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 11-6-28 18:11 |只看該作者
chichibb 發表於 11-6-28 18:10
好彩係粉紅色
都要打啦~~~


珍珠宮

積分: 32869


17#
發表於 11-6-29 09:09 |只看該作者
http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20110629/00176_032.html


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


18#
發表於 11-6-29 10:22 |只看該作者
lyhv 發表於 11-6-28 17:58
未走?
未收到你個message已經走左,58分開始熄機~~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


19#
發表於 11-6-29 10:23 |只看該作者
呢個校長好冷靜~~~


珍珠宮

積分: 32869


20#
發表於 11-6-29 10:36 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-6-29 10:23
呢個校長好冷靜~~~

YES...最欣賞係佢仲事後檢討添~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo