夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2664


1#
發表於 05-9-5 08:52 |只看該作者

BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

bb 已經二個月, 但我成日為左揍b 既問題同老公嘈, 感情冇以前好, 我地結婚不過1年, 依家好後悔生bb.....

我想問下離婚有咩手續要做..... 我諗呢一日都不遠了, 問定先姐. :cry:


水晶宮

積分: 50713

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 05-9-5 09:06 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

don't think that la, just disscuss if got diffferent opions, he also not feels good u put all yours effort to take care the baby & miss his feeling also. U are just the beginning, still have many chances feel great difference in caring the children.Of course, single is very free but when u see yours bb is grow up day by day, u will forget everythings.


男爵府

積分: 5206


3#
發表於 05-9-5 11:48 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

唔好咁快諗得咁灰啦! BB出世不久, 大家都會唔適應嘛, 比d時間大家啦~~


男爵府

積分: 8646


4#
發表於 05-9-5 12:00 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

當然啦, 未結婚前只係你地2個的事, 結左婚後生埋BB就係 你老公同自己的家人, 你倆老公婆, 加埋BB的事, 真係好煩, 如果你請埋工人仲煩 :evil: !!

BB出世只係2個月, 好多事你地2個仲係學習之中, 你地唔試過點知道邊種方法好D呢? 比D耐性啦, 遲D會好D架!!

[quote]由 Piyoma 於 2005-09-05 08:52:57

bb 已經二個月, 但我成日為左揍b 既問題同老公嘈, 感情冇以前好, 我地結婚不過1年, 依家好後悔生bb.....


大宅

積分: 2664


5#
發表於 05-9-5 12:21 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

多謝您們, 其實我係bk 好耐, 不過我老公會上bk 用我login 所以只好用個新既出post
我下week 返工了, bb 會比人揍, 到時只係晚上及假期先見面, 可能大家會珍惜d
佢呢排好"醋", 真係好難相處


大宅

積分: 4508


6#
發表於 05-9-5 12:36 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

順其自然.大家冷靜d就無事.


大宅

積分: 2664


7#
發表於 05-9-5 12:45 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

所以呢個都係我堅持唔請工人既原因, 但係佢都算年輕, 所以好多野都唔同bb 諗, 成日將佢當大人諗.
佢依家開始唔"chee"家, 上大陸, 開會, 同人吃飯, 得我同bb 係家....


mymelody2003 寫道:
當然啦, 未結婚前只係你地2個的事, 結左婚後生埋BB就係 你老公同自己的家人, 你倆老公婆, 加埋BB的事, 真係好煩, 如果你請埋工人仲煩 :evil: !!

BB出世只係2個月, 好多事你地2個仲係學習之中, 你地唔試過點知道邊種方法好D呢? 比D耐性啦, 遲D會好D架!!

[quote]由 Piyoma 於 2005-09-05 08:52:57

bb 已經二個月, 但我成日為左揍b 既問題同老公嘈, 感情冇以前好, 我地結婚不過1年, 依家好後悔生bb.....


翡翠宮

積分: 76971


8#
發表於 05-9-5 16:33 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

啊, 唔得架, 你要快快想辦法令佢有歸屬感先得, 免得佢一陣上在面攪攪陣, 你快d爹下佢等佢唔好咁專心上大陸放多d時間在家啦, 否則我怕會在老公成日上大陸個topic到見到你就唔好啦 :cry:


別墅

積分: 551


9#
發表於 05-9-5 17:32 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

可能你俾太大壓力佢, 令佢唔想返屋企. 如果你唔好太緊張(細蚊仔天生天養啦) 製造返一個"屋企係開心relax"既地方, bb係得意既唔係負累, 佢會冇咁抗拒.


大宅

積分: 1704


10#
發表於 05-9-5 17:37 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

唔好成日亂諗嘢!
好多夫妻因bb出生未識照顧以產生問題。
有些男人好合作,help wife to take care bb.
but 有些大男人就唔會。
如果你老公係後者,或者佢都唔懂take care bb,咁妳就唔好靠佢,請教別人,儘量免傷和氣!
我有兩個女 大女Vanessa好生性 細女Venus好生肉


大宅

積分: 1464


11#
發表於 05-9-5 18:15 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

[quote]
mymelody2003 寫道:
當然啦, 未結婚前只係你地2個的事, 結左婚後生埋BB就係 你老公同自己的家人, 你倆老公婆, 加埋BB的事, 真係好煩, 如果你請埋工人仲煩 :evil: !!

BB出世只係2個月, 好多事你地2個仲係學習之中, 你地唔試過點知道邊種方法好D呢? 比D耐性啦, 遲D會好D架!!


相當同意mymelody2003


民房

積分: 65


12#
發表於 05-9-16 10:51 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

我都有這個感受, 女人係唔係這樣cheap, 無得選擇。
D 男人就可以話個BB煩就可以唔理。

我地女人就要早起照顧一切, 等佢訓醒才決定這天的行程。




翡翠宮

積分: 76971


13#
發表於 05-9-16 11:11 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

你pm比亞mayso問下佢d秘訣啦, 佢話仔仔出世後兩公婆更加恩愛, 真係令人善慕 不過我直覺話比我聽我有個朋友都快臨盆, 我相信佢兩公婆都會好似mayso咁bb出世後會更加恩愛, 因為兩個都係鍾意小朋友既人黎


伯爵府

積分: 15440

好媽媽勳章


14#
發表於 05-9-16 11:33 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

我諗係暫時性問題, 唔使咁擔心, 或者可唔可以搵人湊住亞b幾個鐘, 咁你地兩公婆出去行下街, 食下飯睇下會唔會好的啦.


珍珠宮

積分: 48082

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


15#
發表於 05-9-16 12:21 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

如果你因為湊b的問題同老公嘈, 我係佢都唔chee家啦, 難道返屋企比你鬧咩?

其實大家都係太緊張bb仔先會咁, 好好地同老公傾下, 睇下大家點樣協調下啦~~
希望每天開心渡過 ;-)


大宅

積分: 3773


16#
發表於 05-9-16 12:46 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

會唔會你太緊張你個寶貝呀?? 試下放鬆d啦, 我同我老公都係唔會緊張........但係都有好多野令到同老公嘈........ 我都唔知點解


大宅

積分: 1842

好媽媽勳章


17#
發表於 05-9-16 20:20 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

每對couple都需要適應期,你地結婚不過一年,連兩個人相處都可能未"夾"得好就有bb,起初會辛苦架喇....不如你搵一日試下同老公一齊出下街,好似以前拍拖咁呢,然後就同佢傾下你地既問題,男人有時要"tum"先至會講真心說話架! ?-(


大宅

積分: 1056


18#
發表於 05-9-16 20:40 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

我都有同感吖!自從bb出世後,兩公婆嘅感情出現問題,可能大家意見不一,我老公成日都想將bb交俾工人全權負責,但我覺得唔可以,曰頭已經要返工,照顧唔到bb,到放工,如果可以的話我都希望揍返bb,如餵大奶,沖下涼,但我老公放工後,只顧瞓覺,一啲都唔負責任!


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


19#
發表於 05-9-16 23:43 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

當初如果唔想照顧bb...就唔好生...生左就要理...生bb唔係玩架...係一生一世架...掉番轉佢地大個左...好似你地咁...鍾意既時候咪比錢養你囉...唔鍾意個陣時踢開你...唔知你地會有咩感想...有咩問題...咪拎出黎傾囉...大家兩夫妻...既然可以起埋一齊...就要珍惜...到後悔個陣時...就太遲啦...



[url=http://lilypie.com][img]


已刪除用户

積分: 20771

2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 05-9-17 00:01 |只看該作者

Re: BB 出左世之後, 我地感情出左問題, 可以點做呢.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo