
mymelody2003 寫道:
當然啦, 未結婚前只係你地2個的事, 結左婚後生埋BB就係 你老公同自己的家人, 你倆老公婆, 加埋BB的事, 真係好煩, 如果你請埋工人仲煩 :evil: !!
BB出世只係2個月, 好多事你地2個仲係學習之中, 你地唔試過點知道邊種方法好D呢? 比D耐性啦, 遲D會好D架!!
[quote]由 Piyoma 於 2005-09-05 08:52:57
bb 已經二個月, 但我成日為左揍b 既問題同老公嘈, 感情冇以前好, 我地結婚不過1年, 依家好後悔生bb.....