自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 71291


21#
發表於 11-7-8 23:30 |只看該作者

回覆:吹氣嘉年華--正好玩..

因為我都諗緊同小朋友去,但一問之下,有人話係上次安排咩動物農莊安排得勁差果間機構搞架喎?!又話果個所謂唔知140蚊定幾綫既全套票,入到去其實都淨係玩得某幾項,其他乜都要另外收費...唔知真唔真?



            


伯爵府

積分: 17171

醒目開學勳章 畀面勳章


22#
發表於 11-7-8 23:31 |只看該作者
我地星期日去,希望好玩


子爵府

積分: 11815

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 11-7-8 23:33 |只看該作者
想問下你地買乜野飛呀入去玩架,我睇佢網頁講$148一位小童任玩,定係買$30門票,咁入到去又點收費玩架?因為我想明天想去呀,有冇人知呢,同埋我個同事話食開心樂園餐可以有免費飛玩,唔知有冇人試過呢?


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


24#
發表於 11-7-8 23:36 |只看該作者

回覆:吹氣嘉年華--正好玩..

大家帶小朋友去玩小心d!
彈彈床其實好危險!





珍珠宮

積分: 39119

母親節2025勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 11-7-8 23:36 |只看該作者
本帖最後由 mimibooo 於 11-7-8 23:37 編輯

del


禁止訪問

積分: 6702

畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 11-7-8 23:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39119

母親節2025勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 11-7-8 23:41 |只看該作者
hyogacom 發表於 11-7-8 23:39
多謝分享..聽完你咁講..我都唔想去了..
仲要有小朋友嘔落玩緊果到... ...

岩岩post 左個新ga..

朋友叫我上黎講下感受


侯爵府

積分: 22354

冬日勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


28#
發表於 11-7-9 00:48 |只看該作者
:wave: :wave: :wave:


子爵府

積分: 10483

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 11-7-9 03:02 |只看該作者
幾特別


王國長老

積分: 38614

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 王國長老 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 11-7-9 09:05 |只看該作者
nicole1981 發表於 11-7-8 23:33
想問下你地買乜野飛呀入去玩架,我睇佢網頁講$148一位小童任玩,定係買$30門票,咁入到去又點收費玩架?因為我 ...
大人就$30/張入場劵小朋友$148係包左入場劵+全場充氣任玩(11個)
另外仲有$45飛係包入場劵同2個充氣game 可以選擇。

我地有麥當勞免費飛, 可以玩2個game,
如果想upgrade做任玩可以加$90
執仔之手 與仔偕老


王國長老

積分: 38614

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 王國長老 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 11-7-9 09:07 |只看該作者
本帖最後由 叉燒媽 於 11-7-9 09:07 編輯
wybb 發表於 11-7-8 23:17
門票背面寫不可自攜飲品及食物, 咁場內有餐廳提供飲品及食物購買嗎? ...

有食品及飲品可以購買,仲有d 果汁先生, 鴻福堂等等d攤位可以買野食/飲
你自己都可以帶去架,
無人檢查袋
執仔之手 與仔偕老


珍珠宮

積分: 44134


32#
發表於 11-7-9 09:09 |只看該作者
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


珍珠宮

積分: 33966

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 11-7-9 09:57 |只看該作者
另有topic係玩完之後感受,都好恐怖下,有細小朋友真係要衡量下值唔值得去,有意外傷左就唔好啦..


男爵府

積分: 7328


34#
發表於 11-7-9 10:18 |只看該作者
高消費>>>>>入場+車費........負擔唔黎.


珊瑚宮

積分: 105361

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


35#
發表於 11-7-9 10:19 |只看該作者


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


36#
發表於 11-7-9 10:23 |只看該作者
人地話超唔得!!

代友講講呢個今日開始超級充氣遊戲嘉年華,,一肚氣, ...
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4035850&extra=page%3D1

玩完返黎啦 ... 二個字 "握錢"
買套票, 正價 $148,
話就話任玩, 包晒所有充氣遊戲
冇聽錯, 入面係有好似大概十個0既充氣遊戲
個個樣都唔同, 但係模式係一樣,
⋯⋯都只係入去彈下彈下就出返黎
除左長城之外, 其他都係5mins, 長城就8mins
[url=http://adex.baby-kingdom.com/www/delivery/ck.php?bannerid=1353]bb
[/url] 就要出黎, 要玩就要再排過 ~~
握錢在 ... 佢除左呢十個充氣遊戲外,
玩其他野全部都要錢 ...
又話可以同thomas映相 ... 頂 ... 要影就盛惠120蚊
總之, 唔係充氣0既, 全部都要錢 ...
今日去已經唔算太多人, 但係樣樣都要排 ... 排 ... 排 ...
排完就只係玩得5mins ~~


因為彈得太西利 !!我見都有好幾個小朋友嘔, 仲要係個遊戲入面嘔! d小朋友, 好似癲左咁, 完全唔理人, 周圍衝, 周圍撞 ... 話之你邊位 !! 總之 ... 好握錢, 唔好玩 ... 未買飛0既, 真係唔需要去 ~~ 一來握錢, 二來個場一d都唔靚, 完全唔吸引, 三來太遠, 車錢 or 油錢都蝕埋 !! 買左飛既 ... 慢慢去比人握下錢啦 !! 呢個充氣嘉年華令我地好失望, 超失望同埋勁失望

佢個人意見


大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


37#
發表於 11-7-9 11:11 |只看該作者

回覆:吹氣嘉年華--正好玩..

嘩,劣評如潮,仲去咩:;pppp:



---生命無價,請支持領養---


大宅

積分: 2888


38#
發表於 11-7-9 11:47 |只看該作者
根本有古怪啦.............!!!!!!!!只系佢安排只可以玩5分鐘,都唔值得入去啦~我一直都想去,見先後有唔同媽咪分享,最後,都系信d講"唔好玩"既mami....

唔去lu~


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 11-7-9 12:04 |只看該作者
回覆 Jo_Ma 的帖子

寫廣告行遠d啦~


大宅

積分: 2756


40#
發表於 11-7-9 12:15 |只看該作者
我兩個仔去左 都玩得好開心
一早去 2-3小時就玩晒
不過到下午就好多人排隊 都冇心機排
要去最好開門既時間去

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo