夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2208


21#
發表於 05-9-17 00:03 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

結左婚又唔係話耐....大家可能唔集慣...而你就生左bb已有二個月,係唔係湊bb方面辛苦呀?同你家人傾下計啦....咁樣就話變心...感情淡...唔好咁想呀!你老公唔識表達姐.....


子爵府

積分: 14569


22#
發表於 05-9-17 02:47 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.


有可能你放好多心機在bb 個到-^^-禁你 會小jor'關心他-^^-傾下啦!!!無是架!!!
在你把我帶回家之前,請記得,我的壽命約有10~15年;你的離棄,會是我最大的痛苦.
當我要捱過最辛苦的歷程時,請千萬不要說:「我不忍心看他。」或者「讓我不在場時才發生。」
只要有你和我在一起,所有的事都會變得簡單容易接受。請你永遠不要忘記,我愛你。


複式洋房

積分: 312


23#
發表於 05-9-17 14:10 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

iloveilove 寫道:
我都有同感吖!自從bb出世後,兩公婆嘅感情出現問題,可能大家意見不一,我老公成日都想,但我覺得唔可以,曰頭已經要返工,照顧唔到bb,到放工,如果可以的話我都希望揍返bb,如餵大奶,沖下涼,但我老公放工後,只顧瞓覺,一啲都唔負責任!


你老公工作後返屋企想休息一下姐, 份工辛苦壓力大加埋班真係"散"晒(唔知佢做邊行),

我日日加班成九點几返到都湊唔到味比99湊羅...所以你老公咪叫你將bb交俾工人全權負責,針無兩頭利,我比得99就有d野受硬,你唔放心就晚上自己跟, 提佢bb都想見見baba,叫佢同玩一陣,唔好預你老公幫手湊,男人怕煩一陣找借口出去成日唔chee家仲衰.


別墅

積分: 720


24#
發表於 05-9-18 04:16 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

Piyoma,
我希望我講GE野幫到你,因為你同我實在太似,我生完BB之後成日同老公嘈,試過我地好憎對方,我好想離婚,有諗過自殺同傷害BB,我太失常啦,我覺得我老公變左,其實變得最多係我,我地成日嘈,冷戰,專登激怒對方,我地實在太幼稚,因為我地岩岩結婚一年就生BB所以經濟都係大問題,我地D錢唔多就更嘈,但而家我地好番晒,只要肯對個家付出,一定會變好GA,當一個男人變左爸爸之後對老婆係唔同左,佢地都未適應做爸爸佢地都好多問題要解決,而你因要湊BB好累而且無咩成功感,所以都會特別敏感,好少事都會好大反應,你而家出去做野都係一個好GE方法,但點都好唔好諗離婚,你成日咁諗個家就會無GA喇,大家都仲好愛對方只係加多左個BB,由相愛變左3角戀JE
一時未攞到個平衡點先會咁架JAR,加油啦,同老公好好努力搵出黎,自己個家先係最重要


別墅

積分: 720


25#
發表於 05-9-18 04:25 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

你有D咩想佢做要好好咁講佢講,我老公都好細個佢雖然一放就係屋企,但只會打機,我都係由話佢至到教佢,佢而家先識幫我手湊BB,係要慢慢黎,我覺得你老公係好愛你同BB,只係唔知點做先岩,你去教佢話佢知點做啦,我老公想同BB玩但唔識,跟住就唔理,我都係同BB玩時叫埋佢,再話佢知點樣阿B最開心,佢見到BB成日同佢笑,佢就會好掛住屋企GA喇!都做左人媽咪囉,要有耐性麻,咁有母愛GE我地,咪分少少俾個老公仔囉!


大宅

積分: 2664


26#
發表於 05-10-6 07:52 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

各位mami 好感動, 你們真好, 我依家同老公關係好左, 雖然都有唔開心既野, 但佢都好錫我同bb.


男爵府

積分: 5206


27#
發表於 05-10-6 09:32 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

Piyoma 寫道:
各位mami 好感動, 你們真好, 我依家同老公關係好左, 雖然都有唔開心既野, 但佢都好錫我同bb.



咁你另外果個post.............http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=426179&forum=13&1


大宅

積分: 2664


28#
發表於 05-10-6 10:32 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

佢依家係對我好左, 個件事係結婚前架啦, 不過知佢之前扼我條氣唔順


男爵府

積分: 5206


29#
發表於 05-10-6 10:35 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

Piyoma 寫道:
佢依家係對我好左, 個件事係結婚前架啦, 不過知佢之前扼我條氣唔順


icic~~~ 既然過左去就算吧啦~~~


子爵府

積分: 10231


30#
發表於 05-10-7 01:43 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

I WANT TO BE SINGLE AGAIN TOO. HOWEVER , BETWEEN US IS MY BABY.
WILL IT BE UN HEALTHY WITHOUT A PART.
I DON'T LIKE SO MANY INLAWS.
I DON'T LIKE MY HUSBAND PICKY ON ME. AND ABOVE ALL , I FEEL I AM NOTHING TO HIM.
NO BIRTHDAY OR ANY CEREMONY FOR SO MANY YEARS.WE ONLY DO MOVIE ONCE AND ONCE BEFORE MARRY? REDICULOUS.


複式洋房

積分: 203


31#
發表於 05-10-8 20:41 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

so, why you married him? there should be some good things about him


子爵府

積分: 10231


32#
發表於 05-10-9 00:21 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

GOOD CANNOT COVER WORSE.
HE IS SO NICE BEFORE MARRY.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo