婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16936

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


21#
發表於 11-7-12 10:40 |只看該作者
$$$, if she has $$$, she moved long long time la!
As you have to save $$$, try to control your temper la!

No choice and sound poor!

But add oil la!


水晶宮

積分: 63101

BK猜猜猜慶中秋


22#
發表於 11-7-12 10:58 |只看該作者
樓主, 你都係想留返D錢比BB用姐, 咁你咪就當為左BB忍吓啦~ 講真BB車就真係唔使點用, 之前有個朋友送左部比我, 我都無用過, 揹帶就用得多!!

點評

yeung_ma  如果佢被99話幾句, 就粗言對人, (無論直接 / 背後 ) 旁人只會話你冇家教,  發表於 11-7-13 16:52
yeung_ma  佢馬上收左皮 <<是樓主在網上形容當時99的態度, 咁已經冇禮貌啦,  發表於 11-7-13 16:42


禁止訪問

積分: 9945

畀面勳章 大廚勳章


23#
發表於 11-7-12 13:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3913


24#
發表於 11-7-12 13:45 |只看該作者
老人家一般都不建議用bb 車,我阿姨都叫我用揹帶出入。我媽咪仲搞笑,叫我買士的車就算數,我問過吉吉島的sales,話初生b 不適宜用士的車。我媽咪仲話我個b 太矜貴。


水晶宮

積分: 62860

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


25#
發表於 11-7-12 14:33 |只看該作者
回覆 candycutiebirds 的帖子

佢馬上收左皮 <<<< 你用這些字眼去罵你99, 仲好意思話對佢有禮貌??

每個人都有自己生活方式, 99喜歡一個人住, 你們有本事就成全佢囉,
反正你和佢都不能好好相處,
而且, 你99想你們搬, 你更應該有D骨氣去搬走, 仲咩貪人間屋, 貪人地地方呀?
你這段文字, 俾我感覺是你懶死不想搬出去, 又或者, 係你冇本事搬出去囉,
你有本事就一早搬出去啦, 寄人離下就要學識包容、尊重長輩,
叫你唔好買太多, 99出發點都是想你省錢和唔好太多東西阻地方, 你都可以好聲好氣去解釋的,唔洗一句叫人收皮掛??
可能間屋已經不是好多空間, 而老人家多數節儉, 仲要多一個BB, 雜物更多一大堆啦, 你99自然感覺家裡的空間又少了很多啦,
你睡的房間, 原先是否你99, 所以先有佢的衣柜呀? 如果係咁, 你更加要忍讓、包容啦,
你去人地家裡住, 人地俾間房你訓, 你仲要嫌三嫌四?
都係個句啦, 咁不滿意你99, 一早應該搬啦, 又想痴人地方住, 想慳錢, 就要忍,
現在99叫你慳錢, 對你都有好處啦, 而且你住99地方, 都已經慳唔少啦,
就算你老公有俾錢99, 都好應該啦, 養大個仔, 照顧下佢俾錢佢洗, 天經地義啦

點評

小虎妹媽  樓主, 講嘅意思係佢99即時無野講, 而唔係叫佢收皮喎~ 唔知係唔係我誤會呢??  發表於 11-7-13 16:37
cy101  agree!  發表於 11-7-13 15:38
bongbongpatty  其實99真係無錯..我諗搬走係應該..佢無責任收留你地....  發表於 11-7-13 02:57
bongbongpatty  佢馬上收左皮樓主有講  發表於 11-7-13 02:56
小虎妹媽  &quot;佢馬上收左皮&quot; 樓主, 都無講呢句說話??  發表於 11-7-12 15:11


禁止訪問

積分: 349


26#
發表於 11-7-12 14:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 349


27#
發表於 11-7-12 14:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 349


28#
發表於 11-7-12 14:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63101

BK猜猜猜慶中秋


29#
發表於 11-7-12 15:48 |只看該作者
如果出街BB訓左, 就一定抱住佢訓啦, 不過而家D揹帶好好架, 一條揹帶可以用係唔同嘅階段, 而且比起BB車平好多, 可以think think喎~~


大宅

積分: 3120


30#
發表於 11-7-12 15:54 |只看該作者
開頭可以不洗用BB床
你去YAHOO買個200元樓下的BB籃便可以,因為初生BB都不會碌來碌去
我個女果時也係瞓籃.現在腳長左,仲可以放番開當地墊用


子爵府

積分: 12342


31#
發表於 11-7-12 16:04 |只看該作者
你99講出到口叫你搬,可想而知佢對你同樣咁多不滿架咋~你忍佢時,佢都一樣忍緊你

點評

yeung_ma  針冇2頭利的, 比著其他人, 一早搬走啦  發表於 11-7-12 16:11


水晶宮

積分: 62860

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


32#
發表於 11-7-12 16:14 |只看該作者
本帖最後由 yeung_ma 於 11-7-12 16:16 編輯

想慳錢, 佔人地方/空間 / 佔人著數/便宜, 就要忍架啦,
換了其他人, 一定會好有骨氣咁一早搬出去啦


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


33#
發表於 11-7-12 16:54 |只看該作者
樓主最近先開始申請公屋, 即係起碼仲要等3年. 如果堅持唔搬, 你要學下點樣忍同埋討好你99. 有D99真係頂個新抱唔順叫個仔一家搬走的, 你唔好逼你99掟你D嘢走呀.

點評

yanyan0906  無錯,樓主寄人籬下就已經唔可以平起平坐喇...  發表於 11-7-12 17:00


禁止訪問

積分: 349


34#
發表於 11-7-12 17:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 307


35#
發表於 11-7-12 17:01 |只看該作者
咁似我99GE...
哈哈...其實,,,真係搬走係最好...見到又面左左...都幾難捱...


水晶宮

積分: 57108


36#
發表於 11-7-12 20:07 |只看該作者
如果比我..我一定搬...仲要有咁遠搬咁遠...................


大宅

積分: 4060


37#
發表於 11-7-12 20:35 |只看該作者
樓主 ,
你99好明顯唔歡迎你哋一家住, 都講到出口, 若你哋無能力搬走, 真是無權要求任何嘢喎, BB頭幾個月真是不用BB車也可, 再大的5, 6月可以坐才買士的車用到大都得! 返工賺錢都要受老細氣啦, 你哋一家寄人籬下仲咁大聲, 因住99趕你哋一家走, 每次你想發火時, 請想一想被人趕走之後點, 就忍下啦 !



珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


38#
發表於 11-7-12 21:28 |只看該作者
本帖最後由 方麗娟 於 11-7-12 21:30 編輯

事先聲明, 唔啱聽你睇完就算, 大肚婆千祈唔好勞氣~
bb未出世真係唔駛買咁多嘢住, 你bb 12月出世, 而家先至7月,
可能你bb出世時肥肥白白, 如果因為平就買定過多初生bb衫仔, 細碼片等,
著唔得幾耐就唔啱著,
bb車建議出世後先至好買, 頭兩個月都係盡量唔好瞓bb車,
坦白講平bb車多數都係唔可以180度放平,
唔啱初生bb用~
bb床可以遲d先至買, 除咗嚟緊bb展, 一般10月左右永安都會大減價,
不過最平應該係樓上舖賣bb用品, 真係平好多!

點評

bongbongpatty  其實一般千幾蚊既都ok..又輕便..響斗斗城千3蚊有部單手收車又堅固過吉吉島  發表於 11-7-13 03:03


男爵府

積分: 8366


39#
發表於 11-7-12 23:00 |只看該作者

回覆:我99叫我BB出世唔好買BB車,手抱算= =

其實BB用品/衫仔你會唔會要二手?因為BB真係大得好快。我就要咗好多全新的二手衫。因為好多朋友之前買多咗,未開黎穿著,個 BB 已經大咗。至於BB車又二手。慳埋 d $,分分鐘夠供樓架。



冬天的味道


別墅

積分: 521


40#
發表於 11-7-12 23:07 |只看該作者

回覆:candycutiebirds 的帖子

佢嫌你地阻訂囉!我都係同99住,有小朋友後真係好多麻煩野,一有機會就搬喇!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo